پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ملوان می‌گوید این باشگاه به شخص خاصی متکی نیست و امسال نیز به موفقیت‌هایش ادامه خواهد داد.
باشگاه سپاهان برای محمد علی‌نژاد و عیسی مرادی در ادامه مسیر حرفه‌ای آرزوی موفقیت کرد.
سیامک نعمتی می‌گوید یک نفر در پرسپولیس علاقه‌ای به ادامه حضور او در جمع سرخپوشان نداشت و باعث جدایی او شد.
فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در مورد ادامه فعالیت حرفه‌ای خود با تردیدهایی روبروست.
رضا درویش اعلام کرد که این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای نگرانی از بابت پرونده رادوشویچ نخواهد داشت.
احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، درباره موضوع ادامه حضور یا حذف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از آسیا توضیحاتی داد.
مسئولان باشگاه استقلال با وجود فرصت کم باقیمانده هنوز مدارک‌های موردنیاز برای صدور مجوز حرفه‌ای را بارگذاری نکرده‌اند.
عکس های خارج کردن آب با سطل و بیرون بردن بازیکن مصدوم روی دوش بازیکنان هنوز در لیگ به اصطلاح حرفه‌ای فوتبال ایران منسوخ نشده و در سال ۲۰۲۳ هم این ماجرا ادامه دارد. این عکس امروز در بازی نساجی و گل‌گهر سیرجان ثبت شد
وی ادامه داد: در سال ۹۴ بر اساس سند به دست آمده، طرح حمله به حرم‌های مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، شاهچراغ (ع) و چند مسجد اهل سنت با هدف ایجاد ناامنی و ایجاد اختلاف و جنگ بین شیعه و سنی طراحی شده بود که با توجه به قدرت و توان مجموعه اطلاعات کشور این حملات خنثی شد.
محمد ستاری می‌گوید مشکلات بین کادرفنی و مدیریت مس کرمان، تاثیری روی بازیکنان این تیم نگذاشته و آنها با انگیزه بالا به کار خود ادامه می‌دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من قبول دارم که رسانه‌های خارجی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و فضای مجازی در رابطه با اتفاقات اخیر ایران سنگ تمام گذاشتند و بدون شک به دنبال براندازی هستند، اما ما باید یک نکته را دقت کنیم که ما چه کرده‌ایم که حرف‌های دشمنان روی بخشی از مردم ما اثر می‌گذارد؟ در دوران اوج اپیدمی، معمولا کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند، کرونا آن‌ها را از پای در می‌آورد و من معتقد هستم الان در درون کشور هم ما با بیماری زمینه‌ای مواجه هستیم.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد به کار در ایران ادامه دهد، گفت: جواب این سوال در دستان من نیست و فعلا باید شرایط را بررسی کنیم.
کی‌روش ادامه داد: ما نباید نگران هوادارنماها باشیم. نباید به حرف‌های این تماشاگرنماهای غیرواقعی و هیجان زده توجه کنیم. برای تبدیل شدن به یک مدل و قهرمان واقعی باید هزینه زیادی بپردازید.
داریوش مصطفوی درباره ادامه کار کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و شرایط سرخابی‌ها برای کسب این مجوز، توضیحاتی ارائه داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت ادامه داد: هر شنبه فراخوان می‌دادند، اما به جایی نرسیدند. بعد خواستند با ساختن اتفاقاتی مانند حوادث دانشگاه شریف، مردم را تحریک کنند. در این حادثه، عده‌ای دانشجو و دانشجونما حرف‌های مستهجن زدند و نیرویی هم عصبانی شد و کاری کرد و دشمن همین را بهانه کرد. عملیات‌های کشته‌سازی در اردبیل و کرج نیز از دیگر اقدامات دشمن بود. بعد هم که از کردستان عراق و شرق کشور حملات مسلحانه‌ای انجام دادند. دشمن تمام تلاش خود را کرد، اما اهدافش محقق نشد.
مربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید این تیم در ادامه لیگ نتایج بهتری را هم کسب خواهد کرد.
مربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید این تیم در ادامه لیگ نتایج بهتری را هم کسب خواهد کرد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی این تیم در بازی با گل گهر، گفت: ساپینتو مربی برون گرایی است و ادامه این رفتار در طول فصل می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات نظام بانکداری کشور ادامه داد: همانطور که حاضرین هم اشاره کردند به دلایل مختلف نارضایتی عمومی وجود داشته و هر کسی از ظن خود درخصوص بانک‌ها مطالبی را مطرح می‌کند، اما وقتی با دقت به این موضوعات نگاه می‌کنیم، می‌بینیم دلایلی نیز وجود دارد که چنین صحبت‌ها و گلایه‌هایی مطرح می‌شود.
وقتی من با وایله قرارداد دارم، تیم‌ها باید به سراغ باشگاه دانمارکی‌ام می‌رفتند و تازه بعد از توافق سراغ من می‌آمدند. بازیکنی که تحت قرارداد است به تنهایی نمی‌تواند توافقی انجام بدهد و من هم سعی کردم به‌عنوان فوتبالیست حرفه‌ای پایبند این موضوع باشم.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون ایران تا رفع ایرادات و نواقص همچنان ادامه خواهد داشت.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون ایران تا رفع ایرادات و نواقص همچنان ادامه خواهد داشت.
عبادی‌پور ادامه داد: از سال ۲۰۱۳ در لیگ ملت‌ها بازی می‌کنیم. یک قران نگرفته‌ایم. ما در ایتالیا جلسه ای با مسئولان FIVB داشتیم و گفتیم اما آنها فاکتور آوردند و گفتند این پول را به فدراسیون داده‌ایم. نمی‌دانم فدراسیون گرفته یا نه اما این پول حق بازیکنان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ