پلیس گرجستان معترضانی را که در مقابل هتلی تجمع کرده بودند که طبق گزارشات محل اقامت خانواده وزیر امور خارجه روسیه بود، متفرق کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هلیا اصغری نماینده تنیس روی میز و ورزش ایران در نشست سفیران جوان کمیته‌های ملی المپیک در آکادمی بین‌المللی المپیک حاضر شد و به عنوان سخنران در مراسم اختتامیه هم شرکت کرد.
قبل از آن اطلاع داده بودند که به صلاح نیست و ماشینی که فرستاده بودند و قرار بود تا ایشان را از منزل به سمت مجلس عقد دختر آقای شمخانی ببرد نیز نروند.
مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور گفت: اولین اردوی فرهنگی_تفریحی با عنوان «یه قاچ هندوانه» برای ۶۰۰ فرزند دختر و پسر تحت پوشش برگزار می‌شود.
فرمانده تیپ دوم یگان های ویژه فراجا گفت: دختر جوانی که قصد خودکشی داشت با اقدامات و حضور به موقع و مشاوره ای پلیس، نجات یافت.
این اتفاق در شرایطی اردوی تیم ملی والیبال را تحت تأثیر قرار داده که پیش‌تر شایعه معرفی ۶۰ نفر به سفارت آمریکا در آنکارا برای گرفتن ویزا، تیم ملی والیبال و فدراسیون را به حاشیه برد. اگرچه فدراسیون در آن برهه اعلام کرد قرار نیست همه این افراد به آمریکا سفر کنند و بسته به شرایط تعدادی که مورد نیاز است به آمریکا خواهند رفت، ولی این مورد حاشیه‌های مربوط به خودش را برای تیم ملی به وجود آورد
مشهد ـ رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: ۲ بسکتبالیست پسر و ۲ بسکتبالیست دختر از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی بسکتبال زیر ۱۶ سال دعوت شدند.
نجمه خدمتی معقتد است با عدم حضور تیم ملی تیراندازی در مسابقات جهانی هند شرایط برای کسب سهمیه المپیک بسیار سخت‌تر می‌شود.
او دختر یکی از خان نشین‌ها و ثروتمندان در تربت حیدریه بود که بعد از حضور در دنیای شهرت به عرصه خوانندگی روی آورد و تنها خواننده اپرا در زمان رضاخان بود که در عرصه مدلی نیز فعالیت داشت. بعد از اینکه وارد دنیای مدلینگ شد اولین دختر ایرانی بود که به دنیای مدلینگ پیوسته بود.
رهبر کره شمالی در ششمین حضور عمومی خود با دخترش در حال تماشای یک مسابقه فوتبال با دخترش دیده شد.
شاید پر حاشیه‌ترین قسمت از گفت و گوی شب گذشته محمدحسین میثاقی با رئیس هیئت فوتبال تهران، مربوط به حضور خانواده شیرازی در هیئت بود.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با دانشجویان و اساتید دانشگاه بوعلی سینای همدان در سالن چمران این دانشگاه برگزار شد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء در نظر دارد تا برای دیدارهای این تیم، از حضور سالمندان و تماشاگران زن استفاده کند.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: همایش بزرگ کشوری «نور چشم»با حضور پنج هزار نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستانی در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد.
تیم‌های شطرنج نوجوانان دختر و پسر ایران با ترکیبی متشکل از ۱۱ بازیکن در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند.
تیم‌های شطرنج نوجوانان دختر و پسر ایران با ترکیبی متشکل از ۱۱ بازیکن در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
تیم جنایی پس از حضور در محل مورد نظر با جسد دختر 25 ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر ضرب و جرح و آزار و اذیت به کام مرگ فرو رفته بود که در گام‌ نخست مشخص شد، متوفی اهل شهر اهواز بوده و 2 روز قبل توسط عموی خود به این مرکز درمانی منتقل شده است.
این چند عکس امیرحسین خیرخواه مورد توجه‌ترین تصاویر امروز از حضور زنان در آزادی بود.
این چند عکس امیرحسین خیرخواه مورد توجه‌ترین تصاویر امروز از حضور زنان در آزادی بود.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر مشخص شد این دو زن با سوءاستفاده از عدم حضور مادر نوزاد اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه از اتاق کرده بودند با هوشیاری پلیس و عوامل نگهبانی در صحنه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ