ناکامی ایتالیا در دور انتخابی باعث شد تا این تیم در جام جهانی نباشد و بر این اساس خیلی از بازیکنان بزرگ این کشور را در جام جهانی نخواهیم دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان برگزاری عملیات نظامی ارتش، ۲۳ تروریست «الشباب» در جنوب سومالی کشته شدند.
پلیس سنگال اعلام کرد: بر اثر تصادف یک اتوبوس در شمال سنگال، ۲۳ نفر جان خود را از دست دادند.
دستاورد سفر نخست وزیر ژاپن به یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس، امضای ۲۳ توافقنامه همکاری بود.
سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، عنوان کرد: این حادثه ۲۳ نفر مصدوم داشت، که نجاتگران پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه، مصدومین را به مراکز درمانی انتقال دادند.
لیست ۲۳ نفره منچستر سیتی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.
دو ستاره حاضر در اردوی تیم ملی، بخشی از جذابیت‌های بازار تابستانی فوتبال ایران خواهند بود.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ باند جرایم سازمان یافته از جمله سارقین به عنف و مسلح، مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در این استان متلاشی شدند.
کرمان- رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مقرر شد جمعه ۲۳ ماه رمضان به عنوان روز قدس اعلام شود.
مقامات و رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع طوفان و گردبادِ مخرب در ایالت می‌سی‌سی‌پی ده‌ها نفر جان باختند.
رشت- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مصدومیت ۲۳ نفر در پی حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اظهار کرد: این اتوبوس از بیرجند به مقصد مشهد در حال تردد بود و هم اکنون حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.
یک مقام امنیتی در پاکستان امروز اعلام کرد که ۲۳ نفر از جمله چند مقام امنیتی، در ارتباط با انفجار روز دوشنبه در پیشاور بازداشت شده اند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر ساخت مسکن یک طبقه ای در شهرهایی که امکان آن وجود دارد، گفت:در حال حاضر ۲۳ هزار هکتار زمین در شورای برنامه ریزی استانها مراحل الحاق به شهرها را طی میکنند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که آمار قربانی‌های طوفان زمستانی و سرمای شدید در مناطق مختلف این کشور به 23 نفر افزایش یافته است.
سمنان- نائب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه ۲۳ هزار باشگاه ورزشی پرورش اندام در کشور وجود دارد، گفت: نظارت مستمر بر این باشگاه‌ها صورت می‌گیرد.
سمنان- نائب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه ۲۳ هزار باشگاه ورزشی پرورش اندام در کشور وجود دارد، گفت: نظارت مستمر بر این باشگاه‌ها صورت می‌گیرد.
آبادان- فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۲۳ نفر از عاملان نزاع‌های طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه با رای دادگاه‌های گلستان، نزدیک به ۲۳ هکتار از جنگل‌های استان امسال به منابع طبیعی بازگردانده شد، افزود: رای خلع ید این زمین‌های جنگلی در ۷۱ فقره پرونده در دادگاه‌های استان در کلاله، مینودشت، گالیکش، آزادشهر، رامیان، علی آبادکتول، گرگان، مراوه تپه و بندرگز صادر شده است.
با هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال تیم ملی با پرواز اختصاصی عازم دوحه می‌شود.
دو تیم میکس تفنگ ایران با کسب رتبه‌های ۲۳ و ۴۳ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی متوقف شدند.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور، گفت: از ۷۰ حکم موجود در حوزه کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در برنامه ششم توسعه حدود ۲۳ درصد به صورت کامل محقق شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه بامداد جمعه، خروج از جاده اتوبوس کرمانشاه - مشهد در حوالی روستای جزن دامغان، ۲۳ مصدوم بر جای گذاشت، تاکید کرد: حادثه دیدگان به بیمارستان منتقل شدند و در حال درمان هستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای استفاده از بازیکنان مصدوم خود عجله نمی‌کند.
این قایق حامل بیش از ۵۰ زائر هندو بوده که در حرکت به سمت یک معبد قدیمی هندوها در شهر «بودا» در شمال بنگلادش دچار سانحه و واژگونی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ