نادر نوروزشاد گفت:در دوره آقای خاتمی شهید سلیمانی یک قله و یک کنش سیاسی داخلی داشت و آن امضا یا بنا به روایتی تلاش برای جمع‌آوری امضا‌های نامه ۲۴ فرمانده سپاه به منظور هشدار به آقای خاتمی بود. واقعیت امر این است که گویا ایشان در آن مقطع، احساس خطری می‌کرد و برای اینکه این خطر تبدیل به یک انفجار نشود با یک نامه تند این غائله را خواباند. در واقع ایشان معتقد بود اگر این نامه به خاتمی داده شود، آن نگرانی‌ها خوابیده می‌شود، زیرا او نگرانی‌هایی را در سپاه می‌دید که خطرناک بود و با دادن این نامه آن انرژی‌ها تخلیه می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که این متهم در در شهرهای مختلف با نقش پردازی های شیادانه خود را به عوان سردار به سوژه هایش که بیشتر زنان بودند نزدیک کرده و پس از اعتماد سازی به بهانه ازدواج ، فروش حواله خودرو، دریافت وام زنان را در تور شیطانی خود گرفتار کرده است.
ستاره تیم ملی ایران این روزها نقش مهمی در تمرین استقلال ایفا می کند
در جریان دیدار آیت‌الله رئیسی با همتای ونزوئلایی خود، مادورو به حمله وحشیانه آمریکا به زیرساخت‌های انرژی ونزوئلا اشاره کرد و از نقش سردار شهید سلیمانی در کشف این حمله سایبری گفت.
آمار جالبی از عملکرد مهاجم ایرانی لورکوزن منتشر شده و براساس یک داده آماری، سردار آزمون نقش کاملا مثبتی در روند هجومی بایرلورکوزن در فصل گذشته ایفا کرده است.
نخست وزیر اسبق عراق به نقش مهم سردار شهید قاسم سلیمانی در خصوص پایه ریزی توافق میان عربستان و ایران اشاره کرد.
مسعود اسداللهی کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:بعد از اینکه ایران، به محاصره قطر نپیوست و در مقابل عربستان، به قطر کمک کرد، حالا قطری ها دریافته اند که باید با ایران دوست باشند.
بعد از پایان بازی بایرلورکوزن و موناکو اتفاقات عجیبی در زمین رخ داد که سردار آزمون نیز در آن نقش داشت.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس با اشاره به نقش سردار سلیمانی در رفع بحران سوریه، گفت: قاطعیت حاج قاسم در تصمیم گیری‌ها باعث می‌شد بتواند کارها را به خوبی پیش ببرد.
شریف با اشاره نقش قرارگاه سازندگی سپاه در آبادانی کشور بیان کرد: این قرارگاه یک نوع جدید از سدسازی، اتوبان‌سازی، ایجاد پل و ساخت پالایشگاه‌های نفتی را ایجاد کرده که در جهان خاص و زبانزد و بی‌نظیر است ولی به دلیل ضعف در حوزه رسانه قادر نیستیم با غول رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.
سردار فدوی با اشاره به نقش قرب نوح نیروی دریایی سپاه پاسداران در حوزه بنادر کشور تأکید کرد: همه بنادر کشور یا توسط این نهاد ایجاد شده‌اند و یا توسط این قرارگاه بازسازی و تعمیر شده‌اند. سردار قاسمی توانمندی ساخت بسیاری از سکوهای نفتی، تونل‌ها، راه‌ها، پالایشگاه‌ها و توانمندی‌ انحصاری لایروبی در غرب آسیا در قرب نوح ایجاد کرد.
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در دومین مصاف تیم ملی در نقش جدیدی انجام وظیفه خواهد کرد.
سردار غلامرضا سلیمانی گفت: امروز جوانان بسیجی یک شبکه سایبری مجازی برای انقلاب اسلامی شکل داده اند و ایفای نقش آن‌ها هم بسیار موثر است، اما دشمن در این زمینه صاحب فناوری است و سرمایه‌های زیادی در این حوزه به میدان آورده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اگر نقش برجسته ایران و سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم تکفیری و داعشی نبود، قطعاً جامعه جهانی امروز با این جریان تروریستی درگیر بود.
سردار عباس نیلفروشان، تولید و تولد قدرت را راهبرد پیش‌برنده و برنامه روزانه سپاه دانست و تاکید کرد: منشاء تهدید و عملیات علیه کشورمان را در هر نقطه‌ای هدف قرار می‌دهیم.
رئیسی به نقش برجسته و پیشرو جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی مقابل سیاست‌های زورگویانه و مداخله‌جویانه از جمله مهار تروریسم دست‌ساز آمریکا و ناکام کردن تغییر نقشه کشورهای منطقه به فرماندهی سردار شهید سپهبد سلیمانی پرداخت و تأکید کرد: رسیدگی عادلانه قضایی به جنایت رئیس جمهور سابق آمریکا را از طریق یک دادگاه عادلانه، دنبال خواهیم کرد.
رئیسی به نقش برجسته و پیشرو جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی مقابل سیاست‌های زورگویانه و مداخله‌جویانه از جمله مهار تروریسم دست‌ساز آمریکا و ناکام کردن تغییر نقشه کشورهای منطقه به فرماندهی سردار شهید سپهبد سلیمانی پرداخت و تأکید کرد: رسیدگی عادلانه قضایی به جنایت رئیس جمهور سابق آمریکا را از طریق یک دادگاه عادلانه، دنبال خواهیم کرد.
این مهاجم ۲۷ ساله در اکثر بازی‌های مهم تیم ملی خود توانسته است در گلزنی نقش خوبی از خود ایفا کند. او تا کنون در ۶۰ بازی ملی ۴۰ گل زده است.
مهاجم ایرانی بایر لورکوزن در جریان باخت تیمش مقابل هوفنهایم از یک گل تیمش جلوگیری کرد.
دبیر کل حزب‌الله لبنان برای نخستین بار سخنانی را در ارتباط با نقش سردار سلیمانی در جنگ ۳۳ روزه مطرح کرد.
رئیس مجمع نمایندگان تهران در مجلس گفت: میرحسین موسوی نشان داد که از سردار همدانی کینه عمیق دارد چرا که سردار همدانی نگذاشت فتنه ۸۸ توسعه پیدا کند و کشور به هم بریزد.
بایر لورکوزن امشب ساعت ۲۱ نخستین بازی‌اش در فصل جدید بوندس‌لیگا را در خانه بورسیه دورتمند برگزار می‌کند و سردار آزمون شاخص ترین چهره در پوستر رسمی سایت این باشگاه آلمانی است
شرکت فناور در حوزه تجهیزات پزشکی تمرکز خود را بر تولید دستگاه سونوگرافی قابل حمل قرار داده است و با ورود به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اولین دستگاه سونوگرافی مخصوص دامپزشکی را تولید کرد.
حجازی در عین حال همواره‌ چهره‌ای با اخلاق حسنه بود و لبخند همواره بر لبان این فرمانده نقش بسته بود؛ لبخندی که ظاهراً با الزامات فعالیت نظامی هم‌خوانی نداشت، اما او میان این دو پیوند زده بود و بدین ترتیب بر قلب سربازانش فرماندهی می‌کرد. آنچه مشاهده می‌کنید بخشی از روایت حضور این فرمانده در افطار فرماندهان است که در خانه سردار محسن رضایی با حضور فرماندهان سپاه پاسداران برگزار شد.
با رسیدن آقامحسن از جنوب و آمدن برادر شوشتری در همان شب، فرماندهی قرارگاه مرکزی در صحنه نبرد را آقای محسن رضایی، شخصا عهده‌دار شدند و فرماندهی و هدایت قرارگاه تاکتیکی را به شهید شوشتری سپردند... برادر محسن رضایی هم با استقرار روی ارتفاعی مشرف به اسلام آباد، یگان‌ها و قرارگاه تاکتیکی را هدایت می‌کرد. علاوه بر این، برادر احمد وحیدی با حکم آقامحسن به عنوان فرماندار نظامی شهر کرمانشاه منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ