سرهنگ پاشایی درباره آموزش‌های مجازی اظهار می‌کند: ما در فضای مجازی آموزش موارد خلاف ساخت سلاح و مهمات و وسایل محترقه و آموزش ساخت کوکتل مولوتوف داشتیم که تعدادی در این زمینه دستگیر شدند، ولی برخی از آن‌ها خارج از مرز هستند. آن‌ها اقدام به دایر کردن یک صفحه یا کانال می‌کنند و از آنجا فعل مجرمانه خود را انجام می‌دهند. بعضی وقت‌ها اهداف‌شان تجاری و کلاهبرداری است و بعضی وقت‌ها لطمه زدن به امنیت کشور و بی‌اعتبارکردن کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصلاح تصویب‌نامه موضوع تعیین ضریب حقوق کارمندان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، قضات و بازنشستگان کشوری و لشکری در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد.
سردسته یک باند سرقت می‌گوید قبل از شروع خلافکاری با پرداخت ۱۰ میلیون تومان آموزش دزدی دید.
احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید شهریه‌ها از ۵ میلیون تا ۴۸ میلیون تومان متغیر است. البته پرداخت این ارقام برای خانواده‌ها به‌ویژه والدین دارای چند فرزند ساده نیست، اما به گفته محمدحسن آصفری نماینده اراک در مجلس، رقم شهریه مدارس از این اعداد بسیار بالاتر بوده و هزینه ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است. مبالغی که به بهانه آموزش یوگا، زبان، استخر و... دریافت می‌شود.
«در حال حاضر ما از دو میلیون شهریه داریم تا ۳۸ میلیون تومان»؛ این وضعیتی است که در حال حاضر در مدارس غیردولتی کشورمان حکمفرماست؛ وضعیت رسمی از تنوع گسترده در میزان شهریه این مدارس که از زبان رئیس سازمان مدارس غیردولتیِ وزارت آموزش و پرورش، در جلسه هماهنگی در خصوص تخلفات این گروه از مدارس با حضور مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت بیان شده و البته در مواردی با واقعیت زاویه دارد!
تفاهم‌نامه همکاری ارائه ۵ میلیون نفر ساعت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در ۳۰۰ عنوان استاندارد شغلی بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای منعقد شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سال ۱۴۰۱ بودجه ای بالغ بر ۱۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تحقیقات و فناوری نظام سلامت کشور اختصاص داده شد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفات بدون کروکی می‌توانید تا ۳۰ میلیون تومان خسارت دریافت کنید.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: بدون کروکی پلیس، شرکت بیمه تا سی میلیون تومان خسارت را قبول می‌کند.
معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیح داد: حقوق دستیاران در سال جاری نیز افزایش یافته است. بر این اساس، حقوق دستیاران مجرد، ۸ میلیون تومان و حقوق دستیاران متاهل نیز ۱۱ میلیون تومان است. علاوه بر حقوق تعیین شده، کارانه هم برای آن‌ها لحاظ می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف سقف افزایش حقوق ۵۵ میلیون تومانی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌ عالی و و قضات مخالفت کردند.
تربت حیدریه ـ مشاور امور پژوهشی، آموزش و ترویج پژوهشکده زعفران دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: بودجه این مرکز تحقیقاتی از مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان در سال ۹۰، اکنون به رقم پنج میلیارد تومان افزایش یافت
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش معتقد است اگر بودجه معاونت پرورشی امسال را تقسیم بر ۱۶ میلیون دانش آموز در طول سال تحصیلی کنیم روزی ۴۳ تومان می‌شود.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح همتا (هر مربی تربیت ۱۱۲ دانش آموز) در سطح مدارس و کانون‌های دانش آموزی هلال احمر خبر داد.
مشهد ـ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در آموزش و پرورش یک میلیون معلم سفید داریم به این معنا که رتبه آنان مشخص نیست.
چوپان آموزش ندیده ۲۰۰ میلیون تومان در ماه به هزینه‌های سازمان حفاظت محیط زیست افزود!
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از آغاز آموزش همگانی ۸۵ میلیون ایرانی در برابر مخاطرات طبیعی طی 5 سال خبر داد.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه اعتقاد ما این است باید توجه ویژه‌ای به استعداد نهفته‌ای در چنین کودکانی شود، گفت: چنانچه به شخصیت آن‌ها توجه شود و استعداد نهفته آن‌ها شکوفا شود، این افراد می‌توانند جزو نخبگان و ذخایر آینده کشور باشند؛ در همین ارتباط سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی طرحی در خصوص استعدادیابی، آموزشی و تربیتی ویژه این کودکان در دستور کار خود قرار داده است.
دکتر مهدی بکنظر رئیس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی گفت: درسال گذشته به طور میانگین کارمندان دولت سالانه ٩ میلیون تومان مالیات پرداخت کردند.
معاون تربیت و آموزش ارتش گفت: اکنون سربازان نیز مانند کارمندان حقوق دریافت کنند به طوری که سربازان با شرایط خدمت در مناطق کمتر بر خوردار و متاهل حدود ۱۰ الی ۱۲ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.
دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل می‌گوید که بخش وسیعی از پاکستان بدلیل سیل آسیب دیده و این آسیب دیدگی ها بیشتر متوجه وضعیت کودکان است.
رئیس کمیسیون آموزش عالی گفت: هفته گذشته ۷ تا ۱۵ میلیون به حساب هر معلم پول واریز کردیم و خروجی آن افزایش کیفیت آموزش خواهد شد و بین ۱۸۰۰ تا ۵ میلیون تومان حقوق معلمان افزایش می‌یابد.
رئیس کمیسیون آموزش عالی گفت: هفته گذشته ۷ تا ۱۵ میلیون به حساب هر معلم پول واریز کردیم و خروجی آن افزایش کیفیت آموزش خواهد شد و بین ۱۸۰۰ تا ۵ میلیون تومان حقوق معلمان افزایش می‌یابد.
محمدرضا احمدی سنگری عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابزاری همچون عینک، خودکار و تجهیزات بسیار ویژه‌ای که فرستنده و گیرنده سوالات و پاسخنامه‌های آزمون سراسری بودند، گفت: تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند.
عباس عبدی نوشت: فراموش نکنیم برخی مدارس غیرانتفاعی موجود در ایران از نظر آموزشی در سطح بهترین مدارس جهان هستند، لذا سالانه ده‌ها میلیون تومان شهریه می‌گیرند که چندان فرقی با مدارس مشابه خارج ندارد، ولی تاسیس دانشگاهی که در سطح دانشگاه‌های درجه یک باشد، طبعا با شهریه سالانه کمتر از ۰۰۰/۵۰ دلار یا ۵/۱ میلیارد تومان سالانه ممکن نیست و این رقمی است که کشش پرداخت آن در ایران وجود ندارد، لذا ترجیح می‌دهند پس از کارشناسی فرزندان خود را راهی دیار غرب کنند، ضمن اینکه افول سطح آموزشی دانشگاه‌های دولتی نیز از همین فرآیند تاثیرپذیرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ