مدیرعامل شرکت توییتر به انتقادات درباره حذف نکردن توییت جنجالی رئیس جمهور سابق روسیه، پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالک باشگاه تراکتور برنامه ویژه برای حمایت از تماشاگران در دیدارهای این تیم در تبریز دارد.
ایلان ماسک در چند وقت گذشته تمام تمرکز خود را روی توییتر قرار داده و رسماً با تغییر لوگوی آن به X، از پلتفرم جدیدی رونمایی کرده است. حالا ماسک اعلام کرده که توییتر (یا بهتر است بگوییم X) در آینده فقط دارای «حالت تاریک» خواهد بود، زیرا این حالت از هر نظر بهتر است. ماسک در پاسخ به یکی از توییت‌ها که در آن با توجه به تغییر برند توییتر گفته شده بود وجود تیک مشکی می‌تواند مناسب‌تر باشد، نوشت: «این پلتفرم به زودی فقط حالت تاریک خواهد داشت. از هر نظر بهتر است.»
«ایلان ماسک»، مالک توییتر، در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود این شبکه اجتماعی روی چه ابزار‌های جدیدی کار می‌کند، پاسخ داده است که توییتر روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران امکان انتشار مقاله را در این پلتفرم می‌دهد.
مارک کلاتنبرگ، داور مشهور انگلیسی که در حال حاضر رییس کمیته داوران مصر است، واکنش تندی به صحبت‌های رئیس سابق کمیته داوران مصر نشان داد‌.
طرفداران ماسک، هواداران زاکربرگ و افرادی که عاشق دورنمای مضحک مبارزه‌ی قفس بین دو میلیاردر معروف هستند، با ترکیبی از میم‌های گیج‌کننده به اتفاقات اخیر درمورد این موضوع پاسخ دادند.
خیرونا از پیراهن دوم جدید خود رونمایی کرد و در تصاویر منتشر شده، اوریول رومئو، بازیکن مدنظر بارسا، حضوری چشمگیر دارد.
این دعوا با توئیت ماسک آغاز شد که “آماده مبارزه در قفس” با زاکربرگ است. پس از آن، زاکربرگ به‌طور شگفت‌آوری با انتشار تصویری از توییت با عنوان «مکان را برای من بفرست» پاسخ داد.
مدیران باشگاه شمس آذر در انتظار پاسخ مثبت سعید دقیقی برای ادامه همکاری با این تیم در لیگ برتر هستند.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید انتظار رفتار و برخوردی حرفه‌ای‌تر از سوی ریکاردو ساپینتو را داشته است.
اورلیو دی لورنتیس، مالک ایتالیایی ناپولی، به انتقاد برخی از هواداران از قیمت بلیت بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان پاسخ داد.
مهاجرانی در توئیتی نوشت: دوست قدیمی حضرت کرباسچی! به نظرم یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی را ندارد!
ایلان ماسک در پاسخ به توئیت یک کاربر نوشت: درک بیل‌گیتس از هوش مصنوعی محدود است.
پاسخ تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی، به یک خبرنگار بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل لیدز بعد از شش بازی ناکامی در کسب پیروزی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
ماسک در پاسخ به توییتی که در آن از او خواسته شده بود توییتر را متن‌باز کند، نوشت: «زمانی که الگوریتم ما هفته آینده متن‌باز شود، ابتدا ناامید خواهید شد، اما [همه چیز]به‌سرعت بهبود پیدا خواهد کرد.»
سرمربی تیم آرسنال ترجیح داد پاسخ روشنی به روند مذاکره باشگاه با مودریک ندهد.
ایلان ماسک پس از نظرسنجی که در توییتر برگزار کرد، در پاسخ به نتیجه این نظرسنجی اعلام کرد که قصد دارد از سمت مدیرعاملی استعفا دهد البته «به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق پیدا کنم که بتواند این کار را بپذیرد.»، اما چه کسی می‌تواند بعد از ایلان ماسک مدیرعامل توییتر باشد؟
یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به فعالیت در توئیتر گفت: این حساب کاربری به نام من جعل شده و فیک است! اینکه تیک آبی گرفته عجیب است و باید از ایلان ماسک (مالک توییتر) بپرسید!
پس از آنکه ایلان ماسک پاسخی طعنه آمیز به درخواست سناتور اد مارکی برای اطلاعات بیشتر درباره سیاست های احراز هویت جدید توئیتر داد، او نیز درباره فرایند احراز هویت تیک آبی به ماسک هشدار داد.
مالک شرکت تولید کننده البسه تیم ملی در جام جهانی توضیحاتی را در خصوص کیفیت و دوخت لباس‌ها ارائه داد.
ایلان ماسک، مالک شرکت استارلینک، روز سه‌شنبه گفت که برای معافیت از تحریم‌های ایران و راه‌اندازی اینترنت استارلینک ایران اقدام خواهد کرد. استارلینک تنها فرستنده اینترنت ماهواره‌ای جهان است.
این صحبتی که انجام دادند همان احساسی است که من نسبت به آنها دارم. خدا را شکر که قرار است با انگلیس بازی کنیم. ما دوست داریم مقابل بهترین تیم‌های جهان بازی کنیم.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، تاکید کرد نیمکت نشینی آنتونی گوردون در دیدار شب گذشته مقابل فلیت‌وود تاون در جام اتحادیه، ارتباطی به ابراز علاقه چلسی نداشته است.
خانواده گلیزر، مالک منچستریونایتد، با فروش بخشی از سهام اقلیت باشگاه موافقت کرد. سهام اقلیت به بخشی از سهام یک شرکت گفته می‌شود که دارنده آنها نمی‌تواند به صندلی مدیریت برسد.
پدر ایلان ماسک که دو روز قبل در گفتگو با رادیو استرالیایی «The Kyle and Jackie O Show» گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که که آیا به موفقیت‌های پسرش افتخار می‌کند، گفت: «نه... ما خانواده‌ای هستیم که کار‌های زیادی انجام داده ایم. اینطور نیست که ناگهان شروع به انجام کاری کرده باشیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ