با اعلام سرمربی تیم تراکتور برنامه نقل و انتقالاتی این تیم ادامه دارد و مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میکل آرتتا تایید کرد که پس از انتقال داوید رایا، کار ارسنال در نقل و اتنتقالات تمام خواهد شد مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد.
نیکولو اسکیرا، خبرنگار روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت و یکی از بلاگرهای حوزه نقل و انتقالات، از قطعیت توافق طارمی و باشگاه تاتنهام خبر داد.
طبق ادعای مارکا، رئال مادرید رقم مورد نظرش برای انتقال امباپه را به پی اس جی اعلام کرده است. رقمی که رکوردی جدید در نقل و انتقالات تاریخ فوتبال خواهد بود.
سرمربی جدید ذوب آهن اصفهان گفت: با بضاعتی که داشتیم تلاش کردیم که نقل و انتقالات را مهندسی کنیم. نقل و انتقالات ما تمام نشده و هنوز ادامه دارد.
آبادان- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: نقل و انتقالات برای تیم ما به پایان نرسیده ولی بودجه باشگاه بسیار محدود است.
عملکرد هری کین در خط حمله انگلیس بار دیگر ثابت کرد که او می‌تواند در صورت جدایی از تاتنهام بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی این فصل اروپا باشد.
دکلان رایس مهم ترین چهره فصل نقل و انتقالات لیگ جزیره به شمار می رود.
رئیس سازمان ثبت اسناد گفت: با اجرای ۱۰۰ درصدی حدنگار، تمام نقل و انتقالات باید با اسناد رسمی انجام گیرد و اسناد عادی به حاشیه رانده می‌شود.
بدون تردید یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران در سال‌های گذشته به جدایی سیاوش یزدانی از استقلال و پیوستن این بازیکن به سپاهان برمی‌گردد
معاون باشگاه پرسپولیس می‌گوید با یک خرید دیگر کارشان در نقل و انتقالات تمام می‌شود.
اگرچه ژوزه مورایس برای تقویت تیم خود در پنجره زمستانی روی یک پست تمرکز ویژه دارد، اما ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که شاهد خروج و ورودهای خبرسازی به این تیم باشیم.
اگر پرسپولیس اولین قسط از مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت نکند، 10 میلیارد تومان جریمه خواهد شد و امکان فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی را هم نخواهد داشت.
بازیکن جدید تیم فوتسال گیتی پسند گفت: مجبور شدم از تیم مس جدا بشوم و حالا با تمام وجود برای قهرمانی گیتی پسند در لیگ برتر تلاش می‌کنم.
با وجود بسته شدن پنجره تابستانی نقل و انتقالات، دعوای پی‌اس‌جی و اینتر درباره میلان اشکرینیار به پایان نرسیده است.
با یک برنامه ریزی درست و اصولی، از مدت ها پیش کار رئال در نقل و انتقالات تمام شده و این تیم در روز پایانی، نه دغدغه خرید بازیکن دارد و نه نگران جدایی بازیکنانش است.
کریستوف گالتیه امروز تایید کرد که تا پایان نقل و انتقالات، احتمال جدایی چند بازیکن از پی اس جی و نیز خرید بازیکنان جدید وجود دارد.
ژاوی هرناندز احتمال جذب مهاجم جدید برای بارسلونا را رد نکرد و گفت که مهلت نقل و انتقالات بهتر است قبل از شروع لیگ ها تمام شود.
کار بارسلونا در نقل و انتقالات تمام نشده و قصد جذب سه بازیکن دیگر را هم دارد ولی قبل از هر چیز، مدیران باشگاه باید تکلیف خروجی های خود را مشخص کنند.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مدعی است که تمام تلاش‌ خود را برای نقل و انتقالات قدرتمند و موفق صورت داده‌اند.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا از روند کار خود و تیم مدیریت ورزشی‌اش در نقل و انتقالات تابستانی، رضایت کامل دارد.
دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ‌های فوتبال جهان رخ می‌دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!
دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ های فوتبال جهان رخ می دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!
ماجرایی عجیب در سومین ازدواج!
جذب امروز سعید صادقی،  مهر موفقیت بر کارنامه رضا درویش در نقل و انتقالات زد. حالا پرسپولیس یک تمام کننده قهار می خواهد تا به تیمی مدعی در لیگ ایران و حتی آسیا تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ