با اعلام کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، سرخپوشان پس از آخرین تمرین خود در سال ۱۴۰۱ شش روز به مرخصی رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفرهای نوروزی و پیک تعطیلات در جنگل‌های شمالی کشور که با هجوم مسافران نوروزی و برخی گردشگرنماها همراه می‌شود، معمولا با آسیب‌های زیادی برای منابع طبیعی و جنگل‌ها همراه است.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد و نیروگاه‌های زاینده‌رود و کوهرنگ از بازدید بیش از ۲۰ هزار گردشگر از سد و تأسیسات سد زاینده رود اصفهان در ایام تعطیلات نوروز امسال خبرداد.
مدیرکل موزه‌ها از تغییر ساعت کاری موزه‌ها با پایان تعطیلات نوروزی و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان خبر داد.
قهرمانی فوتبال ساحلی ایران و نایب قهرمانی تاریخی واترپلو در آسیا، حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، برد مقابل کنیا و حواشی بازی با روسیه از مهمترین اتفاقات ورزش ایران در تعطیلات نوروز بود.
در جریان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در حالی شاهد رشد هفت درصدی سفر به استان تهران هستیم، که قیمت اماکن اقامتی به ویژه بوم‌گردی‌ها در این استان سفر به فلک کشیده و این اقامتگاه‌ها هم لاکچری شده است.
سرمربی آلومینیوم نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای تعطیلات نوروزی انتقاد کرد.
در این قسمت از پادکست ورزش‌ سه و همزمان با ایام تعطیلات نوروزی، به سراغ معلم فوتبال ایران، مجید جلالی رفتیم، کسی که می‌توان گفت یکی از بنیان گذارن علم آنالیز در فوتبال ایران است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا، از دستگیری ۸ هزار و ۸۲۴ مجرم در نیمه اول تعطیلات نوروزی خبر داد.
سرگرد احمدی: ریزش سنگ‌های ریز و درشت در محور کندوان از ادوار گذشته تا اکنون خسارت‌های مالی و جانی زیادی بر جا گذاشته است. در آخرین مورد این خسارت‌ها سقوط سنگ در سه شب شب هفته جاری به مرگ ۲ مسافر نوروزی و سه مصدوم از اعضای یک خانواده منجر شد.
با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، مسابقات کشتی سنتی افغانستانی‌های مقیم ایران به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود. این مسابقات که برگرفته از فنون جودو و چوخه است در زمین خاکی و با شرکت افغانستانی‌هایی از شهرهای مشهد، تهران، اراک، کاشان، ساوه، اصفهان و شیراز به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: از ابتدای سال نو هر روز تا پایان تعطیلات نوروزی از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر جشنواره نوروزی در موزه میراث روستایی گیلان برگزار می شود.
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: در دومین روز از تعطیلات نوروزی محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حد فاصل پیست آبعلی تا آب اسک و آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار دارای ترافیک سنگین است.
سازمان امور اراضی کشور همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی و شدت گرفتن تبلیغات کاذب و فعالیت‌های سودجویانه در زمینه ویلاسازی غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی با انتشار اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
هلال احمر اعلام کرد:طی سه روز گذشته و در شروع تعطیلات نوروزی ۵۶۰ مورد عملیات امدادی برای کمک به هموطنان در حوادث مختلف انجام شده که ۶۳ درصد از کل حوادث مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مرکز مدیریت وکنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی باهدف کاهش تأخیر پروازها درآستانه تعطیلات سال نو، به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، آغاز به کارکرد.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آماده باش کامل تیم‌های گشت و مراقبتی یگان حفاظت شرکت آب منطقه ای اصفهان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
مشهد ـ مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۴۴۱ بازرس سلامت محیط و کار در قالب ۱۳۶ تیم بازرسی، نظارت‌های بهداشتی ویژه تعطیلات نوورزی و ایام ماه مبارک رمضان را بر عهده دارند.
رئیس بازرسی کل فراجا از راه اندازی گشت‌های ویژه بازرسی در تعطیلات نوروزی خبر داد.
معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰۲ بهمن موتور از ۲۵ اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی در ۱۴ فروردین خبر داد.
معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰2 بهمن موتور از 25 اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی در 14 فروردین خبر داد.
فوتبال ملی ایران تعطیلات عید ندارد؛ اگرچه در فوتبال باشگاهی با شروع تعطیلات عید، یک تعلیق دو هفته‌ای پیش روی ما خواهد بود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در راستای تکریم مشتریان و مسافران در ایام تعطیلات، هزینه ایاب و ذهاب تمامی خدمات که از سوی امدادگران در طرح امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا صورت خواهد گرفت، رایگان خواهد بود.
یاسوج- وضعیت خیابان‌های شهر یاسوج در آستانه تعطیلات عید و استقبال از مهمانان نوروزی همچنان بحرانی است.
تیم ملی فوتبال کشورمان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ به مصاف روسیه خواهد رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ