شرکت ویرجین گلکتیک برای دومین بار ماموریت تجاری موفقیت آمیز به فضا انجام داد و ۶ نفر را به مرز فضا برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاری‌سن‌ژرمن مقابل میزبان خود تولوز با نتیجه مساوی 1-1 متوقف شد.
پس از کناره‌گیری امین پایمرد از سِمَت مربیگری تیم فولاد زرند، مربی جدید این باشگاه مشخص شد
با اعلام ترکیب اصلی رئال مادرید برای دیدار با آلمریا مشخص شد لوکا مودریچ دومین بازی فصل را هم از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.
تهران- دومین زلزله در چند ساعت گذشته مرز بین استان های تهران و مازندران را لرزاند.
دومین باخت النصر کهکشانی در دومین هفته لیگ!
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در فینال کاپ آسیا با اندونزی روبرو خواهد شد.
ثنا پناهی به مدال نقره پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
ثنا پناهی به مدال نقره پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
تیم ملی هاکی چمنی زنان ایران مقابل تیم ملی عمان به پیروزی رسید.
F-۱۶ یک جنگنده نسل چهارمی و دومین جنگنده پیشرفته‌ای است که توسط غرب به کار گرفته می‌شود. این جنگنده که با نام‌های Fighting Falcon به معنای شاهین جنگجو یا Viper به معنای افعی نیز شناخته می‌شود، یک هواپیمای جنگی چند منظوره است که یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین جنگنده‌ها در تاریخ هوانوردی نظامی بوده و تاکنون نزدیک به ۴،۵۰۰ فروند از آن تولید شده است. برد جنگنده تک سرنشینه F-۱۶ بیش از ۴،۱۰۰ کیلومتر و ارتفاع پروازی آن ۵۸،۰۰۰ پا اعلام شده است.
مدافع بلندقامت مس رفسنجان تیمش را به دومین گل در زمین ملوان انزلی رساند.
دومین پرده از برخورد با سلبریتی‌های ورزشی بازداشت بود. شاید ابتدا بازجویی و سپس بازداشت. داستان فراخواندن تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس و مؤاخذه آن‌ها به دلیل فعالیت در فضای مجازی، بر کسی پوشیده نیست. در این زمینه، ولی بیشتر نگاه‌ها متوجه بازداشت حسین ماهینی، وریا غفوری و پرویز برومند شد. هرچند اتهام دو نفر نخست تفاوت زیادی با نفر آخر داشت. این بازداشت‌ها اگرچه طولانی‌مدت نبودند، ولی به خوبی مخابره‌کننده پیامی برای سایر چهره‌های مطرح ورزش بود که از دیدگاه مسئولان امر، در ماجرای فعالیت در فضای مجازی زیاده‌روی کرده بودند.
در کلیپی که از کوادکوپتر نظارتی اوکراینی گرفته شده است، دو فروند سوخو Su-۲۵ روسی در حال عملیات و پرواز در ارتفاع پس جبهه شرقی بودند که یکی از آن‌ها (دومی در عقب) با دوشپرتاب اوکراینی مورد اصابت قرار میگیرد و سقوط می‌کند.
روز گذشته پرواز استراتژیک دومین نسخه به روز شده جنگنده غولپیکر اتمی روسیه در ماه‌های گذشته در اطراف مواضع ناتو، در میانه جنگ اوکراین باری دیگر به راس اخبار رسانه‌های جهان رفت. چند ماه قبل بود که شرکت دولتی یونایتد ایرکرفت روسیه اعلام کرد که نخستین نسخه بروزرسانی شده بمب‌افکن استراتژیک توپولف تو ۱۶۰ بروزرسانی با موفقیت آزمایش شده و به پرواز درآمده است.
یک منبع آگاه به تاس گفت نخستین فروند از این سری هواپیما‌ها چندین پرواز را انجام داده است و دومین هواپیما به یک مرکز آزمایش پرواز فرستاده شده و سومین توپولوف تو ۱۶۰ ام در دست ساخت است.
تیم پرواز هوانیروز در دومین روز از مسابقات هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان به رده نهم جدول صعود کرد.
با رای موافق اکثریت اعضای شورای عالی استان‌ها پرویز سروری به عنوان رئیس این شورا طی دومین سال از ششمین دوره انتخابات شد.
با رای موافق اکثریت اعضای شورای عالی استان‌ها پرویز سروری به عنوان رئیس دومین سال از ششمین دوره انتخاب شد.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدارش در جام جهانی قطر از گروه B به مصاف تیم ملی فوتبال ولز رفت. در این دیدار تیم ملی ایران نمایشی بی نظیر ارائه کرد که حاصل آن دو گل از روزبه چشمی و رامین رضاییان بود تا یاران گرت بیل با شکست دو بر صفر ورزشگاه را ترک کنند.
رطوبت ۱۰۰ درصدی هوا در روز دوشنبه برای دومین روز باعث کاهش شعاع دید در منطقه جنوب غرب خوزستان از جمله آبادان شد.
مدافع استقلال برای دیدار با ذوب‌آهن و دومین حضور فیکس در ترکیب خود را آماده می‌کند.
سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش گفت: در دومین روز رزمایش پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد انجام تمرینات رزمی با استفاده از مهمات و تسلیحات واقعی هستیم.
پرواز پهپاد‌های رزمی، انهدامی و مراقبتی ارتش از نقاط مختلف کشور از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور، برای انجام ماموریت در منطقه عمومی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش و مناطق مرزی آغاز شد.
فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ