میدل ایست‌آی در خبری اختصاصی با بیان اینکه مخالفان توافق هسته‌ای ایران برای برکناری نماینده ویژه آمریکا رابرت مالی توطئه کردند، مدعی شد که نماینده ویژه واشنگتن در امور ایران در یک قدمی برکناری قرار گرفته است. میدل ایست‌آی ۱۱ اوت در تحلیلی نوشت: بعضی گروه‌های مخالف احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ در ایران با افرادی در ایالات متحده برای برکناری نماینده ویژه آمریکا در امور ایران همکاری کردند. گفتنی است که مالی ۸ تیر، پس از هفته‌ها عدم‌فعالیت در نقش خود، در مرخصی بدون حقوق قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو اقتصادی هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: شرایط مالی این باشگاه به زودی بهبود پیدا خواهد کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز برنامه ملی توسعه هوش مصنوعی در آینده نزدیک خبر داد.
کادنا سر امروز گزارش داد که بارسلونا قصد دارد به زودی اهرم مالی جدیدی را فعال کند تا بتواند قرارداد هفت بازیکن خود را در لالیگا به ثبت برساند.
نفت آبادان با دروازه بان تیم ملی عراق وارد مذاکره شده و احتمالا او را به خدمت خواهد گرفت.
مسئولان فدراسیون فوتبال به دنبال نهایی کردن قرارداد مربی ایتالیایی برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران هستند.
عربستان سعودی به پروژه سوپرلیگ آفریقا که به زودی برگزار خواهد شد 200 میلیون یورو کمک مالی می‌کند تا حمایت کنفدراسیون فوتبال این قاره را برای میزبانی جام جهانی 2030 به دست بیاورد.
حیدری با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال آن است که بیشترین امتیاز را از برجام بگیرد و برجام به نتیجه برسد، اما به ضرر ما باشد، گفت: آن‌ها باید بدانند که موضع و استراتژی ایران در برجام ثابت است و به نتیجه رسیدن برجام و رفع کامل تحریم‌های ایران برای ما حائز اهمیت است. با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشور‌های اروپایی به ما رسیده است، احتمالاً به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
مدافع ملی پوش پیکان روز به روز حالش بهتر می‌شود و به نظر می‌رسد به زودی به فوتبال برمی‌گردد.
به زودی یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده می گیرد.
براساس اعلام مرکز ملی فضای مجازی گزارش بررسی و ارزیابی پیشرفت شبکه ملی اطلاعات که از سوی وزارت ارتباطات ارائه شده است به زودی و در آینده ای نزدیک منتشر می شود.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با توجه به پایان رقابتهای قهرمانی کشور به عنوان نخستین مرحله چرخه انتخابی، به زودی وضعیت مدعیان غایب مسابقات را مشخص خواهد کرد.
مربی تیم ملی هندبال گفت: بازیکنان از لحاظ تکنیک، تاکتیک و هماهنگی به شرایط خوبی رسیده‌اند اما برخی مواقع اشتباهات فردی هم وجود دارد.
بهبهان- سرپرست اداره کل شیلات خوزستان گفت: پرونده تعدادی از متقاضیان طرح متراکم پرورش ماهیان خاویاری و گرمابی چندین سال به علت نبود مجوز تخصیص آب همچنان بلاتکلیف است.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید به زودی درباره اتفاقاتی که منجر به جدایی او از تیم ملی در دبی شد، با مردم صحبت می‌کند.
مهاجم تیم ملی به زودی به تمرینات تیم لورکوزن باز می‌گردد.
اعضای تیم ملی فوتبال ایران تا ساعاتی دیگر به ایران بازمی‌گردند تا اینگونه پرونده تیم ملی و حضور در قطر خیلی زود بسته شود.
مدیر کل دفتر هماهنگی مقابله و رصد جریان مالی ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به زودی ضربه مهلکی به سرشبکه باندهای قاچاق پوشاک در کشور خواهیم زد.
طبق اعلام سخنگوی فدراسیون فوتبال حضور مارکار آقاجانیان در تیم ملی قطعی شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ۵,۲۰۰ میلیارد تومان بدهی به مراکز طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی را به زودی با تأمین منابع مالی پرداخت خواهیم کرد.
اتحادیه اروپا به زودی بسته جدید کمک های مالی خود برای ارائه به دولت اوکراین را معرفی خواهد کرد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی سهامدارانی که بیش از سقف مصوب سهام یک بانک را داشته اند، به وزارت اقتصاد معرفی کرده است.
رابرت مالی در توییتر نوشت: انتظارات ما قابل کنترل است، اما ایالات متحده از تلاش‌های اتحادیه اروپا استقبال می‌کند و برای تلاشی با حسن نیت برای دستیابی به توافق آماده است. به زودی مشخص خواهد شد که آیا ایران برای همین کار آماده است یا خیر.
فیزیوتراپ تیم ملی می‌گوید به زودی جلسه‌ای برای مشخص شدن زمان بازگشت امیری به فوتبال تشکیل خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ