آبی احمد نخست وزیر اتیوپی برای مشارکت در نشست تغییرات آب‌وهوایی سازمان ملل در مصر به سر می برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر نیجر برخی خبرها در مورد حضور نیروهای واگنر در نیجر را رد کرد و گفت: «هیچ نیرویی از گروه واگنر در مرز مالی و نیجر وجود ندارد، چون گروه‌های اسلام‌گرا در آنجا هستند.»
وزیر امور خاجه کشورمان با حضور در کاخ نخست وزیری پاکستان با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.
نخست وزیر ارمنستان پس از 15 سال برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور ترکیه به «آنکارا» سفر کرد.
نخست وزیر عراق با حضور در رزمایش نیروی هوایی با نام ابابیل یک، گفت: گفت که این برای اولین بار است که عراق شاهد چنین رزمایشی در آسمان خود است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح فاز نخست پروژه فیبر نوری برای سه میلیون خانوار خبر داد.
آئین استقبال رسمی از نخست وزیر قزاقستان با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در کاخ سعدآباد برگزار شد.
منابع عراقی از حضور نخست وزیر این کشور در کربلا به منظور نظارت بر طرح امنیتی ویژه نیمه شعبان خبر دادند.
قطع برق کاخ ریاست جمهوری اوکراین همزمان با سخنرانی و حمایت نخست وزیر ایتالیا از کی‌یف، رئیس جمهور اوکراین را به یاد شغل قبلی‌اش انداخت!
چارچوب هماهنگی گروه های شیعه عراق با حضور نخست وزیر این کشور در منزل «نوری المالکی» تشکیل جلسه داد.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، به صورت آنلاین، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
ایالات متحده آمریکا حدود ۲ هزار سرباز در عراق دارد که عمدتا مشغول آموزش یا مشاوره دادن به نیروهای عراقی هستند. ناتو نیز چندصد سرباز در آنجا مستقر کرده که در بخش‌های غیرجنگی فعال هستند.
نخست وزیر عراق درباره حضور نیروهای آمریکایی در این کشور اظهارنظر کرد.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق نشست دوره ای خود را با حضور نخست وزیر این کشور در منزل «فالح الفیاض» رئیس هیئت حشد شعبی برگزار کرد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیرعراق که جمعی از وزرای عراقی وی را در سفر به مشهد همراهی می‌کنند، در ادامه با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار دارد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیرعراق که جمعی از وزرای عراقی وی را در سفر به مشهد همراهی می‌کنند، در ادامه با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رئیس جمهور هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی در نامه‌ای ضمن تشکر از نمایندگان اعلام کرد که به دلیل استقبال از نخست وزیر ارمنستان نتوانسته در جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور یابد.
نخست وزیر سابق ایتالیا تسلیح اوکراین از سوی غرب را به عنوان عاملی برای ممانعت کی یف از نشستن پشت میر مذاکرات توصیف کرد.
نخست وزیر ارمنستان اعلام کرده که آماده است تا ماموریت صلحبانان روسیه را تا ۲۰ سال تمدید کند.
«لیز تراس» نخست‌وزیر محافظه‌کار انگلیس در حالی از سمت خود کنار کشید که تنها ۶ هفته در این جایگاه حضور داشت؛ سرنوشتی که در ۶ سال اخیر گریبان ۴ نخست وزیر دیگر را نیز گرفته بود.
نخست وزیر هند در نشست منطقه‌ای شانگهای با حضور رهبران روسیه، چین و پاکستان شرکت خواهد کرد.
معاون اول رییس جمهور از نخست وزیر عراق خواست دستورات لازم برای تسهیل رفت و آمد و رفع ممنوعیت ورود اتباع غیرایرانی را صادر کند.
تلویزیون دولتی اتیوپی رویدادی را با حضور آبی احمد علی نخست وزیر این کشور پخش کرد که طی آن از دومین توربین در سد النهضه بهره برداری و آغاز تولید برق اعلام شد.
نخست وزیر ارمنستان با اشاره به حضور صلح‌بانان روسی در قره‌باغ، گفت که کشورش انتظار دارد آن‌ها جلوی اقدام‌هایی را که ناقض توافق و شروط خط تماس نیروهای دو طرف است، بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ