همزمان با آغاز رزمایش مشترک نظامی ایران و روسیه و چین، سفارت روسیه در کنیا ادعا کرد تکنولوژی موشک‌های هایپرسونیک در دنیا تنها در اختیار این سه کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه‌ اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
روزنامه اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
جروزالم پست نوشت: موساد امروز پنجشنبه روش خود را در خنثی کردن حمله تروریستی اخیر در قبرس اعلام کرد.
ادعا می‌شود که نوآ ۲، واقع‌گرایی آموزش‌ها، پژوهش‌ها و تعامل اجتماعی چندنفره را در فضای واقعیت مجازی افزایش می‌دهد. تصور کنید با یک همکار تجاری در آن سوی دنیا دست می‌دهید و احساس می‌کنید که او دست شما را فشار می‌دهد.
ادعا می‌شود که نوآ ۲، واقع‌گرایی آموزش‌ها، پژوهش‌ها و تعامل اجتماعی چندنفره را در فضای واقعیت مجازی افزایش می‌دهد. تصور کنید با یک همکار تجاری در آن سوی دنیا دست می‌دهید و احساس می‌کنید که او دست شما را فشار می‌دهد.
تصاویر از ماهواره‌های بین‌المللی و ماهواره خیام از نقاط مختلف بالادست هیرمند اعم از سد کجکی و سد کمالخان، مقادیر قابل توجهی آب پشت این سد‌ها را نشان می‌دهد و ادعای اخیر حاکمان افغانستان را رد می‌کند.
ره‌جنوبی ادعا می‌کند که نسل بعدی گوشی تاشوی رده بالای سری Xperia Compact را شاهد خواهیم بود.
فارس نوشت: در تصویر ادعایی مربوط به مراسم تفاهم‌نامه نفتی ایران با عراق، علاوه بر حیان عبدالغنی وزیر نفت عراق، شیاع السودانی نخست وزیر عراق هم که جایگاه بالاتری دارد حضور دارد.
اظهارات نماینده تبریز در اواخر هفته گذشته کافی بود که ماجرای جنجالی شاسی بلند‌ها به خبر نخست بسیاری از رسانه‌ها و مساله مهم برای افکار عمومی تبدیل شود. حالا مطالبه افکار عمومی این است که هر چه زودتر ابعاد این موضوع از سوی نهاد‌های قضایی مورد شفاف‌سازی قرار بگیرد. اگر تخلفی صورت گرفته باشد، ضروریست با نمایندگان متخلف برخورد شود و اگر ادعای نماینده مجلس نیز کذب باشد، ضروریست جهت تنویر افکار عمومی روشنگری صورت بگیرد
باشگاه پرسپولیس با انتشار چند تصویر و یک بیانیه کوتاه به ادعای استقلال واکنش نشان داد.
طبق ادعای شرکت ایران خودرو، TF21 طوری طراحی شده که می‌توان آپشن‌های به‌روز را نسبت به تیپ‌های مختلف، روی آن نصب کرد.
یوسف پس از ادای سوگند و وفاداری به پادشاه، به طور قانونی به عنوان ششمین وزیر اول (نخست وزیر) اسکاتلند و اولین نخست وزیر مسلمان سوگند یاد کرد و پس از هشت سال جایگزین نیکولا استورجن شد.
پنتاگون با انتشار ویدئویی، لحظات پایانی پرواز پهپاد MQ-۹ Reaper و ادعای سرنگونی آن با جنگنده سوخو۲۷ روسیه را به تصویر کشید.
دامپزشک آفریقایی پس از معاینه پیروز گفته بود: آخرین توله "ایران" ۷۰ درصد شانس زنده ماندن دارد، روزی ۳ بار برایش دعا کنید.
تصویری که وزیر ارتباطات ۱۹ آذر ماه در شبکه‌های اجتماعی بومی خود منتشر کرد. کمتر از دو ماه پیش، زارع‌پور تعداد کاربر فعال ماهانه ایتا را ۱۵.۲ میلیون نفر اعلام کرده بود.
جوسپ بورل با بیان این ادعا که برجام بخش کلیدی از یک تصویر گسترده تر است به تکرار مواضع مداخله جویانه در امور داخلی ایران و ادعای مشارکت نظامی تهران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است پرداخت و ادعا کرد: جمهوری اسلامی ایران به جای سرکوب، باید به حرف شهروندان خود گوش دهد. ایران باید فورا حمایت نظامی خود از روسیه را متوقف کند. در همین راستا، من از وزیر امور خارجه خواستم تا به گفتگوی مستقیم با همتایان اوکراینی خود درباره انتقال تجهیزات نظامی به روسیه ادامه دهد.
شهردار تهران در واکنش به گزارش ناسا پیرامون انتشار تصویر ۵ کیلومتری گاز متان در آسمان جنوب شهر تهران گفت: همه چیز ناسا دروغ است.
مدیر تیم طراحی رصدخانه ملی ایران در شبکه جام جم گفت: کیفیت تصویر تلسکوپ رصدخانه ملی ایران بیشتر از تلسکوپ هابل است.
مدیر تیم طراحی رصدخانه ملی ایران در شبکه جام جم گفت: کیفیت تصویر تلسکوپ رصدخانه ملی ایران بیشتر از تلسکوپ هابل است.
محمد مرندی نوشت: تصور کنید که نیویورک تایمز و سایر رسانه‌های غربی در مورد دیگر موضوعات مرتبط با ایران چقدر وحشتناک و مغرضانه عمل می‌کنند.
منبع اصلی ادعای انفجار ردمی 6A حساب کاربری MD Talk YT در توییتر است که تصویری دل‌خراش از فرد فوت‌شده را به‌اشتراک گذاشته است.
روز گذشته انجمن نورسپید گونه‌ای دیگر از خیابان خوابی را به تصویر کشیده است. به ادعای این انجمن مددکاری، ظاهرا برخی از زنان شمشاد‌های میانه اتوبان‌ها را محل سکونت خود قرار داده و از این محل برای خواب شب استفاده می‌کنند.
تصاویر منتشرشده از وضعیت دو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در استودیو فوتبال برتر بیانگر نکات مهمی است.
در تصویر مشهور امام خمینی در مدرسۀ فیضیه در مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری جوانی که درست بالای سر امام ایستاده همین حمید نقاشیان است از محافظان امام تا همان اردیبهشت 58 که حالا پیرانه سر چنین ادعایی طرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ