شرکت ویرجین گالاکتیک  نخستین ماموریت تجاری خود را روز گذشته با موفقیت انجام داد و ۴ مسافر را با هواپیمای فضایی خود به زیر مدار زمین برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت ویرجین گلکتیک برای دومین بار ماموریت تجاری موفقیت آمیز به فضا انجام داد و ۶ نفر را به مرز فضا برد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از آزادسازی هفت هزار و ۳۴۶ متر مربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده ورجین توسط این اداره خبر داد.
شرکت گردشگری فضایی ویرجین گلکتیک روز پنجشنبه توانست نخستین پرواز فضایی تجاری ۹۰ دقیقه‌ای خود را با موفقیت انجام دهد. گروهی از دانشمندان ایتالیایی در ارتفاع ۸۳ کیلومتری از سطح زمین توانستند برای دقایقی بی‌وزنی را تجربه کنند.
عملکرد ضعیف ویرجیل فن‌دایک در جریان تساوی 2-2 لیورپول مقابل آرسنال، سؤال‌هایی را درباره‌ این بازیکن هلندی ایجاد کرد.
تصاویری غم انگیز از تکه تکه کردن بویینگ ۷۴۷ شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک در فرودگاه St. Athan ولز را مشاهده می‌کنید.
ریچارد برانسون، بنیانگذار شرکت ویرجین، تخمین می‌زند که روزانه ۲۰ فنجان چای می‌نوشد. او در سال ۲۰۱۶ به دیلی میل گفت: من مطمئن نیستم که چگونه بدون چای صبحانه انگلیسی زنده بمانم. برانسون روز خود را با سالاد میوه و موسلی برای صبحانه آغاز می‌کند.
شرکت «ویرجین اوربیت» اعلام ورشکستگی کرد. این در حالی است که مدتی قبل تلاش ویرجین اوربیت برای بستن دو قرارداد سرمایه گذاری با شکست روبرو شد و بخش اعظم کارمندان خود را اخراج کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: محیط بانان منطقه حفاظت شده ورجین موفق به دستگیری یک شکارچی غیرمجاز شدند.
شمیرانات- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران از دستگیری یک شکارچی متخلف در «ورجین» خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ماینر و مشروبات الکلی کشف شد.
شمیرانات- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران از دستگیری یک شکارچی متخلف در «ورجین» خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ماینر و مشروبات الکلی کشف شد.
ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول، از پیروزی خارج از خانه تیمش برابر نیوکاسل ابراز خوشحالی کرد.
این هواپیما که «دختر کیهانی» (Cosmic Girl) نام دارد، دوشنبه شب از پایگاه فضایی کورنوال در حالی که صد‌ها نفر از مردم آن را تماشا می‌کردند و بیش از ۷۵۰۰۰ تماشاگر پخش زنده این رویداد را دنبال می‌کردند به پرواز درآمد.
طبق آمار کلود فلیر، کشور‌هایی که بیشترین ترافیک مخرب را داشتند، ترکمنستان، جزایر بریتیش ویرجین و جمهوری سیشل هستند، ولی از انتهای سپتامبر نوع ترافیک ایران تغییر کرده و حالا تبدیل به نخستین کشور دارای ترافیک مخرب شده است. این تغییر همزمان با محدودیت‌های گسترده در اینترنت کشور اتفاق افتاده است.
ویرجیل فن دایک از تقابل هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با آرژانتین هیجان‌زده است و از رو به رو شدن با لیونل مسی خوشحال است.
ویرجیل فن دایک ستاره تیم ملی هلند و باشگاه لیورپول به کودی خاکپو هم تیمی‌اش در لاله‌های نارنجی توصیه کرد تا به جای منچستریونایتد، به رئال مادرید بپیوندد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ