در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
بازیکن سابق تیم ملی بعد از چهار سال حضور در فولاد خوزستان از این باشگاه خداحافظی کرد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که سرمربی این تیم در جمع سرخ‌پوشان باقی خواهد ماند.
تصویری از نصب یک بنر عجیب و کنایه آمیز در یکی از میادین شهر زنجان خطاب به مسئولان استانی منتشر شده که در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است. در تصویری که از این بنر جنجالی منتشر شده، عذرخواهی مردم‌ زنجان از نماینده زنجان در مجلس، استاندار و شهردار بابت آسفالت‌های بی‌کیفیت و آب‌گرفتگی معابر شهر زنجان در بارندگی اخیر سوژه شده!
دفتر دکتر علی لاریجانی، در پی انتشار خبری خبرگزاری تسنیم بیانیه داد.
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره وضعیت این روزهای این باشگاه تهرانی گفت: بر جسم یک فرد ضربه مغزی شده نشسته‌ایم و منتظریم تا ببینیم کی فوت می‌کند اما آینده باشگاه استقلال چه می‌شود؟
عبدی نوشت: ایران و عربستان در پکن پذیرفتند که به توافقنامه دو کشور در سال ۱۳۷۷ و ۱۳۸۰ یعنی دوره اصلاحات برگردند، حالا آموزش مذاکره؛ آن هم زیر سایه چین را می‌دهند.
عبدی نوشت: ایران و عربستان در پکن پذیرفتند که به توافقنامه دو کشور در سال ۱۳۷۷ و ۱۳۸۰ یعنی دوره اصلاحات برگردند، حالا آموزش مذاکره؛ آن هم زیر سایه چین را می‌دهند.
زوونیمیر استویچ، نماینده صربستان به دلیل تماشای فیلم‌های مستهجن با تلفن همراه خود در یک جلسه پارلمان مجبور به کناره گیری شد.
نماینده مجلس در انتقادی کنایه‌آمیز روی آنتن تلویزیون گفت: سازمان برنامه تنها کاری که نمی‌کند برنامه‌ریزی است!
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر و بردی که اخیرا مقابل نفت آبادان به دست آورد، توضیحاتی ارائه داد.
محسن برهانی نوشت: فروش املاک به خارجی‌ها در مصوبه #مولدسازی بلااشکال است؟! عجب! پس بند ۳ ماده ۹۶۱ قانون مدنی و قانون راجع به تملک اموال غیرمنقول اتباع خارجی مصوب ۱۳۱۰ نسخ شده بود و ما خبر نداشتیم.
نظام الدین موسوی، نماینده مجلس با توصیه به پیشنهاد روزنامه کیهان برای بستن تنگه هرمز در قبال تروریستی خواندن سپاه نوشت : قدری به روز شوید؛ بستن تنگه هرمز یک "تهدید دهه شصتی" است!
یک نماینده در پاسخ به پیشنهاد میرسلیم برای اصلاح قیمت بنزین نوشت: عجب! آن چیزی که بنزین را میبلعد و هوا را آلوده می‌کند خودروهای پرمصرف و بی کیفیت داخلیست نه مردم.
گلر جنجالی تیم ملی آرژانتین بعد از قهرمانی هم امباپه را از دم تیغ بران طعنه‌هایش گذراند.
پدرام سلطانی درباره اظهارات ابراهیم رئیسی گفت: «ایشان نمی‌داند که اصل مشکل نبود منابع مالی است و تأمین مالی چنین میزان ساخت و سازی نه در اندازه مالیه دولت است و نه در توان نظام بانکی و بازار سرمایه.»
یک اقتصاددان در پاسخ به وعده رئیسی نوشت: سطح تحلیل رئیس‌جمهور رو ببینید!
یک روحانی اصلاح‌طلب خطاب به بسیجیان دانشگاه شریف که برای اختلاط در سلف این دانشگاه گریه کرده بودند، به کنایه گفت: حج و اربعین هم مختلط است، تذکری به خدا ندارید؟
مجری شبکه بی بی سی فارسی در حالی که تلاش داشت اعتبار از دست رفته خود را برگرداند با مثال مهمان برنامه امید خود را از دست داد.
حکم رسیدگی هیات مدیره بورس‌ها به تخلفات انضباطی سهامداران از سوی دیوان عدالت اداری، خارج از حدود اختیار و مغایر با ماده ۳۵ قانون بازار اعلام و ابطال شد.
بر اساس تحریم‌های مقابله جویانه روسیه علیه بروکسل، روسیه صادرات گاز به اروپا از طریق خط لوله عبوری از لهستان را متوقف کرد.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی حرف معروفی دارند که گفتند برای مسئولان گشت ارشاد خواهیم داشت؛ این حرف ایشان به آن معنا است که با فساد مسئولان برخورد می‌کنیم و گشت ارشاد بر عملکرد مسئولان می‌گذاریم اما در کمتر از یکسال گذشته گشت ارشاد برای مردم در خیابان‌ها به نام امر به معروف و نهی از منکر و برای برخورد با بی‌حجابی فعال‌تر شده و دستور اجرای بخشنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی که زمان احمدی‌نژاد تصویب شد را می‌دهند و در اولویت قرار می‌گیرد در صورتی که با تخلفات مسئولان و مدیران برخورد مناسبی نمی‌شود.
روزنامه اصولگرا خطاب به نمایندگان مجلس نوشت: آستین بالا زدن مسئولان قبل از سیل بیشتر اثر داره یا پاچه بالا دادن بعد سیل؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ