معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: ۸۵ درصد از کسب و کارهای کشور از فضای مجازی و اینستاگرام استفاده می‌کنند و اینگونه نیست که همه فروش آنها از طریق آنها باشد، فقط سه درصد از فروش کسب و کارها از طریق فضای مجازی است و ۹۷ درصد آن از راه‌های دیگر و پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش های بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان تمدیدی و خریدهای جدید در لالیگا نتیجه داد و ژاوی امشب 21 بازیکن برای بازی با ختافه در اختیار دارد.
نایب رئیس مجلس گفت: مجلس مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) را ۴۰ درصد افزایش داد، اما دولت در سه ماهه اول سال فقط ۲۰ درصد به مستمری آنان اضافه کرده است.
در حالی که جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن داغ‌ترین سوژه نقل و انتقالات امسال است، یک ایجنت تراز اول گفت، فقط سه باشگاه در اروپا پول خرید او را دارند.
محمدرضا نیک نژاد: مهاجرت در پایه دانش آموزی مخصوص طبقات خاصی است و گستردگی ندارد. همانطور که در ایران شکاف طبقاتی زیاد و آموزش طبقاتی شده و عموما دیگر رشته‌های برند و پول ساز برای پولدار‌ها مانده است. آمار‌ها نشان می‌دهد از ۴۰ رتبه اول کنکور فقط یک نفر از مدارس دولتی است یا در سه هزار رتبه اول کنکور ۷ تا ۸ درصد و چه بسا کمتر از مدارس دولتی هستند. از طرف دیگر فقط آدم‌های پولدار توان فرستادن کودکان خود به مدارس خارج از کشور را دارند و اگر در خانواده متوسط چنین تصمیمی بگیرند حتما فشار زیادی به آن‌ها وارد می‌شود.
خمس می‌گوید تراکتور برای کسب سه امتیاز به کرمان می‌رود.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره دیدار دوم دو تیم لبنیات هراز آمل و پیکان تهران در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
چند صحنه بحث برانگیز در دو هفته اخیر سبب شد پرسپولیس به شدت نسبت به داوری معترض باشد اما سرخ‌ها برای بازگشت به صدر نیاز به پیروزی دارند.
آلومینیوم با سیستم جدید در دیدار مقابل هوادار به زمین رفت.
امین اسماعیل نژاد این روزها دوباره فرم فوق العاده خود را به دست آورده است.
اقتصاد چین در سه فصل اول سال فقط سه درصد رشد کرد. بسیاری از اقتصاددانان انتظار دارند که این نرخ برای کل سال در همان نرخ و بسیار کمتر از هدف رسمی حدود ۵.۵ درصد باقی بماند. پیش‌بینی رشد تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم با توجه به باد‌های مخالف کوتاه‌مدت، منفی چهار درصد در سه ماهه کاهش دارد که پیش‌بینی کل سال ما را به ۲.۶ درصد کاهش می‌دهد.
تورشاد با درخشش بردیا سعادت به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یافت.
علی‌رغم جمعیت ۱۲ هزار و ۸ نفری زندانیان جرایم غیرعمد در کشور، زنان با ۳۸۷ مورد منتهی به محکومیت‌های مالی تنها سه درصد آمار را به خود اختصاص داده‌اند.
یوسف النصیری، مهاجم مراکش، یکی از بدترین عملکردهایش را در بازی برابر فرانسه به نمایش گذاشت.
به همین میزان بسنده می‌کنیم که در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشورمان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۹ (سال پایانی نمودار) ارزش پول ملی ایران، بسیار بالاتر از امروز بود و هر دلار آمریکا در کانال ۱۲ هزار تومان ایران معامله می‌شد، ولی هم اکنون، با سقوط رعب انگیز و سه برابری ارزش ریال، هر دلار به بالای ۳۸ هزار تومان رسیده است.
تمام اخبار جام جهانی 2022 قطر را در سریع‌ترین زمان در این پست دنبال کنید.ما هر لحظه این پست را به روز می‌کنیم.
شاید اگر درخشش یک مهره ثابت و یک یار تعویضی ایران مقابل انگلیس نبود، دو گل تیم ملی به ثمر نمی‌رسید.
صورت در هم‌ کشیده و چشمان نیمه بسته امید ابراهیمی، بخشی از تلخ‌ترین خاطره او از دوران فوتبالش محسوب خواهد شد.
نیمار، ستاره باتجربه تیم ملی برزیل، گل شماره 75 خود در رده ملی را به ثمر رساند.
سه بازی تدارکاتی عربستان فقط در اردوی امارات
انزلی- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تنها هدف ما از دیدار مقابل ملوان کسب سه امتیاز بازی است.
عملکرد ضعیف لیورپول در شروع فصل جدید باعث تعجب و نگرانی هواداران این تیم و بسیاری از فوتبال‌دوستان شده است.
مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت گفت: ۳ وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی سه ساله با سود ۱۸ درصد برای خرید لوازم خانگی پرداخت می شود که نیاز به چک ندارد و فقط یک ضامن می خواهد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 مقابل بورنموث و کسب 9 امتیاز از سه هفته اول لیگ برتر گفت تیمش نباید بیش از حد هیجان زده شود.
داوید آلابا در حالی گل پیروزی بخش رئال مادرید را در دیدار امشب مقابل آلمریا به ثمر رساند که 28 ثانیه از ورودش به زمین سپری شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ