فهرست بازیکنان شرکت کننده در مسابقات تنیس فیوچرز در هر دو جدول اصلی و انتخابی نهایی شده و بر این اساس یک تنیسور سوئدی بخت نخست قهرمانی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک هلیکوپتر تهاجمی کاموف Ka-۵۲ روسی (تمساح) در زاپروژیا این گونه با موشک RBS ۷۰ اهدایی سوئد به اوکراین منهدم و به تلی از خاکستر تبدیل شد:
عدم صعود تیم ملی فوتبال زنان برزیل از مرحله گروهی، سرنوشت سرمربی سوئدی را تحت تاثیر قرار داده است.
فرزند حمید نوری گفت: یک وکیل سوئدی در دادگاه می‌گفت همین کاری که شما دارید با حمید نوری می‌کنید، خودش شکنجه است، با شکنجه و نقض حقوق بشر مدعی محاکمه کسی هستید که می‌گویید ناقض حقوق بشر بوده.
در دومین حادثه تیراندازی ۲ روز گذشته در پایتخت سوئد، یک نوجوان جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.
یک موشک تحقیقاتی که توسط شرکت فضایی سوئد از مرکز فضایی اسرانژ در شمال سوئد پرتاب شده بود، دچار نقص فنی شد و در 15 کیلومتری نروژ سقوط کرد.
مرد استرالیایی که به مدت سه سال برای شکستن رکورد جهانی شنا سوئدی تمرین کرد گفته که تلاش کرده تا الهام بخش پسر یک ساله اش باشد و به او نشان دهد هیچ چیز غیرممکن نیست.
انتشار یک تصویر جالب در رسانه رسمی باشگاه استقلال فضای شاداب تمرینات این تیم را به خوبی نمایش می‌دهد.
آرماند دوپلانتیس سوئدی رکورد جهانی پرش با نیزه خود را شکست؛ این ورزشکار توانست ۶.۲۲ متر پرش داشته باشد تا یک سانتی متر به رکورد قبلی خود اضافه کند.
یک شرکت سوئدی اقدام به طراحی و ساخت یک ایربگ برای موتورسواران کرده است که قیمت زیادی هم دارد.
فهرست بازیکنان شرکت کننده در مسابقات تنیس فیوچرز در هر دو جدول اصلی و انتخابی نهایی شده و بر این اساس یک تنیسور سوئدی بخت نخست قهرمانی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.
اظهارات عجیب فرمانده گارد ملی سوئد در گفت‌وگو با یک نشریه سوئدی، واکنش تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت؛ اظهاراتی که برخی آن را معادل «آدمخواری» توصیف کردند.
شماری از شهروندان قندهار افغانستان در یک تجمع اعتراضی، هتک حرمت قرآن کریم توسط سیاستمدار سوئدی را به شدت محکوم کردند و پرچم این کشور را آتش زدند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
رهبر کلیسای کاتولیک کلدانی عراق اقدام یک افراط‌گرای سوئدی در هتک حرمت قرآن را محکوم کرد.
رهبر کلیسای کاتولیک کلدانی عراق اقدام یک افراط‌گرای سوئدی در هتک حرمت قرآن را محکوم کرد.
یک نشریه سوسیالیست سوئدی با هدف تمسخر رئیس جمهور ترکیه، مسابقه کاریکاتور برگزار می‌کند.
رهبر چچن هنگام انجام شنا سوئدی فرم بسیار بدی داشت و این تردید وجود دارد که حتی یک حرکت را به درستی انجام داده باشد.
وکیل یک زن سوئدی در اداره پلیس گفت: موکل من چند سال قبل با مرد ایرانی که در سوئد مشغول به‌کار بود ازدواج کرد. او از همسر ایرانی‌اش صاحب ۲ دختر شده، اما پس از مدتی آن‌ها با یکدیگر دچار اختلاف و در نهایت از هم جدا شدند. براساس توافق انجام شده، ۲ دختر چند روز نزد پدرشان بودند و چند روز هم نزد مادرشان. اما بعد از مدتی شوهر سابق موکلم به همراه بچه‌ها ناپدید شدند و موکلم پس از جست‌وجوی بسیار متوجه شد که دخترانش در تهران هستند.
شرکت راکت لب یک ماهواره سوئدی را به مدار زمین برد اما نتوانست بوستر  آن را با کمک بالگرد میان زمین و آسمان کنترل کند.
مهاجم مشهور سوئدی و باشگاه میلان ایتالیا در یک فیلم که مضمونی تاریخی دارد در نقش سرباز رومی ظاهر شد.
یک ورزشکار هندی رکورد جهانی شنا سوئدی با کف زدن را شکست. کووار امریتبیر سینگ این رکورد را در شهر باتالا ایالت پنجاب به دست آورد. به گفته گینس، کووار برای الهام بخشیدن به جوانان کشورش تلاش کرد تا این رکورد را به دست آورد. این ورزشکار در سالن‌های بدنسازی تمرین نکرد، در عوض از بلوک‌های سیمانی، آجر و لاستیک برای تقویت عضلات خود استفاده کرد. او ۴۵ حرکت را طی یک دقیقه انجام داد و نام خود را در گینس ثبت کرد.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی است الکساندر ایساک، ستاره سوئدی سوسیداد، پیش از پیوستن به نیوکسل پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده بود.
رئال سوسیداد امروز پیشنهاد 70 میلیون یورویی نیوکسل برای الکساندر ایساک را پذیرفت و ستاره سوئدی به این باشگاه متمول لیگ برتری خواهد رفت.
محققان سوئدی به تازگی به جایگزینی برای قرنیه چشم پیوندی دست یافته اند. آن‌ها از کلاژن خالص پوست خوک، یک نسخه مهندسی زیستی شبیه پروتئین موجود در قرنیه انسان ساخته اند. این قرنیه به راحتی قابل دسترسی خواهد بود و ماندگاری طولانی تری نسبت به قرنیه اهدایی دارد.
محققان سوئدی با همکاری مهرداد رفعت، پژوهشگر و کارآفرین ایرانی یک ایمپلنت قرنیه از پوست خوک ابداع کرده اند که طی آزمایشی به طور موفقیت آمیز بینایی ۲۰ فرد نابینا یا کم بینا را احیا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ