باشگاه پرسپولیس مدعی است فصل گذشته تعهدات خود نسبت‌به تبلیغات محیطی را به سرانجام رسانده، اما در فصل جدید این درآمد از آنها دریغ شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهیل مهدی می‌گوید برنامه ریزی ادامه لیگ ایران در گرو قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا است.
خامس رودریگز ماجراجویی هایش را در برزیل ادامه می دهد و این بازیکن احتمالا راهی سائوپائولو شود.
هافبک شماره 10 پرسپولیس این روزها با چالش حضور در خدمت سربازی مواجه شده و به دنبال راهکاری برای عبور از آن است.
قیمت نفت در آغاز معاملات روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر باقی ماند زیرا نگرانی ها در مورد چالش های اقتصاد جهانی و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا،گمانه زنی های مربوط به کاهش عرضه اوپک پلاس را خنثی کرده است.
فیل فودن چالش بوکایو ساکا در اردوی تیم ملی انگلیس را با مهارت باورنکردنی انجام داد.
فیل فودن چالش بوکایو ساکا در اردوی تیم ملی انگلیس را با مهارت باورنکردنی انجام داد.
تیم ملی نوجوانان قطر هم شروع ناامیدکننده ای در جام ملتهای آسیا داشت تا پس از تیم جوانان، حالا در این رده سنی هم با چالش جدی در این تورنمنت مواجه شوند.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم، ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
حسن رنگرز یک چالش نسبتا سخت را در مسابقات قهرمانی آسیا، به شکلی رویایی آغاز کرده و امیدوار است شرایط همینطور برای تیمش ادامه پیدا کند.
بستن کراوات گاهی اوقات چالش برانگیز می‌شود. باید حواستان جمع باشد و تمام مراحل را به درستی انجام دهید وگرنه همه چیز خراب خواهد شد. در ادامه می‌توانید روش بستن گره‌های مختلف کراوات را گام به گام بیاموزید.
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز کشور: وزارت نفت تمامی امکانات خود را برای تامین گاز کشور پای کار آروده است. شب گذشته شب سختی برای شبکه شمال شرق کشور بود. اگر نحوه مصرف به صورت فعلی ادامه دار باشد دچار چالش تامین سوخت برای خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و مازندران خواهیم شد. دو استان پرمصرف ما یعنی مازندران و خراسان رضوی در منطقه سرما قرار گرفتند که کار مارا با چالش روبه رو می‌کند.
بارسلونا با ژاوی بازی های مهم و دشواری را در ماه ژانویه پیش رو دارد و بدون شک سوپرجام مهمترین چالش برای آبی‌اناری‌ها خواهد بود.
نقد حقوقی یعنی به چالش کشیدن اصحاب قدرت با ابزار مشروعیت‌دهی به قدرت، یعنی قانون. نقد‌های آقای برهانی در خصوص حکم اعدام شکاری چالشی اساسی در ادامه این روند ایجاد کرد.
لیونل مسی قصد دارد حداقل تا 2024 به بازی در سطح ملی ادامه دهد و به این ترتیب برای یک چالش جدید خیز برخواهد داشت.
پدر ارلینگ هالند می گوید این ستاره نروژی ممکن است در ادامه راه خود علاقه مند به تجربه چالش های جدید باشد.
علی نعمتی، آخرین گلزن پرسپولیس در دربی، برای ادامه لیگ کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت.
باشگاه پرسپولیس همچنان درگیر چالشی است که باعث بسته شدن حساب بانکی آنها شده است.
طبق گزارش کمیسیون انرژی مجلس، با توجه به شروع افت فشار در مخازن گازی میدان پارس جنوبی و ادامه روند افزایشی مصرف، چالش جدی برای تأمین گاز طبیعی در آینده بسیار نزدیک وجود خواهد داشت.
نائب رییس فدراسیون فوتبال از احتمال ادامه همکاری وحید هاشمیان با تیم ملی در صورت تمایل كارلوس كی‌روش خبر داد.
پیکان در دو هفته آینده لیگ برتر دو بازی سخت با قهرمان های فصل گذشته جام حذفی و لیگ برتر پیش رو خواهد داشت.
کاروان تیم استقلال روز بازی با نفت عازم مسجدسلیمان خواهند شد.
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام «چالش IG Candid» می‌باشد و قصد دارد آن را از شبکه اجتماعی جدید «BeReal» کپی برداری کند.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۲۴۴۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۹۶۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ