پیشکسوت استقلال پس از مرخص شدن از بیمارستان درباره آخرین شرایطش صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز شنبه حسن ساسانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان اعلام کرد که از دوم مرداد ماه خروجی سد زایندهرود با هدف توزیع آب برای باغات و اشجار اصفهان غرب افزایش یافت.
حسن روشن، چهره متفاوت و عصیانگر جلسه امروز پیشکسوتان استقلال در هتل المپیک بود‌.
ستاره سالهای قبل باشگاه استقلال در جلسه پیشکسوتان صحبت های بسیار تندی! را علیه برخی مدیران سابق این تیم انجام داد.
حسن روشن پیشنهاد استقلالی شدن به بیرانوند را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
حسن روشن، اسطوره باشگاه استقلال تهران و فوتبال ملی ایران، به حمایت از علیرضا منصوریان پرداخت.
حسن روشن یکی از اولین کسانی بود که بیمه ورزشکاران را از طریق وزارت ورزش دریافت کرد.
پیشکسوت باشگاه استقلال حضور جواد نکونام در راس کادرفنی آبی پوشان را اتفاق خوبی می‌داند و تاکید دارد همه باید به او کمک کنند تا در کارش موفق شود.
او به زبان تند و انتقادهای صریح از تیم خودی شهرت دارد و همواره مربیان و بازیکنان و مدیران فعال در استقلال را با نقد خود ، راهنمایی می‌کند. از این نظر در فوتبال ایران نظیری برای حسن روشن پیدا نمی شود که درگیر تعصبات رنگی و دفاع کورکورانه از رنگ مورد علاقه اش نبوده است.
پیشکسوت فوتبال ایران به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری شده است.
حسن روشن پیشکسوت استقلال در بیمارستان بستری شد.
پیشکسوت استقلال به شکلی جالب برای قهرمانی پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.
پیشکسوت استقلال به شکست این تیم در داربی و شادی خاص علیرضا بیرانوند بعد از بازی که شکایت استقلالی‌ها را به دنبال داشت، واکنش نشان داد.
ستاره سابق فوتبال ایران و استقلال به انتقاد از کی‌روش و اعضای قبلی هیات مدیره استقلال پرداخت.
حسن روشن تک مهاجم آبی‌هاست که در جام جهانی گل زده و روزگاری در تیم ملی بهترین بود
حسن روشن که قطع چرخه حضور سرمربیان خارجی در تیم ملی را یک اتفاق مثبت می‌داند، از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ابراز خوشحالی کرد.
حسن روشن درباره حضور برانکو و کی‌روش در فوتبال ایران صحبت کرد.
کیهان به نقل از آیت الله حسن عاملی امام جمعه اردبیل نوشت: در هلند در شب‌ها خانه‌ها با شمع روشن می‌شود با اینکه هلند یک کشور ثروتمند و کوچک است، اما قیمت برق را پایین نمی‌آورد اگر ایران باشد می‌گویند دولت برای همه ما شام غریبان درست کرده است! اما آن‌ها این‌گونه فکر نمی‌کنند، چون می‌خواهند ثروت کشور خودشان را حفظ کنند.
حسن روشن، ستاره سابق فوتبال ایران، دوباره از لفظی نامناسب علیه سرمربی فعلی استقلال استفاده کرده است.
خاندوزی در واکنش به سخنان حسن روحانی درباره پر بودن خزانه هنگام تحویل دولت، گفت: مستندات در این زمینه روشن است و نامه مردادماه آقای واعظی به آقای نوبخت در شبکه‌های اجتماعی دیده شده که رسماً اذعان شده کاملاً خزانه به خواست دولت خالی است.
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بچه‌های تیم ملی از طرف جامعه فوتبال سیلی محکمی به صورت منتقدی کوبیدند که هرچه لایق خودش است را به اهالی فوتبال منتسب می‌کند.
حسن روشن کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه تاج و استقلال به ادعای جنجالی جواد خیابانی مجری و گزارشگر تلویزیون واکنش نشان داد.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره حادثه بندر بیروت گفت: باید طرف‌های سیاسی و رسانه‌هایی را سرزنش کرد که با سرقت این مصیبت، از همان نخستین ساعت‌ها برای استفاده سیاسی از آن تلاش کردند. با اینکه ما توضیح دادیم و روشن کردیم که هیچ ارتباطی به آن کشتی و نیترات‌ها نداشتیم، همچنان تبلیغات علیه حزب الله ادامه دارد.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره حادثه بندر بیروت گفت: باید طرف‌های سیاسی و رسانه‌هایی را سرزنش کرد که با سرقت این مصیبت، از همان نخستین ساعت‌ها برای استفاده سیاسی از آن تلاش کردند. با اینکه ما توضیح دادیم و روشن کردیم که هیچ ارتباطی به آن کشتی و نیترات‌ها نداشتیم، همچنان تبلیغات علیه حزب الله ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ