مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت:خطوط حمل و نقل دریایی دردریای خزرظرف ماه‌های گذشته تجهیز شده وهم اکنون این ناوگان با۲۶فروندشناور جنرال کارگو، ظرفیت حمل ۳۶۰۰ تی‌ای‌یو را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲۶ نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای از دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند درباره توافق مبادله زندانی با ایران توضیح دهد.
دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان انرژی از تخصیص تسهیلات به شرکت های فعال در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی در راستای اجرایی سازی آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان در صنعت آب و برق خبر داد.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از اتصال حدود ۲۶ هزار شرکت به سامانه مودیان خبر داد.
در پی وقوع رانش زمین در روستایی در ایالت ماهاراشترا در غرب هند، تاکنون ۲۶ نفر جان خود را از دست داده اند و بیش از صدها نفر همچنان گرفتار هستند.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور صیادی و کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه اول (فصل بهار) ۱۴۰۲ روز دوشنبه ۲۶ تیرماه پایان می یابد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ۱۱۹ فقره رفع تصرف اراضی به ارزش ریالی ۲۶ هزار میلیارد ریال در سه ماهه اول امسال خبر داد.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی درهفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان از واگذاری ۲۶ فرزند به خانواده جایگزین طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: کودکان نیازمند درمان و گروه سنی بالای شش سال در اولویت درخواست‌ها هستند.
سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود، تاکنون ۲۶ قنادی را به دلیل کم‌فروشی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی کردند.
٢۶ ایرانی محبوس در زندان‌های ترکیه برای گذراندن ادامه دوران محکومیت خود به ایران منتقل شدند.
وزارت دفاع تایوان امروز از رؤیت ۲۶ فروند هواپیما و ۴ کشتی چین در اطراف این جزیره خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع برف و کولاک از امدادرسانی در 20 استان کشور خبر داد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: مرمت کل قنات کشور به ۲۶ همت (هزار میلیارد تومان) سرمایه نیاز دارد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت‌: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص به کارگیری فرزند نرگس معدنی‌پور به عنوان مسئول دفتر وی توضیحاتی ارائه داد.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی گفت: ۲ نفر از متهمان این پرونده همچنان در ترکیه هستند و موجبات استرداد آنها فراهم نشده است.
بعد از آنکه یونسکو اجلاس میراث جهانی را به تعویق انداخت؛ هنوز زمان مشخصی را برای اجلاس بعدی معین نکرده است. چهار پرونده ایران نیز مانند پرونده‌های کشورهای دیگر سرنوشتی نامعلوم دارند.
منابع لبنانی اعلام کردند که ۲۶ زندانی از زندانی در شهر «جیب جنین» در منطقه بقاع غربی از طریق کانال های تهویه زندان اقدام به فرار کردند.
۸مرداد سال۱۳۰۱ اولین فرودگاه کشور در قلعه‌مرغی به طور رسمی افتتاح و ۲فروند آئروپلان (هواپیمای) انگلیسی از طریق بغداد وارد تهران شد و در این محل به زمین نشستند. فرودگاه قلعه‌مرغی نخستین فرودگاه تهران است که بعد‌ها به پایگاه هوایی نظامی در جنوب این شهر تبدیل شد و به این ترتیب صنعت هوایی در تهران آغاز شد و اکنون که فرودگاه‌های متعدد نظامی و غیرنظامی مشغول به‌کار هستند، می‌توان نخستین فرودگاه تهران را به چشم یک اثر تاریخی و فرهنگی دید.
انتظار می‌رود ۲۶ میلیون نفر تنها در انگلستان در طول ماه‌های زمستان در فقر انرژی غرق شوند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری مرتبط با حادثه شاهچراغ دستگیر شدند و کلیه‌ افراد دستگیر شده، غیرایرانی هستند.
شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس گفت: شعار ما استقلال اقتصادی یا خودکفایی بود اما امروز ۲۶ کشتی نهاده‌ها منتظر ترخیص هستند.
شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس گفت: شعار ما استقلال اقتصادی یا خودکفایی بود اما امروز ۲۶ کشتی نهاده‌ها منتظر ترخیص هستند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزش‌های همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ