نخست وزیر هند در نشست منطقه‌ای شانگهای با حضور رهبران روسیه، چین و پاکستان شرکت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر هند، عصر جمعه در گفتگویی تلفنی با سیدابراهیم رئیسی ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، با دولت و ملت ایران و خانواده جانباختگان این جنایت ابراز همدردی کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، گفت: در گفتگوی تلفنی رئیس جمهور با نخست وزیر هند دو طرف بر تقویت همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و سازمان‌های بین‌المللی تاکید کردند.
نارندرا مودی در سخنرانی خود در اجلاس شانگهای، از ایران به عنوان عضو جدید این سازمان یاد کرد و به ایران تبریک گفت.
نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
نخست وزیر هند و رئیس جمهوران روسیه و چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر هند هنگام پخش سرود ملی هند دستش را روی قلبش می‌گذارد و وقتی متوجه اشتباه خود می‌شود دستش را به آرامی از روی سینه پایین می‌آورد.
بایدن از مودی در کاخ سفید استقبال کرد و در نشست خبری مشترک دو کشور، نخست وزیر هند گفت که نظم جهانی جدید در حال شکل گیری است.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که کشورش رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور و نخست وزیر هند، سانحه ناگوار و فاجعه‌بار تصادف قطار در ایالت اودیشا و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور و نخست وزیر هند، سانحه ناگوار و فاجعه‌بار تصادف قطار در ایالت اودیشا و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور را تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور تاجیکستان و نخست وزیر هند در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم خود به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفتند.
نخست وزیر هند در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم هند به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفت.
نخست وزیر هند و رئیس جمهور ویتنام در ادامه پیام‌های تبریک سران کشورهای مختلف، فرارسیدن سال نو خورشیدی و نوروز را به رئیس جمهور کشورمان تبریک گفتند.
فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن پس از دیدار با نارندرا مودی نخست‌وزیر هند در دهلی‌نو با قطار وارد کی‌یف شد.
وزیر امور خارجه روسیه ضمن انتقاد از رویکرد اروپا و ناتو در قبال پرونده انفجار نورد استریم، گفت: از هند به خاطر تبدیل شدن نشست گروه -20 به نمایشی مضحک توسط غرب عذرخواهی می کنیم.
مراسم تشییع پیکر مادر نخست وزیر هند روز جمعه در احمدآباد برگزار شد.
تاریخ چند درس به ما می‌آموزد. یک درس آن است که همان طور که موارد استالین، مائو، هیتلر، موسولینی، پوتین و دیگران همگی نشان می‌دهد فرقه‌های مبتنی بر کیش شخصیت همواره برای کشوری که آن فرقه‌ها را پرورش می‌دهند بد هستند.
نارندا مودی نخست وزیر هندوستان روز گذشته سرویس اینترنت ۵G را در این کشور راه اندازی کرد و آن را گامی به سمت عصر جدید نامید.
نخست وزیر هند در حاشیه شرکت در اجلاس منطقه‌ای سازمان شانگهای در ازبکستان با رئیس جمهور ایران دیدار کرد.
رئیس جمهور روسیه امروز در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در ازبکستان در دیدار با نخست وزیر هند گفت: برای پایان دادن سریعتر به درگیری‌ها در اوکراین هرکاری می‌کنیم.
ولیعهد سعودی با وزیر خارجه هند دیدار کرد و در جریان این دیدار پیام مکتوب نخست وزیر هند به محمد بن سلمان تحویل داده شد.
نخست وزیر پاکستان بهبود شرایط تجاری با هند را منوط به حل مسئله جامو و کشمیر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ