محمد محمدی برای اولین بار بعد از جدایی از پرسپولیس گفتگوی رسانه‌ای انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورینیو می‌گوید دو باشگاه عربستانی سعی کردند او را به خدمت بگیرند اما او پیشنهادات آن‌ها را برای ادامه همکاری با رم رد کرد.
دروازه‌بان دو فصل اخیر گل‌گهر سیرجان برای سومین سال پیاپی در این باشگاه می‌ماند.
با اعلام باشگاه صنعت نفت، عبدالله ویسی به کارش در صنعت نفت ادامه می دهد.
سعید دقیقی و باشگاه شمس آذر برای ادامه همکاری طی یک فصل دیگر به توافق دست یافتند.
سرمربی پیکان در دومین جلسه با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد حضور یافت اما هنوز توافق نهایی حاصل نشده است.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
کربی در ادامه کنفرانس خبری خود گفت: «ایران به فروش پهپادهای پیشرفته به روسیه ادامه داده و از آنها برای هدف قرار دادن نیروهای آمریکا در خاورمیانه نیز استفاده کرده است».
دکتر معتمدی با تاکید بر اینکه هیچ دانشجویی در اتفاقات اخیر به دلیل فعالیت درون دانشگاهی زندانی نشد، ادامه داد: از ابتدا تعدادی از دانشجویان ما در اغتشاشات بیرون از دانشگاه شرکت کرده و بازداشت شده بودند که خوشبختانه با همکاری و واسطه گری دانشگاه با مسولان قوه قضائیه و غیره تمامی آنها آزاد شده و به دانشگاه برگشتند .
بعد از ابراز تمایل باشگاه فولاد خوزستان به ادامه همکاری با گلر سوئیسی‌اش، آنها برای ادامه همکاری به مدت دو فصل دیگر به توافق دست یافتند.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص آینده سرمربی تیم جوانان ایران تصمیم گیری می‌کند.
بایرن مونیخ با وجود تمایل برای تمدید قرارداد جمال موسیالا برای انجام این کار عجله ای ندارد.
محمدرضا ساکت از برگزاری مسابقه دوستانه بین تیم‌های زنان دو باشگاه سپاهان و زنیت خبر داد.
آقای مرتضوی توضیح می‌دهد: در این دوماهی که از زهرا هیچ خبری نیست نه شب داریم نه روز. افسرده شدیم. وقتی زهرا ناپدید شد، روز «جمعه» بود. از بیشتر همسایه‌ها پرسیدیم، اما آن‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند. در کوچه ما چند اداره است که دوربین‌های مداربسته دارند. روز‌های اول با ما همکاری نکردند و گفتند؛ برای دیدن فیلم‌ها «نامه از مراجع قضایی» لازم است. بعد از ده، پانزده روز از آگاهی به ما نامه دادند تا فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته بررسی شود، اما چند روز بعد از همان اداره‌ها به من تماس گرفتند که هیچ ردی از زهرا دختر شما در این فیلم‌ها نیست و اصلا چنین شخصی در فیلم‌ها وجود ندارد.
اشکان دژاگه، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، تا پایان لیگ بیست‌ودوم پیراهن فولاد خوزستان را بر تن خواهد کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از وی خواست که به همکاری های امنیتی با تل آویو ادامه دهد.
نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی به عملکرد این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بستگی دارد.
درحالیکه واندا نارا در سالهای اخیر مدیریت برنامه‌های همسر سابقش را بر عهده داشت اما امروز خبر رسید که ستاره آرژانتینی او را اخراج کرده است.
علی شمسی پور در صفحه توئیتر خود نوشت: با تلاش وزیر علوم و همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی اکثر دانشجویان دستگیرشده در ناآرامی‌های اخیر آزاد شدند. رایزنی‌ها برای آزادی مابقی آن‌ها ادامه دارد.
سخنگوی وزارت علوم در صفحه توئیتر خود نوشت: با تلاش وزیر علوم و همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی اکثر دانشجویان دستگیر شده در ناآرامی‌های اخیر آزاد شدند. رایزنی‌ها برای آزادی مابقی آن‌ها ادامه دارد.
سخنگوی سپاه با تاکید بر ضرورت همکاری همه جانبه زائرین اربعین حسینی با نیروهای امنیتی، انتظامی و خدمت رسان گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین تا بازگشت کامل آنان به کشور ادامه دارد.
سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفت: ما به همکاری با آلبانی و دیگر شرکای خود برای تقویت دفاعی سایبری آن‌ها و پاسخگو کردن عوامل این حملات ادامه خواهیم داد.
نائب رییس فدراسیون فوتبال از احتمال ادامه همکاری وحید هاشمیان با تیم ملی در صورت تمایل كارلوس كی‌روش خبر داد.
وزیر نیرو با اشاره به افزایش ۵ درصدی تقاضای مصرف برق نسبت به سال گذشته، گفت: محور برنامه‌های مختلف وزارت نیرو برای عبور موفق از تابستان، بر اساس اقدامات صنعت برق و همکاری و صرفه‌جویی مردم است که ضرورت دارد این همکاری ادامه یابد.
اگرچه این طلاق در هیچ یک از دفاتر ثبت احوال ثبت نشده است، اما زندگی مشترک هم هیچ گونه علائم و نشانه زندگی زناشویی سالم و با کیفیت را نیز ندارد. شوربختانه در کشور‌هایی که ازدواج را امری مقدس می‌دانند و طلاق برایشان نوعی شکست تلقی می‌شود آمار طلاق عاطفی زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ