نمایندگان مجلس در دیدار با روسای تشکل های گردشگری اعلام کردند: بخش خصوصی اسناد بالادستی را با جایگاه فعلی گردشگری مقایسه و گزارش آن را ارائه کند تا مشکلات آن دربرنامه هفتم رفع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمیدرضا مقدم‌فر، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در حضور جمعی از نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تبریز با ارائه تحلیلی از وضعیت رو به جلوی قطار انقلاب اسلامی و سردرگمی دشمنان انقلاب اظهار داشت: امروز وقتی به آرایش جبهه ضد‌انقلاب با حمایت و میدان‌داری سیاستمداران و سران نظام سلطه جهانی و صهیونیسم بین‌الملل نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم به‌رغم میل و اراده آنان، قطار انقلاب اسلامی از حرکت باز‌نایستاده و با وجود همه دشمنی‌ها و کارشکنی نفوذی‌ها و فتنه‌انگیزی پادو‌های داخلی آن‌ها و حامیان بد‌دل و غافل آنان در داخل کشور، قدرتمندانه پیش می‌رود.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: فراجا یک دستگاه و نهاد انقلابی، جهادی و پای کار نظام است که هدفش کمک به مردم و حفظ ارزش های انقلاب است.
سیدمحمد خاتمى با اظهار شگفتى از بى تدبیرى مسؤلان اصلى نظام نسبت به مسائل اجتماعى، افزود: با توجه به تجربه تلخ گذشته و هزینه هاى سنگینى که جامعه پرداخته و لطماتى که به حیثیت اسلام وارد آمده است، انتظار مى رود که مسوؤلان نه تنها با این رفتارها و رویکردها و مواضع مخالفت کنند بلکه با مسببان و مباشران برخورد جدى داشته باشند.
ماجرای تبلیغ دینی وضعیت پیچیده‌ای دارد که از طریق تزریق بودجه و امکانات، قابل حل نیست. پیش از انقلاب گفته می‌شد یک ساعت از رادیو را بدهید به ما تا مسائل را حل کنیم، حالا تمام روز صد‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌های دیگر و بودجه و امکانات بزرگ دراختیار است، دریغ از حل یک مساله، اگر غامض‌تر نکنند. نمونه تاسف‌بارش به نام طب اسلامی است که به جای جذب جوانان، موجب وهن عقل و دین و روحانیت می‌شود.
معاون وزیر صمت گفت: قانون نظام صنفی حذف نشده است و برای صدور مجوزها کماکان باید رؤسای اتحادیه‌ها صدور پروانه را امضا کنند.
مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور با تاکید بر پایش پرتوی مستمر و دوره‌ای رودخانه «ارس» تصریح کرد: در آخرین پایش پرتوی صورت گرفته، آلودگی به مواد پرتوزا در این رودخانه رویت نشده است.
مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور با تاکید پایش پرتوی مستمر و سالانه رود ارس اعلام کرد، آخرین بار اسفند ۱۴۰۱ رود ارس مورد پایش قرار گرفت و مرکز تاکنون در بررسی‌های دقیق خود به موردی از آلودگی رود به مواد رادیواکتیو برخورد نکرده است.
کیاسری می‌گوید: در کل دنیا موضوعی قانونی به نام مسائل زیست‌محیطی تعریف شده که باید رعایت شود و در هر پروژه چه در دریا، چه در خشکی و ... ضوابط زیست‌محیطی باید رعایت شود؛ یعنی ارزیابی زیست‌محیطی ابتدا اجرا می‌شود و بعد در طول پروژه هم مدام این پایش انجام می‌شود. حالا بحث این است که اگر این موضوع در کشور ما انجام نشود چه کسی بازخواست می‌شود؟ آیا تا به حال در کشور ما کسی را به اتهام اینکه ضوابط زیست‌محیطی را رعایت نکرده بازخواست کرده‌اند؟
وزارت دفاع در بیانیه‌ای، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام (ره) و راه شهیدان بر ادامه مسیر آنان و همچنین تداوم قدرت‌افزایی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.
هرتزوگ پیش از سفر به باکو و در فرودگاه بن گوریون به خبرنگاران گفت: اکنون برای یک سفر رسمی مهم به آذربایجان می‌روم که میزبان آن رئیس جمهور آذربایجان خواهد بود. آذربایجان کشوری دوست، نزدیک، مهم و کلیدی است و ما مسائل زیادی در چارچوب همکاری میان دو طرف داریم.
در جریان برگزاری پیش سمینار و نشست جمع بندی علمی «نخستین همایش بهبود روند بودجه ریزی در ایران»، گام های واقعی اصلاح بودجه ریزی درایران به بحث و بررسی نقادانه گذاشته شد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که مردم از وضعیت بازار بسیار گلایه مند هستند، گفت: بسیاری از این مشکلات، نارضایتی ها و مسائل اقتصادی قابل مدیریت و برطرف شدن است و مردم از مسئولان انتظار دارند با همراهی، هماهنگی و همفکری، مشکلات را از پیش راه مردم، انقلاب و نظام بردارند.
سردار نقدی گفت: در اغتشاشات اخیر انسان‌های ناجوانمرد، افراد بیگانه را به شهادت می‌رساندند تا دشمنان با هجوم رسانه‌ای و تحریک مردم، آن را به پای نظام بنویسند.
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با بیان اینکه برگزاری آزمون ترمیم معدل در 2 نوبت قطعی است، گفت:داوطلبان طبق دروس نظام جدید امتحان خواهند داد.
ایرنا : امام جمعه مشهد گفت: در حوادث اخیر ابتدا کار خود را با اعتراضات دانشجویی، دانش آموزی و دخترکشی شروع کردند و ۱۲ دختر را کشتند و به پای نظام انداختند. در مرحله دوم تعدادی از اراذل و اوباش را تربیت کردند تا افرادی را بکشند و هتک حرمت نمایند هدف آنها این بود که آشوب و اعتراضات سراسری در کشور درست کنند اما در هدف خود شکست خوردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: نظام جمهوری اسلامی در مقابل قدرت‌ها تسلیم نشد و ایستاد و اکنون به درخت تناوری تبدیل شده که حتی تصور «کَندن» آن نیز امکان پذیر نیست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یک روزی این دنیا دست دو قدرت بزرگ بود، فرمودند: ما در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادیم.
. قرارداد سلبریتی‌ها از این پس باید به گونه‌ای تنظیم شود که هر گونه تبلیغ علیه نظام با جرائم سنگین همراه باشد. به دنبال همین مسائل پیش آمده، جمع کثیری از مخاطبین فارس پویشی برای نظام‌مند کردن فعالیت سلبریتی‌ها به امضاء رساندند.
معاون توسعه و پایش اداره کل محیط زیست شهرداری تهران از اجرای نظام مدیریت سبز در ساختمان‌های تحت پوشش شهرداری تهران خبر داد.
سفیر چین در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین با اشاره به اینکه پرونده ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران موسوم به پی‌ام‌دی در سال ۲۰۱۵ بسته شد تصریح کرد که مسائل باقی‌مانده مربوط به دو دهه پیش است «که نه فوریت دارند و نه خطر اشاعه.» کوان بر همین اساس تاکید کرد که این مسائل نباید بزرگنمایی و به مانع عمده‌ای برای حصول توافق وین تبدیل شود.
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: شاخص‌های نقدینگی، پایه پولی و سلامت بانکی پایش و تدابیر اصلاحی لازم در راستای اصلاح نظام بانکی، با همراهی و مشورت متخصصان، اتخاذ می‌شود.
رئیسی با بیان اینکه همه بر یک کشتی سوار هستیم و ناکامی هر کدام از ما به پای نظام جمهوری اسلامی نوشته می‌شود، گفت: بنده به سهم خود در دولت هر قانونی را که در مجلس تصویب می‌شود، بدون معطلی برای اجرا ابلاغ می‌کنم.
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد می گوید: سازمان نظام روانشناسی برخی موانع غیر قانونی بر سر صدور مجوزهای دفاتر خدمات مشاوره قرار داده که به دادگاه معرفی می شود.
حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفتند: نظام و رهبر و بسیاری از مسئولین از حوزه برخاسته اند و این حوزه سر تا پایش کرامت است و نباید به چیزی آلوده شود، حوزه باید خدمات به نظام اسلامی بدهد اما وابسته نشود...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ