آمار شرکت رصد نفتکش ورتکسا نشان می دهد چین قرار است حدود دو میلیون بشکه نفت از ایران دریافت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چین و هند به عنوان دو عضو پرقدرت پیمان شانگ‌های، اخیرا اعلام کرده اند که در چارچوب همکاری با کشور‌های عضو سازمان، قصد آن دارند که مبادلات پولی و بانکی خود را با ارز‌های ملی و دیگر ارز‌ها به جز دلار انجام دهند، ولی این به مفهوم آن نیست که درصدد حذف دلار از فضای اقصادی خود باشند، که در کوتاه مدت و میان مدت نمی‌تواند امکانپذیر باشد.
وزیر خزانه‌ داری آمریکا در جریان سفر به پکن در سخنانی اعلام کرد: جدایی دو اقتصاد بزرگ چین و آمریکا غیرممکن است.
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: طی دو هفته آینده مرکز تجاری ایران در کشور چین فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
سفیر چین گفت: باید بگویم طی دو سال گذشته با همکاری‌هایی که بین دو کشور بوجود آمده، توافق نامه‌هایی که صورت گرفته به خوبی توسعه پیدا کرده است.
کرم‌های گیاهی می‌توانند گزینه خوبی برای رفع چین و چروک صورت باشند. کرم‌های حاوی عصاره‌های گیاهی مثل آلوئه‌ورا، گل گاوزبان، و روغن جوجوبا، می‌توانند به ترمیم پوست کمک کنند و چین و چروک‌ها را کاهش دهند.
اتحادیه اروپا مواضع خود را در قبال چین در زمینه ارزش‌ها، امنیت اقتصادی و استراتژیک تغییر خواهد داد.
وزارت بازرگانی چین امروز اعلام کرد که مدیران دو شرکت آمریکایی را تحریم کرده است.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با میزبانی از هیئت های دو کشور در پکن و همچنین با زمینه سازی های قبلی توام با حسن نیت و پیام هایی که میان طرفین ایران و عربستان مبادله کرد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: سفر به چین یقیناً فصل جدیدی از روابط دو کشور را رقم زد و تلاش شد با تشریک مساعی نقشه راه جدید برای همکاری‌های راهبردی عملیاتی شود.
وزارت بازرگانی چین از وضع تحریم علیه دو شرکت بزرگ صنایع نظامی آمریکا خبر داد.
چین مدعی است که یک موشک مافوق صوت در اختیار دارد که می‌تواند ناو‌های هواپیمابر آمریکا را نابود کند. تحلیلگران می‌گویند که موشک YJ-۲۱ با هدف بازداشتن مداخله آمریکا در صورت حمله چین به تایوان ساخته شده است.
رئیس‌جمهور سند جامع مشارکت راهبردی میان جمهوری اسلامی ایران و چین را نمادی از اراده دو کشور برای توسعه روابط دانست و بر ضرورت تلاش دو کشور برای اجرای کامل آن تاکید کرد.
پاکستان در صورت کشیده شدن به باتلاق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد چرا که با تجزیه، آشوب و فروپاشی ارتش مواجه خواهد شد.
بررسی آمار منابع صنعتی و تحلیل رویترز نشان داد روسیه صادرات ریلی ال‌پی‌جی یا گاز نفتی مایع شده به چین را در سال ۲۰۲۲ در راستای تلاش برای متنوع کردن فروش صادرات انرژی خود بیش از دو برابر افزایش داد.
روسای جمهور چین و روسیه در گفت‌وگو تلفنی بر اهمیت افزایش روابط راهبردی و تجاری بین دو کشور، علی‌رغم عوامل و شرایط خارجی تأکید کردند.
در شانگهای، ۲۶ میلیون نفر مجبور شدند چندین هفته را در ماه‌های آوریل و مه در آپارتمان‌های خود قرنطینه شوند. تقریبا در سایر کلان‌شهر‌های چین، شهروندان مجبور بودند هر دو یا سه روز یک‌بار آزمایش پی‌سی‌آر ارائه دهند تا بتوانند در فعالیت‌های روزمره حضور داشته باشند. با این حال، این موضوع مربوط به گذشته است. حالا قرنطینه کامل چین، جای خود را به یک گشایشِ به‌همان‌اندازه سفت‌وسخت داده است.
در بخش هایی از یادداشت عباس آخوندی، وزیر اسبق راه و شهرسازی می خوانیم: بحث موضع‌گیری چین برای من هیچ تازگی نداشت. چین این رویه را سالهاست که اتخاذ کرده‌است. لیکن، گروهی در تهران به هر دلیلی نمی‌خواستند که نشانه‌های آن را ببینند. شاید هم به دلیل حجم فساد فوق العاده‌ای که پیرامون قرارداد‌های چینی وجود داشت و دارد. تنها دو نمونه را برایتان ذکر کنم.
عباس آخوندی نوشت: وقتی که حضرات سیاست نگاه به شرق را مطرح کردند، من در موقع مسئولیت نبودم. لیکن، به دلیل وظیفه ملی از تعدادی از دوستان که فکر می‌کردم در تصمیم‌گیری‌ها و یا دستِ کم در توجیه قضایا موثرند از جمله آقایان مصباحی مقدم، احمد توکلی و مرتضی نبوی وقت گرفتم و خدمتشان رسیدم و گفتم، داستان از این قرار است. این اتکا به چین، امری موهوم است. لیکن، گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من/ آنچه البته به جایی نرسد فریاد است. و امروز باید شاهد پرده افتادن از چنین سیاستی باشیم.
رئیس‌جمهور چین که امروز ریاستش برای بار سوم و به مدت ۵ سال دیگر تمدید شد تأکید کرد جهان به این کشور نیاز دارد.
بارش باران در این حوزه از ماه ژوییه، نصف میزان سال‌های معمول بوده است. تا این تاریخ، خشکسالی تقریبا به دو میلیون هکتار زمین کشاورزی در شش استان به همراه یانگ‌تسه آسیب زده است و تامین آب برای ۲۹۰ هزار نفر و ۳۵۰ هزار دام بزرگ مختل شده است.
به گفته کارشناسان در نشست خبرگزاری مهر، تایوانی‌ها مخالف مداخله نظامی آمریکا و حامی بازگشت به سرزمین مادری‌اند اما گزینه باب میل آمریکا، تنش‌افروزی و نظامی‌گری است.
وزارت امور خارجه تایوان ضمن تأکید بر حق مردم این کشور برای تعیین سرنوشت خود، با طرح پیشنهادی چین درباره اجرای مدل «یک کشور- دو نظام» اعلام مخالفت کرد.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) می‌گوید حتی پس از سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، همچنان باور دارد که چین تا دو سال آینده به این جزیره حمله نظامی نخواهد کرد.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده، خودداری دو شرکت از پذیرش نمایندگان سهام عدالت، هزینه وام مسکن باز هم کاهش یافت، پرواز تهران – چین: ۱۷۵ میلیون تومان؛ چرا؟، فروش سهام عدالت چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره به مهارت‌های توله یوز سوم گفت: مهارت‌های ساده و ابتدایی مانند غذا خوردن و آب خوردن را آموزش دیده و یاد گرفته است. در حال حاضر با استفاده از عروسک‌ها به او آموزش‌های دیگری را می‌دهند و کمی بازیگوش نیز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ