یک زن معلم در ایتالیا پس از آنکه در طول ۲۴ سال دوره استخدام خود ۲۰ سال را در مرخصی به سر برد، از کار اخراج شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی از اخراج خود خبر داد.
با نتایجی که در دومین روز از هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر رقم خورد، یک مربی خیلی زود به خط پایان نزدیک شد. پرسپولیس با همان فرمول همیشگی تراکتور را شکست داد و سپاهان هم برنده دربی شد.
پتر سگرت سرمربی تاجیکستان شغل خود را در تیم ملی این کشور از دست داد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از اخراج دو مربی و یک کشتی گیر از تیم ملی که قرار بود به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شوند خبر داد.
اتفاقاتی که در ورزشگاه نقش جهان چند روز پیش سبب حذف طلایی‌پوشان اصفهانی شد، حالا پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تحت فشار شدیدی قرار داده است.
اخراج و ضربه ناجوانمردانه یک نروژی به جهانبخش+عکس
پورتو در شبی که می‌توانست برنده جدال با ژیل ویسنته باشد، در نهایت بازنده بود تا امید برای قهرمانی به حداقل ممکن برسد.
سرمربی تیم جوانان پرسپولیس به برکناری‌اش از هدایت این تیم پایه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
حالا که خانم معلم به مدرسه برمی گردد معلوم شده تا اتفاقی می‌افتد کار به دستان به جای حل و بررسی نگران‌اند خودشان متهم شناخته نشوند و زورشان به پایین دست می‌رسد و انگار هنری جز برخورد ندارند در حالی که مدیر کل هم یک کارمند است و اخراج کارمند دیگر در زمره اختیارات او نیست. اگرچه تازه روشن شده کارمند نبوده اصلا!
اقدام معلم و همچنین اقدام آموزش‌وپرورش میان کاربران ما مخالفان و موافقان زیادی داشت. مثلاً یک کاربر نوشت: «جلو شادی رانگیرید که ممکن است به خشونت منجر شود.»، اما کاربر دیگری در پاسخ به آن نوشت که: «شادی به چه قیمتی؟ نقش تربیتی معلم کجاس و اینکه متأسفانه استخدام‌های با بند پ باعث ایجاد این چنین مشکلاتی میشود.»
باشگاه نساجی، خانم معلم اخراجی آهنگ گنگستر را استخدام کرد
باشگاه نساجی خبر داد خانم معلمی که آهنگ «گنگستر شهر آمل» را برای دانش‌آموزان پخش کرده و اخراج شده است را به استخدام درآورده است.
وزیر پیشین ارتباطات: یک سوال مهم حاشیه‌ای در قضیه قطعه موسیقی «گنگستر شهر آمل» این است که این موسیقی با توجه به اعمال محدودیتهای شدید و متعدد بر اینترنت، چگونه بین مردم فراگیر شده است؟
نیمه اول دیدار پرسپولیس و آلومینیوم با صحنه‌های جنجالی داوری همراه بود.
بحث درباره داوری دیدار دیشب بارسلونا و سوسیداد در اسپانیا داغ است و عده زیادی از کارشناسان فوتبال و فوتبالی‌های در این کشور به عملکرد داور این مسابقه اعتراض دارند.
در بازی کریستال پالاس مقابل فولام دو بازیکن این تیم اخراج شدند و بیرون رفتن آنها نقش مهمی در شکست پرگل پالاس در این مسابقه داشت.
یک معلم در ایالت فلوریدا آمریکا به دلیل رفتار نژادپرستانه خود با دانش آموزان مسلمان هنگام اقامه نماز در مدرسه موجی از خشم را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.
مدیر عامل سرخ‌ها از تصمیمی که برخی بازیکنان این تیم برای اعتصاب گرفتند به شدت ناراحت و عصبانی است.
بازیکن تیم فوتبال مس شهر بابک به دلیل توهین به اعضای تیم ملی فوتبال کشور از این تیم کنار گذاشته شد.
به گفته ۴ منبع آگاه تنسنت شرکت چینی فناوری، مرحله جدید اخراج کارمندان در بخش های پخش ویدئو، بازی رایانه ای و رایانش ابری را آغاز کرده است.
حمید مطهری در سوپرجام سال گذشته به دلیل اعتراض به داور از کنار زمین اخراج شد.
حقوق مربی سابق دروازه بان‌های تیم ملی ایران سالیانه ۶۰۰ میلیون تومان (ماهانه ۵۰ میلیون تومان) بود و حالا به خاطر غفلت کمیته فوتسال، فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت تمام و کمال قراردادش است.
کارشناسان داوری درباره صحنه خطای مشکوک به پنالتی روی پیمان بابایی، نظرات متفاوتی داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ