قهرمانی همزمان ایران در فوتبال ساحلی جام بین‌قاره‌ای و جام‌جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امین اسماعیل‌نژاد و صابر کاظمی امتیازآورترین بازیکنان دیدار ایران مقابل هنگ‌کنگ در فینال مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا شدند.
صعود دو تیم دیگر به مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی آسیا قطعی شد.
سرابی با القابی، چون شناسنامه پرورش اندام ایران و پدر بدنسازی نوین ایران شناخته می‌شود. سهراب سرابی برای اولین بار در سال ۱۹۶۵ در مسابقات کشوری در تهران قهرمان شد. تهران همان سال میزبان رقابت‌های آسیای و جهانی هم بود و سهراب سرابی در دسته کوتاه قامت قهرمان آسیا شد و همین در دسته در مسابقات جهانی به مقام سوم دست یافت.
تیم ملی تنیس روی میز در حالی همزمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی آماده می‌شود که برای هر یک هدفی متفاوت از دیگری را دنبال می‌کند.
تیم ملی مکزیک با پیروزی 1-0 مقابل پاناما به مقام قهرمانی گلدکاپ 2023 دست یافت.
همزمان با برگزاری نشست خبری، از آیتم‌های مسابقات قهرمانی فانکشنال فیتنس رونمایی خواهد شد.
مسابقات لیگ راگبی ساحلی آقایان و بانوان کشور بصورت همزمان در تهران و کرمان برگزار شد و در پايان قهرمانان هر بخش معرفي شدند.
همزمان با هفته پایانی لیگ برتر و نبرد قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان، روزنامه ایران ورزشی با طرحی جالب توجه، به قهرمانان ۲۱ دوره اخیر اشاره کرده است.
اگرچه بازی‌های هفته آخر تمام لیگ‌های معتبر همزمان برگزار می‌شود اما جالب می‌شد اگر بازی‌های بدون تاثیر در سرنوشت قهرمانی یا سقوط لیگ در زمانی متفاوت برگزار شود.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در نشست خبری پیش از بازی با لاتزیو به شانس قهرمانی همزمان منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.
کادرفنی پرسپولیس باوجود پیروزی در دربی و رسیدن به صدر جدول لیگ برتر، همزمان قهرمانی در جام حذفی را هم دنبال می‌کند و با ترکیب اصلی خود به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود.
با قطعی شدن قهرمانی تیم شمس آذر قزوین در رقابتهای لیگ دسته اول، رقابت برای دومین صعودکننده به لیگ برتر همچمان ادامه دارد.
رئیسی در جلسه امروز شورای عالی جوانان که همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر فرزند رشید و قهرمان امام حسین (ع) و روز جوان برگزار شد جوانان را مهمترین سرمایه برای امروز و آینده کشور برشمرد و بر تلاش بیشتر دولت برای حمایت از جوانان بویژه، تسهیل ازدواج، از طریق تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن تاکید کرد.
همزمان با جام اتحادیه انگلیس، همتای اسکاتلندی این جام نیز به تیم قهرمان اهدا شد.
همزمان با تیم بزرگسالان، تیم امید پرسپولیس نیز در موقعیت حساس و سرنوشت‌ساز قرار دارد.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که خاتون بم، دوازدهمین پیروزی خود را در این هفته از رقابت‌ها کسب کرد تا حدود زیادی با کسب نهمین جام قهرمانی در لیگ برتر زنان آماده شود.
با اعتراف متهم، او روانه زندان شد و همزمان تحقیقات برای دستگیری کیارش ادامه یافت. اما مشخص شد وی به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده با این حال پرونده این جنایت همچنان باز بود و بررسی‌ها برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دریافتند که کیارش به ایران برگشته است.
قهرمانی همزمان ایران در جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی و جام‌جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد تا به این ترتیب 29 اردیبهشت 1403 زمان برگزار فینال فصل جدید این مسابقات باشد.
مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در بخش تپانچه مردان برگزار شد.
مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در بخش تپانچه بانوان برگزار شد.
همزمان با نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی، دومین قسمت از تیزر انیمیشن «ماجرا‌های نوید» با الگوگیری شخصیت اصلی داستان از قهرمان کشتی ایران «حسن یزدانی» منتشر شد.
فدراسیون وزنه برداری قصد دارد برای نخستین بار مسابقات قهرمانی کشور بانوان و آقایان را بطور همزمان برگزار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ