فهرست بازیکنان شرکت کننده در مسابقات تنیس فیوچرز در هر دو جدول اصلی و انتخابی نهایی شده و بر این اساس یک تنیسور سوئدی بخت نخست قهرمانی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه پیشنهاد هدایت پاری‌سن‌ژرمن را قبول کرده و قرارداد دو ساله او به زودی نهایی می شود.
هافبک شماره ۶ تیم ملی مذاکرات نهایی برای پرسپولیسی شدن را منوط به دریافت رضایتنامه از باشگاه وایله دانمارک کرده است.
کالیدو کولیبالی، خرید جدید الهلال، با انتشار یک توئیت از هواداران تیم سابقش خداحافظی کرد.
زوج‌های مرحله یک هشتم نهایی گرنداسلم رولان گاروس 2023 در بخش مردان مشخص شدند.
در ادامه رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان آرین سلیمی راهی مرحله نیمه نهایی شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.
حضور یک مربی خارجی در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران نهایی شد.
مشهد- معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیش بینی می‌شود سامانه یکپارچه اموال تملیکی تا تیرماه امسال نهایی شود.
مشهد _ معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیش بینی می‌شود تا سامانه یکپارچه اموال تملیکی تا تیر ماه امسال نهایی شود.
قیمت جدید گندم باید به تایید دولت برسد و احتمالاً ابلاغ نرخ به هفته آینده پس از برگشت رئیس جمهوری از دمشق موکول شود.
امیری با اشاره به جزئیاتی از میزان تولید برق در نیروگاه های بنیاد مستضعفان از آغاز احداث ۶ واحد بخار در ۲ نیروگاه این هلدینگ با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیون یورو در سال جاری خبر داد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شفافیت آرای نمایندگان در قانون شفافیت قوای سه‌گانه به تصویب رسیده است و با تایید شورای نگهبان و در انتظار نهایی شدن، در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که محتوای اعلام‌شده از سوی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس یازدهم در مورد تائید مجلس یازدهم واقع شود، اما طرح آن در شرایط کنونی ابهام‌برانگیز است و در صورت تصویب مجدد در صحن مجلس این امکان وجود دارد که این بار شورای نگهبان با این تصمیم همراهی کند.
فهرست بازیکنان شرکت کننده در مسابقات تنیس فیوچرز در هر دو جدول اصلی و انتخابی نهایی شده و بر این اساس یک تنیسور سوئدی بخت نخست قهرمانی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.
با برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ بسکتبال، مرحله مقدماتی اول این رقابت‌ها به پایان رسید.
یان زومر 24 ساعت بعد از نهایی شدن انتقالش به بایرن، با پیراهن این تیم به میدان رفت.
وزیر اقتصاد ضمن اشاره به دیدار روسای جمهور ایران و چین در آینده ای نزدیک، از نهایی شدن ۱۶ نقطه تفاهم بین دو کشور برای پیاده سازی تفاهم ۲۵ ساله خبر داد.
نهایی شدن تجارت آزاد ایران و اوراسیا در ماه‌های آینده
چهره 16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی اروپا مشخص شد.
نماینده روسیه در مذاکرات برجام نوشت: عالی می‌شود اگر ایران و آمریکا هر چه سریع‌تر به طور موفقیت‌آمیز بر آخرین اختلافات‌شان غلبه کنند. زمان آن فرارسیده که توافق بر سر احیای برجام بدون تاخیر بیشتر نهایی شود.
قائم مقام میراث فرهنگی با اشاره به پیگیری طرح میدان مشق که از سال ۸۲ آغاز شده بود، افزود: طرح میدان مشق در جلسه هیئت دولت مطرح شد و در حال نهایی شدن است.
رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و مؤدیان سازمان امور مالیاتی کشور از تدوین و نهایی شدن ویژگی‌ها و مشخصات پایانه‌های فروشگاهی خبر داد.
گرچه هنوز امکان قضاوت قطعی در مورد نتایج حاصل از گفتگوها وجود ندارد اما مذاکرات انجام شده طی 5 روز گذشته را با توجه به توقفی که در گفتگوها ایجاد شده بود، می‌توان حرکت به سمت جلو اما با روندی کند ارزیابی کرد.
یک مقام وزارت خارجه ادعای وال استریت ژورنال را تایید نکرد و گفت: با توجه به ادامه بحث‌ها درباره چند موضوع مهم باقی‌مانده، هنوز در مرحله‌ای قرار نداریم که از نهایی شدن متن توافق در وین سخن بگوییم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ