کیاسری می‌گوید: در کل دنیا موضوعی قانونی به نام مسائل زیست‌محیطی تعریف شده که باید رعایت شود و در هر پروژه چه در دریا، چه در خشکی و ... ضوابط زیست‌محیطی باید رعایت شود؛ یعنی ارزیابی زیست‌محیطی ابتدا اجرا می‌شود و بعد در طول پروژه هم مدام این پایش انجام می‌شود. حالا بحث این است که اگر این موضوع در کشور ما انجام نشود چه کسی بازخواست می‌شود؟ آیا تا به حال در کشور ما کسی را به اتهام اینکه ضوابط زیست‌محیطی را رعایت نکرده بازخواست کرده‌اند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب و همچنین اسناد بالادستی مبنی بر توجه ویژه دولت ها به گسترش حمل و نقل ریلی، در طول سالیان گذشته این حوزه مورد غفلت واقع شده است.
قطار سریع السیر علامه اقبال روز شنبه در حین حرکت از کراچی به سارگوده در نزدیکی ایستگاه راه آهن پدیدان از ریل خارج شد.
بر اثر خروج یک قطار شهری در شهر نیویورک، ۱۳ نفر مصدوم شدند.
معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی گفت: امروز زمان ریل‌گذاری برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری است که ظرفیت اتصال به بدنه اقتصادی کشور را دارند.
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزنه‌برداری روی ریل گرفته و ما را رویدادهای پیش رو بازی‌های آسیایی و المپیک امیدوار می‌کند.
بر اساس گزارشات، موتور قطار شرکت گرین لاین در زمان عبور از کنار قطار شرکت فرید اکسپرس، به سمت کراچی، نزدیک ایستگاه راه آهن گوتکی، از ریل خارج شد.
مقامات روز پنجشنبه اعلام کردند که صدها مسافر به دلیل خروج یک قطار محلی از ریل به خاطر برخورد با قطار باری در ناحیه پوربا بردامان بنگال غربی، دچار جراحات شدید شدند.
طبق گزارش مقامات محلی، با خروج از ریل یکی از واگن‌های قطار باری در کینگستون، "نشت محدود" اسید صنعتی مشاهده شده است.
انفجار بسته جاسازی شده روی ریلی در نزدیکی مرز اوکراین، یک قطار باری روسیه را از مسیر خارج و آن را به آتش کشید.
خروج قطار حامل مواد شیمیایی سمی از ریل در آمریکا، به وقوع آتش‌سوزی و جراحت سه کارمند راه‌آهن منجر شد.
معاون ساخت وتوسعه راه آهن از خودکفایی در تولید ریل خبر داد و گفت: خط ریلی زاهدان- خاش به طور کامل داخلی سازی شده است.
معاون ساخت وتوسعه راه آهن از خودکفایی در تولید ریل خبر داد و گفت: خط ریلی زاهدان- خاش به طور کامل داخلی سازی شده است.
اهواز- سازمان منطقه آزاد اروند که روزگاری قرار بود طعم شیرین توسعه را به مردم آبادان و خرمشهر بچشاند به نظر می‌رسد از ریل توسعه خارج شده است و نیاز به دگرگونی دارد.
عظیمی، معاون ساخت و توسعه شرکت راه‌آهن گفت: تمام اقلامی که در بخش ریلی در ۴ سال گذشته به کشور وارد می شد، الان در کشور تولید می شود.
پروژه ریل مخزن‌دار انبار نفت شهید صدوقی یزد با هدف افزایش میزان انتقال نفت گاز، ایجاد مرکز جدید ارسال نفت گاز به شمال‌شرق و شرق کشور و ...امروز (سه‌شنبه، ۲۲ آذرماه) به بهره‌برداری رسید.
جبار کوچکی نژاد با اشاره به اهمیت بسیار بالای بنادر شمالی برای اقتصاد ایران در مقطع زمانی کنونی، گفت: اتصال بنادر شمالی به ریل، لازمه توسعه ترانزیت در کشور است.
شب گذشته خبری منتشر شد که هفت نفر عوامل تروریستی اقدام به قطع ۷ متر از ریل راه آهن قطار تبریز - تهران در نزدیکی ایستگاه قزوین کرده بودند.
محمد محبی در سومین بازی متوالی برای استقلال گلزنی کرد تا هواداران را از خودش راضی نگه دارد.
بازیکن مس کرمان معتقد است که تیم ذوب آهن با ارائه یک بازی تدافعی، برای کسب تساوی وارد زمین مسابقه شده بود.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: جلسه بررسی جابه‌جایی ریل راه‌آهن از محوطه تپه‌حصار دامغان از مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان با حضور مقامات کشوری برگزار شد.
امیر علی اکبری توانست در قفس رقیب ایتالیایی و سرسخت خود را ناک اوت کرده و به ریل پیروزی بازگردد.
شیراز- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای بوده که می‌توان گفت ریل گذاری اقتصادی ایران غلط است.
شیراز- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای بوده که می‌توان گفت ریل گذاری اقتصادی ایران غلط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ