درباره برخی بازیکنان استقلال بر اساس مبالغ دریافتی‌شان شایعاتی مبنی بر فسخ یکطرفه آنها به وجود آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین شکست فولاد خوزستان در لیگ برتر فصل جاری با عصبانیت هواداران این تیم در ورزشگاه اختصاصی آنها همراه بود.
کادر فنی تیم ملی ایران زمان انتخاب بازیکن را قبل از شروع لیگ برتر آغاز کردند و بازیکنان امیدوارند با نمایش موفق در فصل جدید، شرایط حضور در جام ملت‌ها برای آنها فراهم شود.
جواد نکونام در پست دفاع وسط دو بازیکن چپ پا را زیر نظر گرفته و به زودی قرارداد آنها امضا می‌شود.
سه عابر پیاده در حال قدم زدن در پیاده‌رو بودند که ماشین شاسی بلند با سرعت بالا کنترل خود را از دست داد با آنها برخورد کرد.
تعداد زیادی از مدیران و کارمندان فدراسیون فوتبال قطر تا سال 2027 در کنفدراسیون فوتبال آسیا مشغول به کار خواهند بود.
حردانی، رییس هیات جانبازان معلولین استان خوزستان در مورد این سه فوتبالیست به «اعتماد» می‌گوید: «در حال حاضر ما اطلاع دقیقی از این افراد نداریم. از روز دوشنبه که زلزله رخ داد تا همین الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ خبری از آنان نیست. فقط از طریق یکی از همکاران‌مان با مربی آنها که اهل ترکیه هم هست در ارتباط بودیم البته او هم از وضعیت این سه نفر بی‌اطلاع است ولی می‌گویند هنوز برخی افراد در آن قسمت زنده زیر آوار هستند.»
ابراهیم صالحی می‌گوید با پیروزی این هفته پیکان آنها از استرس خارج شده‌اند.
اعضای تیم ملی تنیس روی میز طی روزهای آینده تمرینات مشترکی را با ملی‌پوشان قطری و زیر نظر سرمربی سوئدی آنها برگزار خواهند کرد.
اعضای تیم ملی تنیس روی میز طی روزهای آینده تمرینات مشترکی را با ملی‌پوشان قطری و زیر نظر سرمربی سوئدی آنها برگزار خواهند کرد.
کمپ تیم‌های ملی کشتی، ساختمان جدید فدراسیون کشتی و زیر مجموعه آنها به مدت ۲۵ سال برای استفاده فدراسیون کشتی رایگان و تثبیت شد.
جواد نکونام می گوید که بازی امروز با ذوب آهن، بازی یک طرفه ای بود و آنها باید پیروز میدان می شدند.
آنها رویای ما را نابود کردند و شجاعت تیم ما را زیر سوال بردند؛ آقایان داور - شما متهمید!
قهرمان کشتی جهان در واکنش به موضوعات مطرح شده از سوی تیم بانک شهر در مورد کشتی نگرفتن او در مرحله پایانی لیگ برتر تاکید کرد که توافق آنها از ابتدا روی دو کشتی بوده و این تیم به توافقش عمل نکرده است.
اعضای جمهوریخواه کنگره آمریکا بیم آن دارند که شرکت درباره شیوه اشتراک گذاری داده های کاربران با چین آنها را گمراه کرده است. همچنین اروپا نیز مشغول انجام چند تحقیق درباره این شرکت است.
مشهد ـ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: در بخش صادرات زیر ساختهای لازم فراهم نشده و از جمله آنها موضوع حمل ونقل و بنادر و مرزهاست.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شمار اندکی از جوانان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که به آنها می‌گوییم دشمن را بشناسید و مهره سیاسی شطرنج علیه کشور نشوید. با اندیشه‌های دشمن جابه‌جا و پیاده نظام ژنرال‌های آن‌ها نشوید که فرمان می‌دهند نیروهای کشور را حمله و ترور کنید. این‌ها از کشته شدن شما لذت برده و خیرخواه شما نیستند، اینان شیطان هستند.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عده قلیلی از جوانان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که به آنها می‌گوییم دشمن را بشناسید و مهره سیاسی شطرنج علیه کشور نشوید. با اندیشه‌های دشمن جابه‌جا و پیاده نظام ژنرال‌های آن‌ها نشوید که فرمان می‌دهند نیروهای کشور را حمله و ترور کنید. این‌ها از کشته شدن شما لذت برده و خیرخواه شما نیستند، اینان شیطان هستند.
فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ از دستگیری فردی که با خودرو به ماموران یگان ویژه حمله ور شده و آنها را زیر گرفته است خبر داد.
نیروهای امنیتی و پلیس ضد شورش یا حتی پلیس فرودگاه در کشورهای خارجی به تعهدات خود در قبال احترام به امنیت گردشگر بعضا توجه نداشته و گاهی با خشونت و درگیری فیزیکی از آنها استقبال می‌کنند.
پژوهش جدیدی نشان می‌دهد که ویروس‌ها از اطلاعات محیط خود استفاده می‌کنند تا تصمیم بگیرند که چه زمانی در بدن میزبان خود محکم بنشینند، چه زمانی تکثیر شوند، چه زمانی منفجر شوند و سلول میزبان را بکشند.
دبیر شورای نگهبان گفت: ادعای مبارزه با تروریسم از سوی کشورهایی که سازمان تروریستی منافقین زیر چتر حمایتی آنها جنایت می‌کند، ادعای مضحکی است.
رئیس کل بیم مرکزی تاکید کرد: یکی از محورهای اصلی حرکت بیمه مرکزی استفاده از فناوری‌های نوین است و فردا با معاونت علمی و فناوری تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم تا از ظرفیت آنها استفاده کنیم.
مدیرکل واردات گمرک گفت: ثبت سفارش واردات کامیون‌های زیر ۳ سال کارکرد اروپایی و ورود آنها به گمرکات اجرایی کشور ادامه دارد.
ایران با ایجاد زیر ساخت‌های علمی کشور توانست علاوه بر طراحی و ساخت ماهواره به سمت پرتاب آنها نیز پیش برود که این امر با توسعه پایگاه‌های فضایی محقق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ