موضوع استعفای امام جمعه و تعطیلی نماز جمعه و همچنین ماجرای درگیری در زندان اشنویه از دیگر سوالاتم از فرماندار بود که آقای ترابی گفت: اطلاع دقیقی از دلایل استعفای امام جمعه ندارم اما تا جایی که می‌دانم علت این استعفا کهولت سن عنوان شده است؛
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
دکو مدیر ورزشی جدید بارسلوناست و در همین ابتدای کار خوب می داند که چه چالش‌های بزرگی را پیش رو دارد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۴۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
ژوائو کانسلو به این نتیجه رسیده که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با سیتی مذاکره کند و از باشگاه کاتالان قطع امید کرده است.
نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری گفت: متن این تحقیق و تفحص در حال نهایی شدن است و تا پایان تابستان در صحن قرائت خواهد شد.
رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیات به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیئت به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.
التزام عملی به عفاف و حجاب شرط جذب، به کارگیری، استخدام، ارتقا، ترفیع، رتبه بندی، انتصابات و برخورداری از امتیازات استخدامی در دستگاه‌های اجرائی موضوع این قانون و نیز مراکز آموزشی و پژوهشی اعم از دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی بوده، مسؤولان ذی‌ربط موظفند بر اساس گزارش مستند مراجع نظارتی و ضابطان اقدام کنند.
نشریه آلمانی Fokus Online، در گزارشی به تشریح هفت علامت بدون درد در مردان می‌پردازد که متاسفانه چندان توسط آن‌ها جدی گرفته نمی‌شود. برخی از این علائم هشدار دهندۀ سرطان هستند که مردان معمولا آن‌ها را سرکوب می‌کنند. در این اینفوگرافیک به این شش عامل اشاره شده که نیاز است در صورتی که در هر مردی خود را نشان داد، سریعا تحت نظر پزشک قرار گیرند./منبع: ایسنا
به گزارش ایسنا، سلاجقه در همایش زبان و محیط زیست اظهار کرد: زبان فارسی در گذشته نیز فراگیر بوده است و باید به ظرفیت جهانی شدن برسد. نقد من به فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی این است که در کتاب مهندسی محیط زیست و کشاورزی و منابع طبیعی برخی واژه‌های غیرمحیطی زیستی آورده شده است.
خبرگزاری ایسنا نوشت: عده‌ای به‌صورت غیرقانونی با تجمع مقابل فرمانداری سمیرم اقدام به سر دادن شعار‌های هنجارشکن کردند و قصد تعرض به ساختمان فرمانداری این شهر را داشتند.
به دنبال انتشار برخی اخبار ضد و نقیض پیرامون وضعیت سلامت جسمانی میرحسین موسوی آخرین نخست‌وزیر ایران، خبرگزاری دولت (‌ایرنا) ار پی‌گیری‌ خبرنگار سیاسی خود خبر و گزارش داد: "او برای چکاپ معمولی به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرده است".
ایرنا نوشت: در آخرین اقدام، از ساعتی پیش اکانت‌های ضدانقلاب در پی القای تجمع و راهبندان در مسیرهای منتهی به میدان آزادی هستند و تصاویری نیز برای اثبات ادعای خود منتشر کرده‌اند.
ایسنا نوشت: قریب به اکثر کافه‌ها و مغازه‌های کارگر شمالی فعالیت داشتند اما از سوی میدان انقلاب به سمت خیابان آزادی کمی از روشنایی و شور همیشگی‌اش کاسته شده بود.
ایرنا: اغتشاشگران در اقدامات خشونت‌طلبانه خود، سرهنگ "حسین یوسفی" از کارکنان انتطامی استان را با سلاح سرد به شهادت رساندند و رییس کلانتری ناحیه منفصل شهری نایسر را هم بشدت مجروح کردند تا جایی که به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، وضعیت وی وخیم و در بیمارستان بستری است.
ایسنا نوشت: امروز (سه شنبه) در تهران اکثر کسب و کار‌ها در محدوده ملاصدرا، امیر آباد، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش تردد‌های مردم در پیاده‌رو‌ها و تهدید کسبه برخی مغازه‌ها به حالت تعطیل در آمدند.
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
بر اثر اقدام مسلحانه و سازماندهی شده اغتشاشگران در استان البرز، یک بسیجی مدافع امنیت شهید و حداقل ۱۰ مامور نیروی انتظامی مجروح شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.
شهرستان بانه در استان کردستان که تا کنون از اغتشاشات به دور بوده است پنجشبه شب گذشته با تحریک ضد انقلاب شاهد ناآرامی هایی بود که در ادامه به اغتشاشات منجر شد.
ایرنا نوشت: به دنبال اتخاذ تدابیر انتظامی در اطراف دانشگاه شریف و عدم امکان خروج دانشجویان و اساتید از این دانشگاه، با دستور وزیر علوم چندین دستگاه خودرو برای خروج دانشجویان و اساتید از دانشگاه در نظر گرفته شد.
همچنین یک منبع آگاه در گفتگو با ایرنا گزارشی را که به نقل از شبکه سعودی العربیه در برخی رسانه‌ها با محتوای پاسخ آمریکا به نظرات ایران منتشر شده تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ