معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره مرخصی پس از زایمان زنان ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
میدل ایست‌آی در خبری اختصاصی با بیان اینکه مخالفان توافق هسته‌ای ایران برای برکناری نماینده ویژه آمریکا رابرت مالی توطئه کردند، مدعی شد که نماینده ویژه واشنگتن در امور ایران در یک قدمی برکناری قرار گرفته است. میدل ایست‌آی ۱۱ اوت در تحلیلی نوشت: بعضی گروه‌های مخالف احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ در ایران با افرادی در ایالات متحده برای برکناری نماینده ویژه آمریکا در امور ایران همکاری کردند. گفتنی است که مالی ۸ تیر، پس از هفته‌ها عدم‌فعالیت در نقش خود، در مرخصی بدون حقوق قرار گرفت.
اگر دستگاه دولتی تصمیم بگیرد به کارمندانش برای حضور در مراسم اربعین مرخصی یا تسهیلات بدهد، قاعدتاً این اقدام آثار خطرناکی برای این مراسم خواهد داشت؛ چرا که عده‌ای از این پس که لزوماً رویکرد اعتقادی به این مراسم ندارند، با رویکرد توریستی از این ظرفیت استفاده می‌کنند و همانگونه که به دیگر سفرها می‌روند، سری هم به نجف و کربلا می‌زنند.
میزان نوشت: درمانی حسین فریدون تا تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۲ به طول انجامیده و او تا این تاریخ در بیمارستان بستری بوده و در ادامه بنا به تشخیص پزشکی قانونی تا ۱۲ مرداد سال جاری به وی مرخصی استعلاجی پس از درمان داده شده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه پس از انجام بررسی‌هایی نهایی پزشکی و پس از کارگذاشته شدن دستگاهی در قلبش از بیمارستان مرخص شد.
: باوجودی که گفته می‌شود رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مرخصی به سر می‌‌‌برد اما اظهارنظر اخیر جان کربی، هماهنگ‌‌‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید مهر تاییدی بر پایان کار مالی در وزارت خارجه آمریکا است. جان کربی در پاسخ به سوالی در مورد تغییر احتمالی در رویکرد دولت جو بایدن در قبال ایران پس از خروج رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از وزارت خارجه با تاکید بر این موضوع که اظهارنظر در این رابطه برعهده وزارت خارجه است، گفت: «من به طور کلی می‌گویم که هیچ تغییری در رویکرد ثابت ما نسبت به ایران رخ نداده است.» با در نظر گرفتن کنار گذاشتن رابرت مالی از پرونده ایران این مساله مطرح می‌شود که چه کسی یا چه کسانی قرار است این مهم را عهده ‌‌‌دار شوند.
یک زن معلم در ایتالیا پس از آنکه در طول ۲۴ سال دوره استخدام خود ۲۰ سال را در مرخصی به سر برد، از کار اخراج شد.
رضا درویش همچنان در مورد زمان شروع تمرینات پرسپولیس زمان مشخصی را اعلام می‌کند.
معاون ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر از ترخیص رئیس شورا از بیمارستان پس از چکاپ‌های پزشکی خبر داد.
حسین روشن که به علت مشکل قلبی در بیمارستان بستری شده بود، پس از چند روز و پشت سر گذاشتن عمل جراحی با تصمیم پزشکان به خانه بازگشت.
پیشکسوت استقلال پس از مرخص شدن از بیمارستان درباره آخرین شرایطش صحبت کرد.
رهبر کاتولیک‌های جهان اولین مراسم مذهبی را پس از مرخص شدن از بیمارستان انجام داد.
با اعلام کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، سرخپوشان پس از آخرین تمرین خود در سال ۱۴۰۱ شش روز به مرخصی رفتند.
چند هفته قبل از مرگ، یوهانا به بیمارستان منتقل شد و به دلیل سکته مغزی تحت درمان قرار گرفت. بعد از ۲ هفته مرخص شد و ۳ روز بعد در منزل فوت کرد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار با سپاهان مصدومیت شد با استفاده از گردن بند طبی از بیمارستان مرخص شد.
حمید سجادی پس از چند روز بستری شدن از بیمارستان مرخص شد.
دانش آموز هنرستان نور در توضیح وضعیتش می‌گوید: ۲ روز و یک شب در بیمارستان بستری بودم. صبح برای بار دوم آزمایش خون دادم. تا آن موقع پاهایم حس داشت، کمی بیش از حد معمول خواب می‌رفت، اما می‌توانستم راه بروم. شب دوم مرخص شدم. به خانه بازگشتم. تا ۲ روز اول همه چیز خوب بود، اما پس از آن، پای چپم شروع کرد به خواب رفتن.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعضای تیمش را به دو مدت دو هفته مرخص کرد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعضای تیمش را به دو مدت دو هفته مرخص کرد.
جمعی از مراجع و علمای برجسته حوزه علمیه قم پس از مرخص شدن آیت الله العظمی نوری همدانی از بیمارستان با حضور در بیت این مرجع تقلید به عیادت از ایشان پرداختند.
آیت الله نوری همدانی بابت یک عمل جراحی جزئی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و پس از عمل موفقیت آمیز جراحی، امروز در سلامتی کامل از بیمارستان ترخیص شد.
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، گفت:در این شرایط سکوت خیلی‌ها بهترین کمک هم برای آرام شدن فضا و هم برای کمک به مردم و هم برای کمک به نظام است.‌ای کاش به برخی از افراد مرخصی اجباری می‌دادند تا به خانه‌های خود رفته و پس از آرام شدن فضا مجددا اظهار نظر می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ