پنجره زمستانی در فوتبال ایران باز شده است و تیم ها بر اساس قوانین حاکم بر نقل و انتقالات می توانند، بازیکنان جدیدی بخدمت بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درست در شرایطی که فقط ۹ روز به شروع رقابت‌های لیگ برتر ایران در فصل جدید باقی مانده، هنوز وضعیت خط حمله دو تیم مطرح ایرانی به ثبات نرسیده است. پرسپولیس و استقلال اگرچه کم‌و‌بیش در بازار نقل‌و‌انتقالات حضور فعالی داشته‌اند، ولی بعید است با آمادگی کامل بتوانند رقابت‌های لیگ را استارت بزنند.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم پرسپولیس صبح امروز در سازمان لیگ حاضر شد و برگه فسخ یکطرفه قرارداد خود را دریافت کرد. او در پاسخ به خبرنگاران بیرون سازمان لیگ، فقط سکوت کرد و علامت بستن زیپ را مقابل لب خود نشان داد! او تنها با علامت تایید، فسخ با پرسپولیس را قطعی کرد
به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود برای مربیگری یحیی گل محمدی در ایران فقط تیم پرسپولیس باشد. سرمربی تیم قهرمان به طور قطع و یقین در تیم‌های میانه جدولی یا بی پول و کم امکانات مربیگری نخواهد کرد. یحیی گل محمدی دوست دارد باز به تیمی برود که برای قهرمانی بجنگد و طبیعی است اسم این تیم استقلال نیست!
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه چرا او فقط درگیر مسائل باشگاه استقلال است، پاسخ داد.
استقلال با چند تغییر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت، بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند، انگیزه‌های خیلی بیشتری نسبت به شهرآورد شماره ۱۰۰ دارند.
تیم استقلال امروز با زوج محمد حسین مرادمند و رافائل سیلوا در قلب خط دفاعی بازی در برابر پرسپولیس را آغاز می کند.
باشگاه استقلال با انتشار مصاحبه‌ای از خسرو حیدری به انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور بازی با پرسپولیس واکنش نشان داد.
وینگر سال‌‎های دور پرسپولیس می‌گوید بیش از دو دهه پیش نیز سرخپوشان با شرایط مشابهی به مصاف استقلال در فینال جام حذفی رفتند.
لیگ بیست‌ودوم به حساس‌ترین پیچ‌های خود رسیده و حالا فقط 2هفته تا پایان این دوره از رقابت‌ها باقی مانده است.
حالا که تمامی تیم‌های مشهدی از رده‌های بالای فوتبال کشور حذف شده‌اند، فقط تیم «شادکام» در لیگ دسته سوم برای فوتبال‌دوستان باقی مانده تا برای به ورزشگاه بروند.
درست در یک زمان و یک مکان، در این لحظات همه چیز برای پرسپولیس قرمز پررنگ و برای استقلال فقط تاریکی بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های تندش با تیم داوری بعد از پایان دیدار با پرسپولیس از سوی رسانه‌های پرتغالی افشا و مشخص شد چه الفاظی به کار برده، دنبال توجیه و فرار از محرومیت است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:فرق استقلال و پرسپولیس در نیمه دوم اشتباه کشنده «سیلوا» بود.
مدافع مس کرمان بابت اشتباهی که به صورت غیر عمد در بازی با صنعت انجام داد عذرخواهی می کند.
هافبک استقلال می‌گوید تمرکز اعضای تیمش روی مسابقه با هوادار است و فعلا به دربی و دیدار با پرسپولیس فکر نمی‌کنند.
56 سالگی اولین صاحب پسوند باتعصب در فوتبال ایران؛ کسی که نزدیک به دو دهه فقط با لباس استقلال در میدان حاضر شد.
در این فصل فقط پنج تیم لیگ برتری به پرسپولیس گل زده‌اند و در این بین تنها استقلال دو بار دروازه بیرانوند را فرو ریخته است.
‌هافبک تیم استقلال گفت: حق ما در این دیدار برد بود و اعتقاد دارم تساوی عادلانه نبود.
قرار است در جلسه هماهنگی دیدار استقلال – پرسپولیس برای برگزاری یا عدم برگزاری این بازی با حضور تماشاگر تصمیم گیری شود.
قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: قرارداد تک‌تک بازیکنان استقلال و پرسپولیس فقط درصورتی افشا می‌شود که ۸ باشگاه صنعتی معدنی لیگ هم این کار را انجام دهند تا عدالت رعایت شود.
در حال حاضر بانوان طرفدار تیم های استقلال و پرسپولیس می توانند برای تماشای بازی تیم محبوب خود وارد استادیوم شوند.
تیم مهاجری همین حالا تیم پنجم جدول است و فقط سه امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد و به اندازه استقلال پوئن جمع کرده. آن‌ها یک باخت عجیب خانگی به پیکان داده‌اند، اما استقلال و گل‌گهر پرستاره را متوقف کردند و مس کرمان و صنعت نفت را شکست دادند.
فرهاد کاظمی که مدتی است از فوتبال دور است و گویا فعلا هم قصد بازگشت ندارد. او شرایط فوتبال را راضی کننده و دلچسب نمی بیند‌.
قطعا استقلال با انبوه مهاجمان خوب نیازی به او ندارد و این اقدام فقط برای دهن‌کجی به پرسپولیس بوده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ