«همین کلی گویی ها و کلیشه محوری هاست که روز به روز اعتماد مردم را کمتر و خشم شان را بیشتر می کند و بر دامنه ناآرامی ها می افزاید.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
قرچک- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک با تائید خبر فوت شش نفر در قهوه خانه ای در این شهرستان گفت: فوتی ها شامل دو خانم و چهار آقا و همگی از اتباع هستند و علت حادثه گازگرفتگی است.
نگران آذربایجان نباشید و اوضاع تحت رصد است و اتفاق خاصی نخواهد افتاد. ایران به کسی سلاح و پول نمی‌دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می‌کند.
در ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان از وقوع آتش‌سوزی و فوت آقای ۶۳ ساله در منزل مسکونی ویلایی واقع در رهنان خبر دادند.
باید توجه داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تأکید کردند که «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست». معنا ندارد که ما درباره وجود مقدس امام زمان (عج) بحث کنیم و ملتی زمینه را برای ظهور آخرین ذخیره الهی، منجی عالم بشریت و فریادرس محرومان و مظلومان جهان فراهم کنند، اما نامی از بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی برده نشود، در حالی که همه تلاش ایشان این بود تا زمینه‌ای برای فرج آقا امام زمان (عج) ایجاد کند. این یکی از اشکالات اساسی سرود سلام فرمانده ۲ است.
کوثری گفت: بنده به اتفاق فرمانده سپاه و شهید سلیمانی و دو نفر عزیز دیگر در سال ۹۶ رفتیم پیش آقای روحانی و گفتیم ما همه جوره آماده هستیم که به شما کمک بکنیم تا سیاست‌های کلانی که مقام معظم رهبری در جهت خدمت به مردم مشخص کردند در خدمت شما باشیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آماری از انتخابات مجلس یازدهم در برنامه حضور گفت: آن لحظه‌ای که فرمانداری اعلام می‌کند حسن آقا رای آورد بقیه کاندیدا‌ها می‌گویند از امروز کاری می‌کنیم که حسن در این چهار سال اصلا نتواند کار کند. /جماران
در جواب آقای علی کریمی عرض کنم که ایشان خود می‌توانند از آمریکایی‌ها سوال کنند که اگر جای ما با آنها در این درگیری عوض می‌شد، آیا جرات حضور در دریا را داشتند؟
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی، جلسه‌ای گذاشتیم و شهید سلیمانی به اقای روحانی تذکر برادرانه داد و گفت ما آمدیم به شما کمک کنیم و در کنار شما هستیم ولی حرف‌هایی که زدید، درست نیست و او هم تا مدت‌ها رعایت کرد.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آقای مخبر تیم اقتصادی دولت را راهبری می‌کنند. آقای محسن رضایی خیلی وقت است که در تیم اقتصادی دولت پر رنگ نیست و بیشتر تصمیمات اقتصادی را آقای مخبر می‌گیرد و رئیس‌جمهور هم ایشان را برای هدایت تیم اقتصادی دولت موظف کرده است.
سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه گفت: حاج قاسم عاشق حضرت آقا بود؛رهبری نظرات حاج قاسم برایش مهم بود.
نادر نوروزشاد گفت:در دوره آقای خاتمی شهید سلیمانی یک قله و یک کنش سیاسی داخلی داشت و آن امضا یا بنا به روایتی تلاش برای جمع‌آوری امضا‌های نامه ۲۴ فرمانده سپاه به منظور هشدار به آقای خاتمی بود. واقعیت امر این است که گویا ایشان در آن مقطع، احساس خطری می‌کرد و برای اینکه این خطر تبدیل به یک انفجار نشود با یک نامه تند این غائله را خواباند. در واقع ایشان معتقد بود اگر این نامه به خاتمی داده شود، آن نگرانی‌ها خوابیده می‌شود، زیرا او نگرانی‌هایی را در سپاه می‌دید که خطرناک بود و با دادن این نامه آن انرژی‌ها تخلیه می‌شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: متأسفانه هنوز برای مجلس مشخص نیست که فرمانده اقتصادی دولت کیست؟ و متاسفانه سازمان‌هایی نظیر برنامه و بودجه، معاون اول و معاون اقتصادی و افراد متعددی تصمیم‌گیری می‌کنند. باید برای مجلس مشخص شود که آیا آقای دکتر صالح آبادی بر اساس قاعده «اذن در شیء اذن در لوازم آن است» اختیار کافی در حوزه سیاست‌های ارزی دارد یا خیر؛ گاهاً شنیده می‌شود در جا‌های دیگری نظیر کمیته مداخلات ارزی تصمیماتی گرفته می‌شود و ایشان صرفا مجری است.
فرمانده کل سپاه در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم آقای عباس شیبانی گفت: وی در مناصب اجرایی خدمات ارزشمند و ماندگاری را به ودیعت نهاده است.
فرمانده نیروی هوا فضا سپاه گفت: عملیات برق آسای نیروی مقتدر زمینی سپاه به مقر تروریست‌های گسیل شده از اقلیم شمال عراق، پیش دستانه بود که دشمنان هم متوجه شکست خود شدند.
وی بیان کرد: ما دقیقا همزمان با سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل در خیابان‌های تهران و ۲۲ استان کشور درگیر شدیم. رمز عملیات و زمان آن اینگونه بود که چند ساعت بعد در تمام دنیا می‌پیچد که چند هزار نفر در ایران تلفات گرفتیم.
موضوع استعفای امام جمعه و تعطیلی نماز جمعه و همچنین ماجرای درگیری در زندان اشنویه از دیگر سوالاتم از فرماندار بود که آقای ترابی گفت: اطلاع دقیقی از دلایل استعفای امام جمعه ندارم اما تا جایی که می‌دانم علت این استعفا کهولت سن عنوان شده است؛
در مجلس نمایندگان مردان همواره باید کت و شلوار پوشیده باشند تا در جلسات کنگره شرکت کنند. فترمن یک کت و شلوار دارد که پیش‌تر در زمان ادای سوگند فرمانداری در سال ۲۰۱۹ میلادی در انظار عمومی پوشیده بود، اما اصرار دارد که اغلب آن را در جشن هالووین می‌پوشد! هودی‌هایی شبیه هودی‌ای که فترمن می‌پوشد در سراسر جهان غرب قیمتی ارزان دارند.
«همین کلی گویی ها و کلیشه محوری هاست که روز به روز اعتماد مردم را کمتر و خشم شان را بیشتر می کند و بر دامنه ناآرامی ها می افزاید.»
سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران گفت: مهسا امینی همراه ۳ خانم و ۲ آقا در پارک طالقانی در حال قدم‌زدن بوده که با گشت ما روبه‌رو می‌شوند.
آمار شرکت رصد نفتکش ورتکسا نشان می دهد چین قرار است حدود دو میلیون بشکه نفت از ایران دریافت کند.
این تجمع بزرگ دارای اوصافی بود که آن را با دیگر تجمعات غیر ورزشی دیگری که در این ورزشگاه برگزار شده بود، متفاوت‌تر نشان می‌داد؛ از شوق و ذوق‌های کودکانه تا عرض ارادت‌های مادرانه و پدرانه به ساحت آقا امام زمان (عج) همگی سوژه‌هایی بودند که بر قاب تصاویر ضبط شده از این تجمع نشستند؛ اما...
نامه ۲۴ نفر از فرماندهان سپاه به رییس‌جمهور ، دیروز در روزنامه کیهان و امروز در روزنامه آزاد منتشر شده و بحث‌های جدی در جامعه ایجاد کرده است؛ هواداران آقای خاتمی، [ مجمع روحانیون مبارز، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و حزب مشارکت]، آن را مقدمه‌ای برای کودتا معرفی می کنند.
با رسیدن آقامحسن از جنوب و آمدن برادر شوشتری در همان شب، فرماندهی قرارگاه مرکزی در صحنه نبرد را آقای محسن رضایی، شخصا عهده‌دار شدند و فرماندهی و هدایت قرارگاه تاکتیکی را به شهید شوشتری سپردند... برادر محسن رضایی هم با استقرار روی ارتفاعی مشرف به اسلام آباد، یگان‌ها و قرارگاه تاکتیکی را هدایت می‌کرد. علاوه بر این، برادر احمد وحیدی با حکم آقامحسن به عنوان فرماندار نظامی شهر کرمانشاه منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ