تیم ملی والیبال دانشجویان ایران عنوان چهارمی المپیک دانشجویان جهان را به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: تلاش‌ها تا کسب نتایج نهایی و احقاق کامل حقوق ایران ادامه دارد.
نامزد ائتلاف جمهور در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه در ادامه پیام خود بیان کرد: به همه شهروندان که به دموکراسی رای دادند و در مبارزات انتخاباتی شرکت کردند، تبریک می گویم و از تک تک آنها تشکر می کنم.
نتایج بد بایرن با هدایت توماس توخل امروز نیز ادامه یافت و مونیخی ها در زمین ماینتس با وجود زدن گل اول، در نهایت 3-1 شکست خوردند.
بایرن مونیخ روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و این در شرایطی است که نتایج این تیم از زمان برکناری یولیان ناگلزمان و انتصاب توماس توخل نوسان داشته است.
با توجه به قدرت و سابقه کشتی آزاد ایران، این نتایج در قهرمانی آسیا یک افول و افت چشمگیر است که باید در سال منتهی به المپیک پاریس زنگ خطری برای فدراسیون کشتی باشد. این در حالیست که ایران هفته گذشته در کشتی فرنگی با اختلاف بسیار فاتح قاره شد.
تیبو کورتوا، دروازه‎‌بان رئال مادرید معتقد است که اگر بارسلونا همچنان به روند پیروزی‌‎هایش ادامه دهد شایسته کسب عنوان قهرمانی است.
نتایج یک نظرسنجی در کشور فرانسه نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد مردم این کشور می گویند در صورت افزایش سن بازنشستگی باید به اعتراضات سراسری نسبت به این قانون ادامه دهند.
نتایج درخشان بایر لورکوزن با ستاره ایرانی‌اش مقابل فرنس واروش مجارستان هم ادامه پیدا کرد.
در پی اعتراض به اشتباهات داوری، مدیر عامل تیم مدعی سوپرلیگ زنان از احتمال انصراف تیمش خبر داد.
جام حذفی تنیس بانوان با انجام دیدارهای مرحله نیمه‌ نهایی ادامه یافت.
سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان از سمتش کنار رفت، هر چند که گویا قرار است در باشگاه شهرداری سیرجان به کار خود ادامه بدهد.
فیس بوک مجموعه ای از تبلیغات آنلاین مروج خشونت در برزیل را تایید کرده است. این درحالی است که اخیرا معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور به ساختمان های دولتی آسیب زده اند.
رودولفو آروابارنا، سرمربی آرژانتینی تیم ملی امارات تاکید کرد که از سمت خود استعفا نمی‌دهد و پس از ترک جام خلیج فارس، به کار خود ادامه خواهد داد.
مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان امید دارد پاسخ اعتماد به مربی جوان، بومی و آینده‌دار خود، آقای «ابراهیم اشکش» را با کسب نتایج درخشان بگیرد
روزنامه البیان در گزارشی به تمجید از نتایج خوب فرهاد مجیدی با اتحاد کلباء پرداخت.
دادستان کل کشور در ادامه کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یادکرد و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه بر روی مساله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید بر اساس تدبیر صورت بگیرد.
دومین روز از رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان با ادامه پیروزی تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی پیگیری شد.
رجب طیب اردوغان اعلام کرد: «نتیجه انتخابات در اسرائیل هر چه باشد، ما می‌خواهیم به تقویت روابط خود با اسرائیل بر اساس احترام متقابل، حفظ منافع و بر اساس اصل برد-برد ادامه دهیم».
نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی به عملکرد این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بستگی دارد.
همه‌پرسی الحاق مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه از جمعه (۲۳ سپتامبر) آغاز شد و تا ۲۷ سپتامبر (امروز، پنجم مهر) ادامه دارد. به گزارش رویترز، مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپروژیا در مجموع حدود ۱۵ درصد از خاک اوکراین را تشکیل می‌دهند.
دومین مسابقه درساژ کشوری فدراسیون سوارکاری در سال ۱۴۰۱ از روز پنجشنبه آغاز و تا روز جمعه ادامه یافت.
با اعلام فرزاد حسین‌خانی مس با جذب یک یا دو بازیکن خارجی به نقل و انتقالات خود پایان خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ