به نظر می‌رسد موضوع دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش در جام جهانی هنوز به طور کامل حل و فصل نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس مدعی است فصل گذشته تعهدات خود نسبت‌به تبلیغات محیطی را به سرانجام رسانده، اما در فصل جدید این درآمد از آنها دریغ شده است.
در پایان روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم ملی ایران فقط با یک باخت، 4 فینالیست به نام خود ثبت کرد.
تیم میکس کامپوند کشورمان در کاپ جهانی شکست خورد و حذف شد.
طبق گزارش اسپیدتست، رتبه کشورمان در بخش اینترنت ثابت با کاهش سه‌پله‌ای همراه بوده است.
اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.
اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تکلیف جدایی چند بازیکن مطرح دیگر را مشخص کند.
محمد محمدی برای اولین بار بعد از جدایی از پرسپولیس گفتگوی رسانه‌ای انجام داد.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت اداری و بدون دلیل خود خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت اداری و بدون دلیل خود خبر می‌دهند.
تیم ملی والیبال دانشجویان ایران عنوان چهارمی المپیک دانشجویان جهان را به دست آورد.
بعد از واکنش کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس به حضور پریرا در این تیم، اکنون مهاجم برزیلی در اظهارنظری جنجالی به این موضوع پرداخته است.
نظرسنجی جدید در فلسطین اشغالی از افزایش قدرت حزب بنی گانتس، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و کاهش قدرت حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حکایت دارد.
شمار قربانیان بارش باران‌های موسمی اخیر در پاکستان افزایش یافته و به ۱۸۹ نفر رسیده است.
کاروان کشورمان امروز هم در مسابقات دانشجویان جهان مدال گرفت.
ماجراها و کشمکش‌های پایداری‌چی‌ها و قالیبافی‌ها تا انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه و احتمالا بعد از آن هم ادامه خواهد داشت. خصوصا اینکه نمایندگان طیف قالیباف، تحرکات دولتی‌ها در زمینه انتخابات را در راستای «دخالت سازمان‌یافته» قوه مجریه در انتخابات پیش‌رو می‌دانند.
یکی از مهم‌ترین کشمکش‌ها میان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، ماجرای مشهور به فعالان محیط‌زیستی بود. بهمن ۱۳۹۶ بود که هفت فعال محیط‌زیستی بازداشت شدند؛ در ابتدای کار از نهاد بازداشت‌کننده خبری در دست نبود، اما پس از مدتی معلوم شد که آن نهاد، سازمان اطلاعات سپاه است. در همان زمستان بازداشت‌ها ادامه یافتند و تعداد دیگری از این فعالان توسط اطلاعات سپاه بازداشت شدند.
وزیر خارجه اوکراین و دبیرکل ناتو با هم تلفنی گفتگو کردند و در این گفتگوی تلفنی دبیرکل ناتو بر اهمیت ادامه کمک‌ها به اوکراین تاکید کرد.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که کشورهای اتحادیه اروپا در ادامه کمک‌ها به دولت و ارتش اوکراین، ۱.۵ میلیارد یوروی دیگر اختصاص داده است.
مشهد ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از کشیک‌های سازمان تعزیرات در ایام نوروز خبر داد و گفت: برنامه کشیک‌ها از ۱۴ اسفند آغاز و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
عمق فاجعه زلزله ترکیه گسترده است و در برابر آن واکنشهای سیاستمداران ترک برای تخریب یکدیگر همچنان ادامه دارد و مناطق زلزله زده عملا تبدیل به بستر کشمکش‌های سیاسی میان حزب حاکم و اپوزیسیون شد.
رئیس‌ جمهور اوکراین امروز در پیامی اعلام کرد: بر ادامه کمک‌ها از سوی آمریکا حساب می‌کنیم؛ کمک‌هایی که ما را به پیروزی مشترکمان نزدیک‌ تر می‌ کند.
دبیرکل ناتو گفت که ادامه کمک‌ها به اوکراین ضروری است، اما همزمان اعتراف کرد که این کار سخت خواهد بود.
یک عضو ارشد کنگره آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور از او بابت عدم ارائه اطلاعات کافی به نهاد قانونگذار درباره مذاکرات رفع تحریم‌های ایران انتقاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ