با افزایش تنش‌ها بین واشنگتن و پکن بر سر سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، مقامات دولت روسیه اعلام کردند که مسکو در کنار پکن قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورش واگنرها در روسیه بر علیه پوتین سوژه مجله طنز شارلی ابدو شد. در این کاریکاتور یوگنی پروگوژین، رهبر گروه واگنر و ولادیمیر پوتین دیده می‌شوند.
بر اساس گزارش ریانووستی ترکیب سیستم جنگال یا پاد اخلال‌گر خیبنی در این جنگنده با سامانه‌های جمینگ SAP-۱۴ و SAP-۵۱۸ سپر دفاعی قدرتمندی برای این جنگنده مقابل پدافند هوایی می‌سازد به شکلی که می‌توان ادعا کرد جنگنده از صفحه رادار دشمن ناپدید می‌شود.
سرمربی جنجالی روس هدایت تیم اورال اوفا را برعهده گرفت.
وزارت خارجه روسیه تلاش رسانه‌ای غرب را برای توجیه اظهارات جنجالی سناتور آمریکایی را رد کرد.
دولت روسیه اعلام کرد که سناتور آمریکایی را به علت اظهاراتش جنجالی اخیرش در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داده است.
مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت:خطوط حمل و نقل دریایی دردریای خزرظرف ماه‌های گذشته تجهیز شده وهم اکنون این ناوگان با۲۶فروندشناور جنرال کارگو، ظرفیت حمل ۳۶۰۰ تی‌ای‌یو را دارد.
پلیس گرجستان معترضانی را که در مقابل هتلی تجمع کرده بودند که طبق گزارشات محل اقامت خانواده وزیر امور خارجه روسیه بود، متفرق کرد.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و باشگاه همگرایی کریدور شمال- جنوب به سرپرستی نماینده رئیس جمهور روسیه، بر سر ساخت و خرید ۲۰ فروند کشتی جنرال کارگو توافق کردند.
انتشار یک استوری مبهم از سوی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان، در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا کرد.
به نظر می‌رسد که روسیه تصمیم گرفته است که بیش از نمایش قدرت روی ویژگی نمادین این رژه تاکید کند و از این رو فقط تانک تی ۳۴ را به میدان فرستاده است. البته برخی هم گرفتاری روسیه در نبرد اوکراین را از دلایل کوچک شدن حجم نمایش تسلیحات در این رژه می‌دانند.
ارتباط بین اولی هوینس،‌ رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ با علیشیر عثمانوف، یک سرمایه‌دار روسی برای باوارایی‌‌ها دردسرساز شده است.
برخی بر این باورند که دگرگونی فیزیکی پوتین نتیجه استفاده بیش از حد او از فیلر‌ها یا بوتاکس است که شاید از دوستش سیلویو برلوسکونی الهام گرفته شده باشد. برخی دیگر معتقدند که این روند عادی پیری مردی است که اکنون ۷۰ سال دارد. اما بدون شک بلندترین صدا‌ها متعلق به کسانی است که معتقدند پوتین بشدت بیمار است.
مدیرعامل شرکت توییتر به انتقادات درباره حذف نکردن توییت جنجالی رئیس جمهور سابق روسیه، پاسخ داد.
کریستینا بوشه، ولاگر اینستاگرام اهل روسیه این عکس را از حضور در تهران منتشر کرد.
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند.
بیلبورد‌های عجیب در شهر‌های ‎روسیه که روی آن نوشته شده است: تماشا کنید که در ۲۳ مارس چه اتفاقی خواهد افتاد، فقط چند ساعت باقی مانده است!
همزمان با آغاز رزمایش مشترک نظامی ایران و روسیه و چین، سفارت روسیه در کنیا ادعا کرد تکنولوژی موشک‌های هایپرسونیک در دنیا تنها در اختیار این سه کشور است.
MQ-۹ Reaper یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ است که توسط پیمانکار نظامی جنرال اتمیکس ساخته شده است. از راه دور توسط یک تیم دو نفره، متشکل از یک خلبان و یک خدمه هوایی که حسگر‌ها را کار می‌کند و سلاح‌ها را هدایت می‌کند، اداره می‌شود.
پوتین در یک سال جنجال خودساخته چه آموخته است؟ او هنوز بر این باور است که وضعیت فعلی تقصیر طرف مقابل است. او روز سه شنبه خطاب به مردم روسیه مدعی شد: "این آنان بودند که جنگ را آغاز کردند". به عبارت دیگر، پوتین هنوز درسی از یک سال جنگ اوکراین نیاموخته است.
وزیر امور خارجه روسیه با بی اساس خواندن خبر‌های مربوط به بستری شدنش آن را بازی سیاسی خواند و خطاب به روزنامه نگاران غربی توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر حقیقت را بنویسند.
وزارت امور خارجه روسیه ساعاتی پس از آنکه کره‌شمالی به طور رسمی حق استفاده از حملات هسته‌ای پیشگیرانه را برای خود تایید کرد، گفت: «از نزدیک» تمامی فعالیت‌های نظامی در شبه جزیره کره را تحت نظر دارد.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.
پرونده جنجالی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه همچنان از سوی رسانه‌های این کشور دنبال می‌شود و در تازه‌ترین مورد، حمله عجیبی به سردار آزمون صورت گرفته است.
طرح صیانت که این روز‌ها به‌تدریج در حال اجراست و هر روز به شکل جدیدی زندگی ما ایرانی‌ها را با دردسر مواجه می‌کند، در حقیقت دارد همان بلایی را بر سر فضای مجازی و راه‌های ارتباطی مردم با یکدیگر و جهان می‌آورد که وزیر ارتباطات در مصاحبه با راشاتودی می‌خواست؛ مخدوش‌کردن واقعیت و تلاش برای تغییردادن آن.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ