رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رئیس جمهور هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی در نامه‌ای ضمن تشکر از نمایندگان اعلام کرد که به دلیل استقبال از نخست وزیر ارمنستان نتوانسته در جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دلیل حضور در تست های ایفمارک، نکونام نمی تواند برای نشست خبری، راهی سازمان لیگ شود.
علت شیفت آمریکا به سیاست بازدارندگی به‌جای رویارویی، شبکه بازدارندگی منطقه‌ای و نفوذ منطقه‌ای ایران است؛ این اهرم‌های ایران باعث شده است که آمریکا همچون مورد چین و روسیه سیاست بازدارندگی را در منطقه دنبال کند چراکه سایر گزینه‌ها هزینه‌های قابل توجهی را متوجه این کشور خواهد کرد؛ با این حال ضروری است ایران با درک دقیق این استراتژی، برنامه‌های نظامی، سیاسی و دیپلماتیک خود را به‌روزرسانی کند.
نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ما بنا به درخواست کادرفنی در پشت صحنه مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا بودیم و تقسیم وظایف انجام شد.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل ضمن تأکید بر اهمیت نقش مردم سوریه در تعیین سرنوشت خود بدون مداخله بیگانگان، حضور غیرقانونی آمریکا در سوریه را عامل اصلی بحران در این کشور دانست.
میزان نوشت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۹۶ و زمانی که در سمت معاون اول قوه قضاییه مشغول به فعالیت بود، می‌شود.
علی وزیری‌پناه می‌گوید باغ خرمای او در بم باعث شده تا قید حضور در لیگ برتر را بزند و به مس کرمان بپیوندد!
سوال از وزرای خارجه و میراث فرهنگی و گردشگری دستورکار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.
رضا عنایتی به علت خط زدن نام مهدی ترابی، شهریار مغانلو و پیام نیازمند از لیست تیم امید برای مسابقات آسیایی هانگژو اشاره کرد.
سیاستمداران عراقی معتقدند که علت تقویت حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در این کشور، حمایت از رژیم صهیونیستی و استمرار انتقال نفت سوریه به اراضی اشغالی است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از ایجاد ترافیک در دو نقطه پایتخت خبر داد.
امروز مجتمع تجاری اپال بعد از پلمب به علت کشف حجاب بازگشایی شد، اما دو واحد صنفی گرند کیدز و مک استور در همین مجتمع تجاری که با درج استوری با ارایه تخفیف مشتریان را تحریک به حضور در محل بدون حجاب شرعی می‌کرد پلمب شدند.
امام جمعه بابل با بیان اینکه آیت‌الله سلیمانی از وجوهات شرعی اصلا استفاده نمی‌کرد، اظهار کرد: فضای مجازی متاسفانه "مسموم، آلوده و محل جولان شایعات و القائات" دشمن شده است.
مدافع سپاهان به علت بیماری در دیدار دوستانه با زنیت حضور پیدا نکرد.
سرپرست هیات کشتی استان تهران گفت: علت رد صلاحیت ۳ نفر از نامزدهای ریاست هیات کشتی استان تهران، تحویل ندادن مدارک یا ناقص بودن مدارک بوده است.
جوئلیتون دو هفته دیگر باید در دادگاه شهر نیوکاسل حضور یافته و از خود دفاع کند.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی از هفته آینده آغاز می‌شود که عدم حضور دو فرنگی‌کار عنواندار در لیست نفرات دعوت شده به تمرینات، ابهامات زیادی را بوجود آورد.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی از هفته آینده آغاز می‌شود که عدم حضور دو فرنگی‌کار عنواندار در لیست نفرات دعوت شده به تمرینات، ابهامات زیادی را بوجود آورد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: آن چیزی که موجب شده سازمان نوسازی به این مرحله از پیشرفت دست یابد، حضور خیران است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور به علت حضور وزیر ارمنستان در کشورمان و استقبال از وی نتوانست در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور یابد.
وزیر پیشنهادی کار گفت: امروز مسائلی در دستورکار دولت بود که حضور رئیس جمهور بسیار ضرورت داشت و به همین علت در مجلس حضور نیافتند.
قرار است نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود برنامه و صلاحیت سید صولت مرتضوی باباحیدری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی کنند.
سازمان پزشکی قانونی امروز بیانیه‌ای درباره علت فوت مهسا امینی منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است. پس از این بیانیه؛ صدا و سیما نیز فیلم جدیدی از حضور مهسا امینی در مقر پلیس گشت ارشاد منتشر کرد. پیش از این دو فیلم در روزهای پس از فوت مهسای ۲۲ ساله؛ از حضور او در ورزا و لحظات احیا از سوی پلیس منتشر شده بود.
یک منبع آگاه درباره عدم حضور ناطق نوری در جمع اعضای مجمع تشخیص در دوره جدید گفت بنا بر آنچه شنیده ام ناطق دیگر علاقه ای به حضور در این نهاد نداشته است.
فدراسیون فوتبال درباره عدم حضور هافبک تیم ملی ایران در اردوی اتریش شفاف سازی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ