منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت اداری و بدون دلیل خود خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ادامه فشارهای صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم، تدابیر اعتصابی اسرا همچنان ادامه دارد.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت اداری و بدون دلیل خود خبر می‌دهند.
انتظار هواداران استقلال برای درج خبر شروع تمرینات در روز پنج شنبه سرانجام موردنظر را نداشت.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای چهارمین روز متوالی حاضر به انجام تمرین نشدند.
تمرین نوبت صبح استقلال نیز به دلیل اعتصاب و نارضایتی بازیکنان انجام نشد.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای یک اسیر فلسطینی برای یازدهمین روز پیاپی خبر می‌دهند.
ده‌ها اسیر فلسطینی اعلام کردند که اعتصاب آنان در زندان های رژیم صهیونیستی وارد سی و سومین روز خود شده و همچنان تداوم خواهد داشت.
شیخ خضر عدنان از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی برای سی و ششمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود در اعتراض به بازداشت بدون تفهیم اتهام و خودسرانه‌اش از سوی رژیم صهیونیستی، ادامه می دهد.
شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای هشتمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود در زندان های رژیم صهیونیستی در اعتراض به بازداشت بدون اتهامش، ادامه می دهد.
شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی که اخیرا از سوی نظامیان صهیونیست بازداشت شده، چهارمین روز اعتصاب غذای خودش را ادامه می دهد.
۴ اتحادیه کارگری مربوط به شرکت ملی راه آهن فرانسه اعلام کردند که اعتصابات در روزهای تعطیل سال نو هم ادامه خواهد داشت.
احتمال دارد اعتصاب بازیکنان استقلال فردا هم ادامه داشته باشد.
مقامات فرانسوی اعلام کرده‌اند اعتصاب کارگران در پالایشگاه‌های چند شرکت بزرگ فرانسوی همچنان در این کشور ادامه دارد.
ده ها اسیر فلسطینی در اعتراض به اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی برای شانزدهمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند.
۳۰ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به اعتصاب غذای خود برای یازدهمین روز متوالی، ادامه دادند.
۳۰ اسیر فلسطینی برای دهمین روز متوالی در اعتراض به بازداشت موقت خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذای خود را ادامه می دهند.
ده ها اسیر فلسطینی اعتصاب غذای نامحدود را در اعتراض به بازداشت غیر قانونی خود توسط نظامیان صهیونیست برای سومین روز متوالی ادامه می دهند.
خلیل عواوده اسیر فلسطینی با مقاومت مثال زدنی اش پس از ۱۷۲ روز اعتصاب غذا ، توانست اداره زندان های رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش شکست کند.
چهار اسیر فلسطینی در زندان های اشغالی رژیم صهیونیستی به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند و خواستار چندین درخواست از جمله پایان بازداشت اداری هستند.
اسر فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی که از حدود پنج ماه پیش تا کنون دست به اعتصاب غذا زده است، تأکید کرد که به این اعتصاب تا زمان دستیابی به آزادی کامل ادامه خواهد داد.
خلیل عواوده اسیر فلسطینی پس از دیدار با همسرش در بیمارستان، تاکید کرد که به اعتصاب غذای خود تا بازپس گیری آزادی اش از زندان رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ