میزان نوشت: درمانی حسین فریدون تا تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۲ به طول انجامیده و او تا این تاریخ در بیمارستان بستری بوده و در ادامه بنا به تشخیص پزشکی قانونی تا ۱۲ مرداد سال جاری به وی مرخصی استعلاجی پس از درمان داده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی به تازگی پیش‌بینی کرده است که اگر زلزله ۷.۱ ریشتری دماوند در سال ۱۲۰۹ بار دیگر تکرار شود، آتشفشان دماوند به چه میزان واکنش نشان خواهد داد.
خبر جذاب روز شنبه انتقال ستاره ایرانی به آ. ث. میلان بود که رسانه‌های ایتالیایی نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند.
اگر آب به موقع به گیاه نرسد پس از مدتی با علائم تشنگی گیاه مواجه خواهید شد. یکی از شایع‌ترین علائم تشنگی گیاه زردشدن برگ‌های آن است. در این اینفوگرافیک با نشانه‌های کم‌آبی و پرآبی گیاهان آپارتمانی و نکاتی درباره میزان مناسب نور برای آن‌ها آشنا می‌شوید. گیاهان آپارتمانی وقتی آب کافی دریافت نکنند به سرعت واکنش نشان می‌دهند، اما از کجا بفهمیم که گیاه آب کافی دریافت نکرده است؛ این علائم نشان‌دهنده آن کدامند و راه درمان یا نجات گیاه چیست؟
بر اساس نتیجه تحقیقات Seat در سال ۲۰۱۸ دمای خودرو به میزان ۲۵ درجه سانتی گراد می‌تواند زمان واکنش خودرو را تا ۲۰ درصد در مقایسه با ۱۰ درجه سانتی گراد دمای کمتر کاهش دهد. حال فرض کنید اگر خودروی خود را برای مدت زمانی طولانی زیر آفتاب پارک کنید این میزان می‌تواند به ۶۰ درجه سانتی گراد نیز افزایش یابد.
برخی از مواد شیمیایی می‌توانند از شامپو مصرفی ما به بدن راه پیدا کنند. بر اساس میزان ماده شیمیایی موجود در محصول، خطرات و مدت زمان قرار گرفتن در معرض آن‌ها بدن ما واکنش نشان خواهد داد.
ارزش لیر در واکنش به پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه کاهش یافت و به کمترین میزان در چند سال اخیر رسیده است.‌
ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در واکنش به اظهارات مقام‌های ایران که باید هیئت فنی این کشور، میزان آب رود هلمند در بند‌های افغانستان را سنجش کند گفت در معاهده ۱۳۵۱ درباره سفر هیئت ایرانی چیزی گفته نشده است و با توجه به معاهده، ممکن است طالبان به هیئت ایرانی اجازه بازدید از بند‌های آب افغانستان را ندهند.
زلاتان ابراهیموویچ شب گذشته تاریخ سری آ را از نو نوشت.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: آنقدر میزان سرانه پایین است که اصلا نمی‌توانیم هزینه غربالگری را به صورت جداگانه پرداخت کنیم ما با سرانه ۴۲ هزار تومان در تامین یک وعده غذا برای این افراد مانده ایم و عدد سرانه بسیار پایین است.
وزارت خارجه روسیه به درگیری میان نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قره‌ باغ واکنش نشان داد.
در این مرحله چشم ایران به نشست دوره‌ای شورای حکام است. هرچند که تفاهم صورت گرفته با نگاه کلان‌تر شکل‌گیری فضای مناسب به منظور آغاز دور جدیدی از همکاری فنی میان ایران و آژانس برای حل و فصل اختلاف‌ها و کمک به فضاسازی برای مذاکرات سیاسی احیای برجام صورت گرفته، اما ایران چشم انتظار نتیجه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است. صدور قطعنامه یا بیانیه و لحن و متن هر کدام از این موارد می‌تواند با واکنش متفاوتی از سوی ایران منتهی شود.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به اظهارات سرمربی استقلال واکنش نشان داد و گفت: نمی‌توان انتظار داشت در خانه خودمان دست بسته باشیم.
همزمان با اعلام خبر موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، عکاس خبرگزاری میزان با حضور در یکی از زندان‌های کشور از لحظه اعلام این خبر تصاویری را ثبت کرد.
در دیوارنگاره میدان انقلاب در واکنش به نوسانات ارزی بنر بزرگی نصب شده است
صدا و سیما اعلام کرد: دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. صداوسیمای قوی و پرمخاطب باطل‌السحر نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی است پس دستور کار روشن است: "حمله به بودجه صداو سیما با هدف هزینه‌زایی برای وکلای ملت در تقویت رسانه ملی" در این مقابله اما هم‌نوایی برخی رسانه‌های داخلی موجب تعجب است.
بنا به گفته خبرگزاری میزان، در فیلمی که شب گذشته از مادر محمد قبادلو منتشر شد وی ادعای نادرست و عجیبی که پیش تر هم از سوی وکیل این فرد مطرح شده بود را تکرار کرد.
میزان نوشت: چندی پیش رسانه‌های معاند طی یک خبرسازی کذب مدعی شدند خانم فریده مرادخانی که بر اساس حکم دادگاه در حبس به سر می‌برد در زندان قرچک دست به اعتصاب غذا زده است که صحت ندارد.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به بیانیه آمریکا عنوان کرد که سیاست فشار حداکثری آمریکا دلیل اصلی افزایش میزان غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران بوده است.
شهردار تهران در واکنش به ابراز نگرانی یکی از اعضای شورای شهر پیرامون وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها گفت: پروژه‌ها به میزان اهمیت و ویژگی خود در بودجه قرار می‌گیرند.
جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین با انتشار بیانیه‌ای ضمن استقبال از سفر پاپ به بحرین، از وی خواست که طرحی برای گفتگو میان حکومت و ملت بحرین پیشنهاد کند.
اولیویه ژیرو، مهاجم کهنه کار میلان، درباره تصمیم چلسی در مورد اخراج توماس توخل، سرمربی این تیم صحبت کرده است.
واکنش گسترده به قطع رابطۀ تیرانا با تهران، گسترش تحریم‌های آمریکا به چند نهاد امنیتی و بیانیۀ به نسبت تند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دربارۀ میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده در ایران را هم می‌توان به عنوان شواهد دیگری از آغاز دور تازه‌ای از تشدید فشار‌ها علیه ایران به شمار آورد
فاجعه ویلموتس گیت برای مردم در این شرایط اقتصادی دردآور و تاسف برانگیز بوده ، به همین میزان شنیدن خبر تایید صلاحیت متهمان این پرونده نیز واکنش های منفی جامعه را در پی دارد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: بعضی از ترکیبات موجود در برخی مواد غذایی، ترکیبات ارتقاءدهنده سلامت هستند، از جمله ترکیباتی مانند فیتونوترینت‌ها (مواد مغذی گیاهی) که مولکول‌های شیمیایی هستند که در مواد غذایی گیاهی یافت می‌شوند. در حقیقت این ترکیبات متفاوت از ویتامین‌ها هستند و بدن ما نیازی ندارد که مانند ویتامین‌ها به طور روزانه آن‌ها را دریافت کند، اما اگر این ترکیبات را در رژیم غذایی خود داشته باشیم باعث ارتقاء و افزایش سطح سلامت ما خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ