تعدادی از معترضین به ماجرای عدم رعایت پوشش اسلامی در مقابل یکی از پاساژهای تجاری مشهد تجمع کردند و نماز اقامه کردند .ویدیوی این تجمع در فضای مجازی منتشر شده است .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از سوئد این بار در دانمارک، یک گروه افراطی پرچم عراق و قرآن کریم را به آتش زدند. در پی این اهانت، معترضان عراقی با تجمع در اطراف منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک از عراق شدند.
پلیس سوئد در ادامه اقدامات توهین‌آمیز مقامات این کشور علیه مقدسات اسلامی، مجوز برگزاری تجمع دیگری با هدف هتک حرمت به قرآن کریم را صادر کرد.
پلیس گرجستان معترضانی را که در مقابل هتلی تجمع کرده بودند که طبق گزارشات محل اقامت خانواده وزیر امور خارجه روسیه بود، متفرق کرد.
رئیس شورای پول و اعتبار یکی از دلایل تشدید ناترازی بانک‌ها را تمرکز حساب‌های شرکت‌های دولتی در بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۸۰ همت ناشی از تمرکز حساب‌های شرکت‌های دولتی در بانک مرکزی تجمیع شده که این امر موجب کاهش گردش پول در بانک‌ها شده است.
۵۷ میلیون و ۱۱۸ هزار نفر شب اقامت از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با تجمیع آمار اقامت‌های رسمی و غیر رسمی، اضطراری و خوابگاه‌های آموزش و پرورش، زائرسراها، مساجد و ... ثبت شده است.
در ادامه تظاهرات علیه اصلاح قانون بازنشستگی در فرانسه، صد‌ها معترض با تجمع مقابل رستوران محبوب امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در پاریس، آن را آتش زدند. تظاهرات و اعتصاب‌های پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین، در چند شهر فرانسه، یازدهمین روز از بسیج عمومی علیه این اصلاحات بود و آتش زدن رستوران روتوند در پاریس در این روز بازتاب گسترده در رسانه‌ها داشت. این رستوران که در محله مون‌پارناس در مرکز پاریس واقع است، به این‌که رستوران مورد علاقه مکرون است، مشهور شده است.
در ادامه واکنش‌ها به صدور حکم قضایی ضد ترامپ، طرفداران وی در ایالت فلوریدا در اعتراض به این حکم مقابل اقامتگاه ترامپ تجمع کردند. پلیس نیویورک فرمان آماده‌باش صادر کرد.
معترضان به «اصلاحات قضایی» در ادامه تظاهرات خود، امروز پنج‌شنبه در شهر تل‌آویو تجمع و با نیروهای پلیس درگیر شدند.
هواداران لیورپول شب گذشته با تجمع در مقابل هتل محل اقامت بازیکنان رئال مادرید سعی کردند مانع از استراحت آنها شوند.
واکنش‌ها به هتک حرمت قرآن کریم توسط راسموس پالودان ادامه دارد. صد‌ها تن از مسلمانان در نیویورک آمریکا تظاهراتی را در مقابل سرکنسولگری سوئد برگزار کردند. معترضان یک تاج گل سیاه با قرآن بر روی آن در مقابل ساختمان سرکنسولگری سوئد گذاشتند.
امروز جمعه ۷ بهمن ماه، نمازگزاران قمی پس از اقامه نماز جمعه و در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در میدان جانبازان قم تجمع کرده و با سر دادن شعار این اقدام هتاکانه را محکوم کردند.
در حالیکه لهستان به کمک نظامی به اوکراین ادامه می دهد، مردم این کشور در تدارک تجمعی جهت بیان اعتراض خود نسبت به این موضوع هستند.
هزاران نفر در پایتخت پرو با برگزاری تجمع، اعتراض خود را نسبت به روی کار آمدن دولت جدید در این کشور اعلام کردند.
هزاران نفر در پایتخت پرو با برگزاری تجمع، اعتراض خود را نسبت به روی کار آمدن دولت جدید در این کشور اعلام کردند.
در ۲۴ ساعت اخیر عملیات های مقاومتی به روند تصاعدی در هفته های اخیر ادامه داد و طی چندین عملیات تجمع نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان این رژیم در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفت.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه بیان کرد: در ۱۶ آذر ماه هیچ برنامه و تقاضایی برای برگزاری تجمعی نداشتیم، ولی در پی برگزاری تجمعاتی، حدود ۲۰ نفر ممنوع الورود شدند. این دانشجویان افرادی هستند که اصرار دارند این مسیر را ادامه دهند و رفتار‌های مداراگونه ما را بر نمی‌تابند و دانشگاه در مقابل از ابزار‌های قانونی خودش استفاده خواهد کرد.
فرمانده انتظامی رشت گفت: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به این دختر چندان جدی نبوده است و برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.
معترضان در پایتخت مولداوی بار دیگر امروز در اعتراض به ادامه بحران انرژی و ناکارایی دولت در حل آن تجمع کردند.
رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: شناسایی اغتشاشگران و دستگیری عناصر هدایت کننده اغتشاشات کماکان ادامه دارد و با کسانی که از این پس در اغتشاشات شرکت کنند قاطعانه برخورد و آن‌ها را به اشد مجازات محکوم خواهیم کرد.
تجمع دانشجویان دانشگاه‌های کشور روز یکشنبه ۸ آبان نیز ادامه داشت و محوطه مراکز آموزش عالی همچون روزهای گذشته صحنه برگزاری تجمع دانشجویان بود.
تجمع دانشجویان دانشگاه‌های کشور امروز یکشنبه ۸ آبان نیز ادامه داشت و محوطه مراکز آموزش عالی همچون روزهای گذشته صحنه برگزاری تجمع دانشجویان بود.
بعد از ساعت ۱۴ و بعد از خروج بخش قابل توجهی از دانشجویان از تجمع اولیه، هسته مرکزی تجمع که بالغ بر ۳۰ نفر بودند محل تجمع خود را از مقابل سلف سرویس به ورودی اصلی پردیس دانشگاه منتقل نموده و تا ساعت ۱۷ به تجمع خود در همان محل ادامه دادند که در این مدت، بلوار مشرف به ورودی دانشگاه با هدف عدم تردد شهروندان و کاهش خطرات احتمالی توسط نیروی انتظامی مسدود گردیده بود.
با دریافت خبر درگذشت ملکه انگلیس، طرفداران وی در مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کردند و با گل گذاشتن جلوی قصر به وی ادای احترام کردند. سلطنت ملکه الیزابت دوم، ۷۰ سال و ۶ ماه و ۲ روز ادامه پیدا کرد و او عنوان طولانی‌ترین مدت سلطنت در بریتانیا و دومین جایگاه در میان پادشاهان جهان را، بعد از لوئی چهاردهم در فرانسه، بدست آورد.
فلسطینیان با تجمع در شهرک بیت لید در شهر طولکرم در کرانه باختری، نماز جمعه را در این سرزمین در معرض تهدید تبدیل شدن به شهرک‌های یهودی نشین توسط اسرائیل به جای آوردند. پس از اقامه نماز، بین فلسطینی ها و سربازان اسرائیلی درگیری رخ داد و سربازان اسرائیلی با بمب‌های گاز اشک آور تظاهرات را سرکوب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ