ماجرای تبلیغ دینی وضعیت پیچیده‌ای دارد که از طریق تزریق بودجه و امکانات، قابل حل نیست. پیش از انقلاب گفته می‌شد یک ساعت از رادیو را بدهید به ما تا مسائل را حل کنیم، حالا تمام روز صد‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌های دیگر و بودجه و امکانات بزرگ دراختیار است، دریغ از حل یک مساله، اگر غامض‌تر نکنند. نمونه تاسف‌بارش به نام طب اسلامی است که به جای جذب جوانان، موجب وهن عقل و دین و روحانیت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۷۳۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۸۹ هزار و ۶۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
جواد منافی می‌گوید خط دفاع پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای در مقابل بازیکنان تاثیرگذار استقلال داشته است.
سباستین کل، مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند، از این که داور برای بازبینی صحنه های مشکوک از VAR کمک نگرفته ابراز شگفتی کرد.
محمد ربیعی دو مهره تاثیرگذار خود را برای بازی با ملوان در اختیار نخواهد داشت.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک قهرمان از دل دربی خارج می‌شود. سپاهان شانس قابل ملاحظه‌ای با توجه به حریفانش دارد اما من فکر می‌کنم این بازی باعث تغییراتی در صدر می شود.
مدافع استقلال می‌گوید می‌خواستند با دادن پنالتی به حسینی به او روحیه بدهند.
اولین و مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر تورم، بحث افزایش بدون ضابطه نقدینگی و همچنین عدم هدایت اعتبارات به سمت بخش‌های مولد اقتصاد است. عامل افزایش بدون ضابطه نقدینگی و همچنین عدم هدایت اعتبارات به سمت بخش‌های مولد اقتصاد، بحث بی‌ضابطه بودن بانک‌ها در خلق پول است.
محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب تمجید ویژه ای از امیر غفور انجام داد.
بازگشت ستاره های تاثیرگذار به اوج، راه قهرمانی استقلال در این فصل را هموار ساخته است.
شاگردان ساپینتو در شرایطی در کرمان میهمان مس خواهند بود که بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نخواهند داشت.
استقلال پنج شنبه هفته جاری در هفته دوم دور برگشت در استادیوم آزادی پذیرای تیم ملوان خواهد بود.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
در حال حاضر مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بازار را در ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد انتشار گزارش‌های عملکرد فصل پاییز شرکت‌هاست که برای بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علاوه بر این، موضوع ادامه‌دار بودن عرضه کالاها در بورس کالا، به‌ویژه خودرو‌ها، عامل مهمی است که به‌رغم مخالفت‌های عده معدودی که منافع خاصی را دنبال می‌کنند، به نظر ادامه خواهد داشت و بر بورس کالا و گروه‌های مرتبط نیز تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.
روسیه به شکل سنتی، رویکرد منفعت طلبانه و تهاجمی دارد. نگرانی‌های ایران، از جمله غیرقابل پیش‌بینی بودن شیوه تعامل روسیه با غرب، بی اعتمادی تاریخی ایران نسبت به روسیه و تجربه دخالت قدرت‌های استعماری در ایران که از حافظه تاریخی ایرانیان نشات‌گرفته، از جمله عواملی هستند که بر تصمیم‌گیری در سیاست خارجی ایران تاثیرگذار بوده و ضمن پایه گذاری فراز و نشیب روابط تهران-مسکو، ایجاد اتحاد راهبردی را در عمل غیرممکن می‌سازند.
در یکی از بازی های مهم هفته پایانی دور رفت لیگ برتر پرسپولیس در استادیوم آزادی میهمان نساجی با هدایت حمید مطهری خواهد بود.
به نظر می‌رسد مرتفع بودن بوگوتا میزبان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهانی روی عملکرد وزنه‌برداران تاثیرگذار بوده است و باعث شده وزنه‌های زیادی را بیندازند.
به نظر می‌رسد مرتفع بودن بوگوتا میزبان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهانی روی عملکرد وزنه‌برداران تاثیرگذار بوده است و باعث شده وزنه‌های زیادی را بیندازند.
امروز صنایع و نمادهای مختلفی مختلفی شاهد تغییرات بودند.
بورس امروز ریزشی بود اما نمادهایی نیز در همین وضعیت ریزشی دارای قدرت خریدار بودند.
علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به مشکلات سرویس مدارس گفت: بعضی از عواملی که در این بخش تاثیرگذار هستند شامل بحث خارج از محدوده ترافیک بودن، داخل محدوده منطقه بودن، فاصله بین منزل و مدرسه و تعداد دانش‌آموزان در خودرو است. به عنوان مثال هزینه خودروی سواری با ۳ دانش‌آموز، از خودرویی که ۴ دانش‌آموز هستند، بیشتر است.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: با وجود اینکه وزنه‌برداران یک ماه در اردو نبودند و دوران آماده سازی خوبی را پشت سر نگذاشتند اما بدون آسیب دیدگی توانستند بجنگند و عملکرد راضی کننده بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ