بیلبورد‌های عجیب در شهر‌های ‎روسیه که روی آن نوشته شده است: تماشا کنید که در ۲۳ مارس چه اتفاقی خواهد افتاد، فقط چند ساعت باقی مانده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین پرچمی با انتشار یک پست در اینستاگرام خبر از ازدواج مجددش داد.
دفاع المیرا شریفی مقدم از انتشار ویدئو تکان دهنده از آزار معلولین در مرکز نیلوفر آبی بوشهر؛ اگر این فیلم منتشر نمیشد باز هم این اتفاق رخ میداد.
انتشار تصاویری از پیانو زدن یک دختر محجبه در فضای مجازی، سروصدای زیادی به پا کرد.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
این تصاویر برای پس از دو دهه برای اولین بار است منتشر می‌شود.
منابع عراقی از انتشار ویدئویی خبر می‌دهند که نشان می‌دهد نمایندگان مجلس اقلیم کردستان به شدت با یکدیگر درگیر شده و به زد و خورد با یکدیگر پرداختند.
انتشار تصاویری از احوالپرسی به سبک وزیر نفت دولت رئیسی در فضای مجازی خبرساز و پربازدید شده است. جواد اوجی خطاب به معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید: احوال آقای نواک...!
انتشار تصاویر قدیمی از بزرگراه شیخ زاید دبی، حاکی از آن است که این کشور ظرف مدت ۳۶ سال، پیشرفت شگفت‌انگیزی در توسعه‌ی صنایع زیر ساخت خود داشته است. منبع: خبرفوری
"کمال قلیجداراوغلو" نامزد ریاست جمهوری ترکیه و رقیب اصلی "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور فعلی آن کشور در ویدئویی که برای جوانان ترکیه تهیه کرده توجه بی سابقه‌ای را به خود جلب کرد.
شبکه الاخباریه با انتشار ویدئویی از دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان نوشت: وزیر امور خارجه ایران از طولانی شدن پرواز تهران به پکن گلایه کرد و وزیر امور خارجه عربستان در پاسخ به او گفت: پرواز بین ریاض و تهران فقط دو ساعت طول می‌کشد.
انتشار بخشی از صحبت‌های مازیار لرستانی درباره ازدواج و تبریک پدرش در روز مرد به او قبل از فوتش در حاشیه حضورش در یک برنامه اینترنتی با اجرای کمال تبریزی، کارگردان معروف در فضای مجازی فراگیر شده است.
پس از انتشار ویدیویی از زایمان یک مادر ۱۴ ساله، پزشک او به انتقاد‌ها واکنش نشان داده است
مدت‌هاست که شایعات به رونمایی از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A سامسونگ در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفندماه)، یعنی چهارشنبه همین هفته اشاره می‌کنند. با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی درباره این محصولات بوده‌ایم، به‌احتمال‌زیاد تاریخ ۲۴ اسفندماه صحت داشته باشد.
نیروی هوایی اوکراین سرنگونی جنگنده سوخو-۳۴ را در یناکیوو، منطقه دونتسک تایید کرد، اما در شبکه‌های اجتماعی گمانه زنی‌هایی وجود دارد که می‌تواند آتش به خودی باشد.
در پی انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت سرباز ایرانی مرزبانی توسط نیروهای مرزبانی طالبان، منابع آگاه در استان سیستان و بلوچستان جزییاتی را در این رابطه اعلام کردند.
انتشار ویدئویی از استقبال مردم محلی از نخستین بالگرد ساخت افغانستان بحث برانگیز شده است.
ویدیویی عجیب که توسط مسئول داروخونه موقع تحویل دارو گرفته شده است، تصویری عجیب از شیشه شکسته در بسته بندی آمپول را نشان میدهد! این مسئول در حین تحویل دارو متوجه یه صدای اضافی در ویال آمپول شده است!
انتشار تصاویری از یک بالن تجسسی چین در آسمان مونتانا آمریکا خبرساز شده است. شلیک به بالن در پنتاگون بررسی شده است، اما باتوجه به ریسک‌های امنیتی برای ساکنان محل، این گزینه فعلا به‌طور جدی مطرح نیست.
توئیتر به تازگی ویژگی جدیدی ارائه کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در یک توئیت به طور همزمان از ترکیب چند تصویر، ویدئو و GIF استفاده کنند.
صفحه رسمی apple روز گذشته در اینستاگرام خود ویدیویی از دریاچه مهارلو شیراز منتشر کرد.
صحبت‌های شیادی که با تهدید انتشار تصاویر خصوصی دخترجوان در فضای مجازی از او اخاذی می‌کرد را ببینید.
تفنگداران دریایی آمریکا تصاویر جدیدی از حمله انتحاری اوت ۲۰۲۱ نزدیک فرودگاه کابل که بیش از ۱۰۰ کشته برجای گذاشت را منتشر کردند.
انتشار غبار و ذرات معلق در مسیر تردد خودرو‌های سنگین حدفاصل معدن تا کارخانه و قطعی آب قسمت آسیاب سنگ معدن و انتشار غبار و ذرات معلق عامل نارضایتی مردم و مسئولان شهرستان ری از فعالیت خارج از ضوابط کارخانه سیمان تهران است.
انتشار ویدئویی از فردی شبیه به محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی و اختلاسگر ۳ هزار میلیاردی فراری در کانادا گمانه زنی‌هایی را ایجاد کرد که اگر درست باشد به شایعات چند وقت پیش که در رابطه با مفقود شدن او منتشر شده بود پایان می‌دهد./ منبع: خبرفوری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ