بر اساس دستورالعمل مربوط به قرارداد بازیکنان یک حق عجیب به باشگاه ها داده شده؛ تمدید یکطرفه قرارداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استون‌ویلا اعلام کرد نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی گالاتاسرای را با قراردادی قرضی با بند خرید دائمی به خدمت گرفته است.
طبق اعلام روزنامه الریاضیة عربستان، باشگاه الهلال پس از جذب نیمار، با یاسین بونو نیز به توافق دست یافته است.
با اعلام رسمی باشگاه اینتر، کارلوس آگوستو، دفاع چپ برزیلی مونزا، با قراردادی قرضی با بند خرید دائمی به نراتزوری پیوست.
مصوبات جدید جلسه کارگروه ناظر بر دستور العمل قراردادهای ورزشی می تواند زمینه بازگشت برخی ستاره ها را به فوتبال ایران فراهم کند.
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رنکینگ فیفا در رده دوم آسیا و بیست و دوم جهان قرار گرفته است.
کارتن مهم‌ترین وسیله‌ای است که در زمان اسباب‌کشی مورد نیاز است. شما می‌توانید برای بسته‌بندی انواع وسایل خانه مانند ظروف آشپزخانه، ظروف شکستنی و مجسمه، کیف و کفش، کتاب، لباس و عروسک و وسایل تزیینی از کارتن و جعبه استفاده کنید.
پاتریک کلایورت هدایت باشگاه آدانا دمیر اسپور ترکیه را قبول کرده و قراردادی یک ساله با بند تمدید تا 2052 امضا کرد.
پائولو دیبالا ممکن است در الاهلی هم‌بازی کولیبالی شود. بندی در قرارداد او وجود دارد که انتقالش را به عربستان راحت می‌کند، حتی اگر رم مخالف باشد.
چند رسانه اسپانیایی اعلام کردند انتقال ایلکای گوندوگان به بارسا قطعی شده و او با امضای قراردادی دو ساله با بند تمدید اتوماتیک به بلوگرانا می‌پیوندد.
بارسلونا قصد دارد آنسو فاتی، پدیده جوان این تیم، را با قراردادی که بند بازخرید در آن گنجانده شده بفروشد.
موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که دنی سبایوس و مارکو آسنسیو به خاطر وجود بندی در قراردادشان نمی توانند در صورت جدایی از رئال راهی بارسلونا شوند.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: رتبه بندی کیفی اپراتورها به زودی اعلام می‌شود.
دستور العمل قراردادهای میان باشگاه ها و بازیکنان در 30 بند ارائه شده و قوانین جدیدی باید در قراردادها گنجانده شوند.
بازیکن پیکان با پرداخت 4.5 میلیارد به این باشگاه می‌تواند آزادانه به هر تیمی که می‌خواهد بپیوندد.
معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان تاکید کرد: «از امکانات موجود برای تکمیل کارهای باقیمانده بند بخش آباد استفاده خواهیم کرد و همچنین از شرکت قراردادی (پیمانکار) می‌خواهیم کارهای محوله را با صداقت و اعتماد به پایان برساند.»
اتحاد جماهیر شوروی مدت زمانی طولانی در تلاش بود بسارابیا را که بیشتر مولداوی کنونی را تشکیل می‌داد، در خود جای دهد. این طرح از سال ۱۹۴۰ تحت قراردادی که ویاچسلاو مولوتوف و یواخیم فون ریبنتروپ وزرای خارجه شوروی و آلمان امضا کردند، اجرایی شد. این پیمان به شوروی اجازه می‌داد بخشی از قلمرو رومانیایی بسارابیا را به مولداوی الحاق کند. این یعنی روسیه یک استراتژی بلندمدت را برای به دست آوردن جای پایی در این منطقه- برای کشف فرصت‌های آینده- دنبال کرده است.
بر اساس فرمان پوتین که اول جولای ۲۰۲۳ منقضی خواهد شد، روسیه به کشور‌ها و نهاد‌های حقوقی که در قرارداد‌های خود بند سقف قیمت گنجانده باشند، نفت نمی‌فروشد. همچنین وزرای دولت روسیه، اواخر سال جاری ممنوعیت فروش بنزین این کشور را نیز اعلام خواهند کرد.
باشگاه در حال تنظیم قراردادی جدید برای ادامه همکاری با پائولو دیبالا است.
منچسترسیتی که می داند ارلینگ هالند گزینه جدی رئال برای تابستان 2024 است، قصد دارد با توصیه پپ گواردیولا، به زودی قراردادی جدید به ستاره نروژی پیشنهاد بدهد و در آن بند فسخ او حذف خواهد شد.
مارکا در گزارشی می‌گوید با اینکه به نظر می‌رسید استفاده از «بند ترس» در قراردادها منسوخ شده است اما بارسلونا امسال تابستان بار دیگر از این بند در قرارداد بازیکنان قرضی‌اش استفاده کرد.
فرانچسکو آچربی، مدافع لاتزیو، با قراردادی قرضی به همراه بند خرید قطعی در پایان قرارداد به اینتر پیوست.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله منچستریونایتد، مشکلی با بازگشت به سری آ ندارد و آماده امضای قراردادی قرضی با باشگاه ناپولی است.
چزاره کاسادی، هافبک 19 ساله اینتر، با انتقالی در مجموع 20 میلیون یورویی و قراردادی شش ساله، به زودی لباس باشگاه چلسی را به تن خواهد کرد.
دو منبع آگاه اعلام کردند ایتالیا در آستانه بستن قراردادی به ارزش ۵ میلیارد دلار با اینتل برای تأسیس کارخانه بسته بندی و مونتاژ نیمه هادی‌های پیشرفته در این کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ