سرمربی تیم جوانان ایران با اشاره به دعوت برخی بازیکنان این تیم به اردوی تیم بزرگسالان، آن را یک اتفاق مثبت و ویژه از سوی کارلوس کی‌روش می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات روی کاغذ 96 بازیکن ایرانی از چرخه لیگ برتر کنار گذاشته می‌شوند.
بر اساس قوانین جدید رسانه‌ای لیگ برتر همه ورزشگاه‌های میزبان باید میکسدزون داشته باشند.
بر اساس رنکینگ جدید بازیکنان پاراتنیس روی میز، در رده سنی امیدها بازیکن ایران صدرنشین دیگر بازیکنان آسیایی این رشته است.
باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه ای که در رابطه با فصل نقل و انتقالات صادر شده، تاکید کرد که به دور از هیاهو و بر اساس نیازهای کادر فنی اقدام می‌کنیم.
تیم فوتبال استقلال سرانجام روز گذشته از سرمربی جدید خود رونمایی کرده و بر این اساس و مطابق با انتظار هواداران این تیم بالاخره جواد نکونام به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان هدایت این تیم را عهده‌دار شد.
درباره برخی بازیکنان استقلال بر اساس مبالغ دریافتی‌شان شایعاتی مبنی بر فسخ یکطرفه آنها به وجود آمده است.
بر اساس اعلام سازمان لیگ امضای قرارداد ارزی با بازیکنان و مربیان ایرانی ممنوع شده است.
بر اساس دستورالعمل مربوط به قرارداد بازیکنان یک حق عجیب به باشگاه ها داده شده؛ تمدید یکطرفه قرارداد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه انتخاب بازیکنان توسط هر مربی، انتقاداتی را به دنبال دارد گفت: هر مربی بر اساس تفکرات و سلایقش بازیکن دعوت می کند.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
بر اساس گزارش های اخیر نتیجه دو دیدار چلسی در هفته جاری می تواند سرنوشت گراهام پاتر را تعیین کند.
فهرست بازیکنان شرکت کننده در مسابقات تنیس فیوچرز در هر دو جدول اصلی و انتخابی نهایی شده و بر این اساس یک تنیسور سوئدی بخت نخست قهرمانی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.
فهرست بازیکنان شرکت کننده در مسابقات تنیس فیوچرز در هر دو جدول اصلی و انتخابی نهایی شده و بر این اساس یک تنیسور سوئدی بخت نخست قهرمانی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.
وکیل ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسلونا، شایعات اخیر درباره معاوضه او با یکی از بازیکنان اینتر را تکذیب کرده و این شایعات را بی پایه و اساس دانست.
پنجره زمستانی در فوتبال ایران باز شده است و تیم ها بر اساس قوانین حاکم بر نقل و انتقالات می توانند، بازیکنان جدیدی بخدمت بگیرند.
بر اساس اعلام بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال به بازیکنان این تیم، تمرین امروز آبی ها پیش از سفر به تبریز در کمپ ناصر حجازی برگزار می شود.
بر اساس تصاویر مخابره شده از دوحه بازیکنان تیم ملی انگلیس 48 ساعت پیش از دیدار با ایران دارت بازی کردند.
لیست نهایی باید شامل نفراتی باشد که در لیست ۵۵ نفره به فیفا اعلام شده است و بر این اساس باید دید کارلوس کی‌روش چه نفراتی را راهی قطر خواهد کرد
بر اساس خبر‌های رسیده کارلوس کی روش از این دو بازیکن عبور کرده است و اصلا نیت هم ندارد بازیکنان قدیمی را به اردوی تیم ملی دعوت کند.
باشگاه بارسلونا از فصل جاری بندی در قرارداد بازیکنان جدیدش گنجانده است که بر اساس آن، بازیکن در صورت مصدومیت های متوالی، دیگر پاداش دریافت نخواهند کرد.
بر اساس رنکینگ جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز، به جز نوشاد عالمیان دیگر بازیکنان ایران در این رده بندی سقوط چندپله‌ای داشته‌اند.
باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد تا مشخص شود ادعای مطرح شده در مورد رقم بازیکنان خارجی تازه‌وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم مشخص بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک گمانه‌زنی و عدد تخمینی است این توئیت را مطرح کرده است.
ناکامی ایتالیا در دور انتخابی باعث شد تا این تیم در جام جهانی نباشد و بر این اساس خیلی از بازیکنان بزرگ این کشور را در جام جهانی نخواهیم دید.
با اعلام سرمربی تیم تراکتور برنامه نقل و انتقالاتی این تیم ادامه دارد و مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ