اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصول‌گرایانی که درباره انتخابات‌های مجلس یازدهم و ریاست‌جمهوری سیزدهم اظهارنظر کرده‌اند، دلایلی را برای کاهش مشارکت آورده‌اند که شباهت زیادی با یکدیگر دارد و تقریباً روی یک خط حرکت می‌کند. در مجموع دلایلی را که اصول‌گرایان مطرح درباره کاهش مشارکت عنوان کرده‌اند، می‌توان در سه دسته قرار داد که از نگاه آن‌ها در دو دسته اصلاح‌طلبان متهم شماره یک محسوب می‌شوند و باید گریبان آن‌ها را گرفت. دلایل دو‌گانه‌ای که سمت‌وسوی آن‌ها روبه‌روی اصلاح‌طلبان و دولت حسن روحانی است، عبارتند از: «۱- مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ۲- عملکرد هشت‌ساله دولت حسن روحانی و چهارساله مجلس دهم با محوریت اصلاح‌طلبان.».
ژاوی و رافینیا، سرمربی و ستاره بارسلونا، به دلیل حوادث دیدار بارسا - ختافه که با اخراج هر دوی آنها همراه بود از حضور در دو بازی تیم‌شان محروم شدند.
در دیدار سوپرکاپ بین تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیش، بایرن گل سوم را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. اتفاقی که یک فریم تکراری از بازی‌های این تیم محسوب می‌شود.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد، نتیجه این مذاکرات را با طرف آمریکایی صحبت کرد و آقای باقری به قطر رفتند و شرایط تغییر کرد و آن فرصت هم از دست رفت.
واقعیت این است که مسئولان ورزش ایران یا دست‌کم آن‌هایی که تصمیم‌گیرنده در امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند، دل در گرو پروژه «ایرانیزه‌شدن» دارند؛ به این معنی که نیمکت این تیم را به دست یک مربی ایرانی بسپارند. دلیل هم برای انجام این کار وجود دارد. بعد از موفقیت یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس و کسب جام‌های مختلف به‌همراه این تیم، مسئولان به دنبال تعریف‌کردن چنین پروژه‌ای برای استقلال هم هستند.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
دو بازیکن پرسپوليس به دلیل مصدومیت دیدار فردا مقابل گل گهر را از دست دادند.
تورم یکی از مهم ترین شاخص های اقتصاد کلان است که کشورهای مختلف در سال های اخیر موفق به کنترل آن شده اند، اما ایران همچنان با این مشکل قدیمی، دست و پنجه نرم می کند. حال در این شرایط، آمار تورم دو ماه گذشته از سوی مرکز آمار منتشر نشده است!
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی توانند این تیم را در هفته بیست و ششم لیگ برتر همراهی کنند.
دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور به دلیل مصدومیت در مسابقه تدارکاتی این تیم حضور نداشتند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز دلیل تمدید قراردادش با این باشگاه را اعلام و و تاکید کرد هر زمانی که باشگاه او را نخواهد مثل دو دوست از هم جدا خواهند شد.
برترین جودوکار جهان می‌گوید دلیلی برای کناره‌گیری از این رشته ورزشی نمی‌بیند و دوست دارد به کارش ادامه دهد.
بارسلونا دوست ندارد عثمان دمبله تیم ملی فرانسه را در دو بازی پیش رو برابر هلند و ایرلند همراهی کند و به همین دلیل شاید ژاوی از او برابر رئال استفاده نکند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که دولت مصر فروش کانال سوئز را برای کمک به بازپرداخت بدهی‌ها در نظر گرفته و این گمانه زنی باعث تنش و خشم مصری‌ها شده است. دولت برنامه‌اش برای فروش سوئز را رد کرده است. با این وجود، به دو دلیل ترس ایجاد شده درباره فروش کانال سوئز می‌تواند موجه باشد.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
اللهیار صیادمنش مهاجم تیم فوتبال هال سیتی به دلیل مصدومیت حداقل دو هفته از میادین دور است.
عده‌ای که معترض بودند و متهم به این هستند که دست به تخریب زده‌اند و جامعه را ناامن کرده‌اند. طرف دیگر دعوا افرادی بوده‌اند که اشتباهاتی داشته‌اند. براساس آنچه شورای عالی امنیت ملی عنوان کرده در حدود ۲۰۰ نفر در این اعتراضات کشته شده‌اند. در نتیجه دعوایی که امروز در جامعه وجود دارد دوطرف دعوا دارد و به همین دلیل باید اتهامات هر دو طرف به صورت برابر و عادلانه مورد بررسی قرار بگیرد، به دادسرا بروند و در دادگاه مورد بررسی قرار بگیرد.
دو مهره کلیدی تیم ملی برزیل به دلیل مصدومیت نخست این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ از همراهی سلسائو در بازی‌های بعدی مرحله گروهی ۲۰۲۲ باز خواهند ماند.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی اعتقاد بیشتری به بازیکنان شاغل در اروپا دارد، گفت: تیم ملی باید از دو دیدار تدارکاتی قبل از حضور در جام جهانی استفاده کند.
حدادی در پاسخ به این سوال که «در شرایطی که گزارش کمیسیون آماده نشده، در این دو روز در خبری آمده بود که آقای رئیسی با اشاره به بررسی گروهی در مجلس گفته است که در حادثه فوت خانم امینی ضرب و شتم نبوده است، این سخنان به گزارش کمیسیون شما اشاره دارد؟»، گفت: من از این اطلاع ندارم که صحبت ایشان بر چه اساس بوده، اما بحثی که ما داریم این است که گزارش کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها به دلیل عدم دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی هنوز نهایی و منتشر نشده است و ما منتظر گزارش پزشکی قانونی هستیم، هر زمان که این گزارش به دست ما برسد گزارش کمیسیون نیز کامل شده و به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
نقش کم آبی بدن به عنوان عامل چاقی را نباید دست کم گرفت و معمولا این عامل پس از خوردن غذا‌های شور پررنگ‌تر می‌شود. هم کم آبی و هم مصرف نمک منجر به تولید فروکتوز و چربی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ