نامه ۲۴ نفر از فرماندهان سپاه به رییس‌جمهور ، دیروز در روزنامه کیهان و امروز در روزنامه آزاد منتشر شده و بحث‌های جدی در جامعه ایجاد کرده است؛ هواداران آقای خاتمی، [ مجمع روحانیون مبارز، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و حزب مشارکت]، آن را مقدمه‌ای برای کودتا معرفی می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مجموع کل پیش ثبت نام کنندگان تا ساعت ۱۱ امروز به ۲۴ هزار و ۳۷۰ نفر رسید.
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ بود که نامه‌ای ازسوی ۱۰۰ نفر از اساتید و اندیشمندان اقتصاد ایران در حمایت از رئیسی منتشر شد. در این نامه آمده بود: «با توجه به کارنامه درخشان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در مبارزه با فساد اقتصادی، ضمن اعلام حمایت از ایشان، خواستار پیگیری مطالبات بحق مردم از سوی ایشان برای رفع ظلم و نابرابری در معیشت آن‌ها هستیم.» موضعی که به مرور پس از دو سال با تغییراتی همراه شد.
سازمان فاوا شهرداری تهران اعلام کرد: ثبت‌نام برای دریافت کارت بلیت منزلت و اقشار خاص از ۲۴ خرداد، در دفاترخدمات الکترونیک شهر تهران آغاز می‌شود.
متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم عرضه خودرو از سامانه یکپارچه فروش خودرو تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح کنند.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی است و حداکثر دما ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو در ساعت ۲۴ امروز ۲۹ اسفند، گفت: روزهای ۷ و ۸ فروردین ۱۴۰۲ نیز برای ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو در نظر گرفته شد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: پیشنهاد ما برای آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار سهمیه است. به دنبال آن هستیم همه نیاز به نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شود. سال گذشته ۲۵ هزار نفر جذب شده بود و در تلاشیم با موافقت سازمان اداری استخدامی سهمیه ۳۰ هزار نفری بگیریم.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ساعت ۲۴ امشب است و دیگر تمدید نمی‌شود.
اپل آماده عرضه یک آی مک ۲۴ اینچی جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ است. این شرکت ساخت دو مدل جدید آی مک را به مرحله پایانی رسانده است.
طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی پس از ساعت ۲۴ امشب (شنبه)، طی چند روز اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان برای تطبیق با شرایط ثبت‌نام بررسی می‌شود و سپس فرآیند قرعه‌کشی برای تخصیص نوبت متقاضیان انجام خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت از تمدید مهلت ثبت نام خودروی وارداتی تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۳ اسفند ماه خبر داد.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام خودرو وارداتی تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۱۳ اسفند) تمدید شد.
در معاملات امروز شاخص کل بورس تهران از نیمه کانال ۱.۵ میلیونی پائین آمد. شاخص‌های فرابورس نیز نزول کردند. فردا بازار به کدام سمت خواهد رفت؟ در این گزارش به پیش بینی بورس فردا با مهشید داداش زاده، کارشناس بازار سرمایه خواهیم پرداخت.
نادر نوروزشاد گفت:در دوره آقای خاتمی شهید سلیمانی یک قله و یک کنش سیاسی داخلی داشت و آن امضا یا بنا به روایتی تلاش برای جمع‌آوری امضا‌های نامه ۲۴ فرمانده سپاه به منظور هشدار به آقای خاتمی بود. واقعیت امر این است که گویا ایشان در آن مقطع، احساس خطری می‌کرد و برای اینکه این خطر تبدیل به یک انفجار نشود با یک نامه تند این غائله را خواباند. در واقع ایشان معتقد بود اگر این نامه به خاتمی داده شود، آن نگرانی‌ها خوابیده می‌شود، زیرا او نگرانی‌هایی را در سپاه می‌دید که خطرناک بود و با دادن این نامه آن انرژی‌ها تخلیه می‌شد.
۲۸ خرداد سال ۱۳۹۹ حسن روحانی، رییس جمهوری وقت در جلسه‌ای در بانک مرکزی اعلام کرد که نمی‌شود بدون ارتباطات بین‌المللی مشکلات اقتصادی را حل کرد. در همان روز ۲۴ اقتصاددان به او نامه نوشتند.
۲۸ خرداد سال ۱۳۹۹ حسن روحانی، رییس جمهوری وقت در جلسه‌ای در بانک مرکزی اعلام کرد که نمی‌شود بدون ارتباطات بین‌المللی مشکلات اقتصادی را حل کرد. در همان روز ۲۴ اقتصاددان به او نامه نوشتند.
معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: ۲۴ کسب و کار اینترنتی و ۵ سکو حایز شرایط حمایت براساس آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال شدند.
معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: ۲۴ کسب و کار اینترنتی و ۵ سکو حایز شرایط حمایت براساس آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال شدند.
معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: ۲۴ کسب و کار اینترنتی و ۵ سکو حایز شرایط حمایت براساس آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال شدند.
اردبیل- رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ۲۴ آذر ماه روز درگذشت زنده یاد «مقصود بایرامی» فوتبالیست اردبیلی به نام روز فوتبال اردبیل ثبت می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و حداکثر دما ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود. و آلودگی هوای تهران فردا نیز ادامه دارد.
رگولاتور فرانسوی «آرکام«(Arcom) با ارسال نامه ای به توئیتر از این پلتفرم خواسته با وجود کاهش نیروی انسانی، تا ۲۴ نوامبر به وظایف خود جهت تضمین شفافیت داده ها عمل کند.
طبق نامه ابلاغ‌شده، به دلیل مختلط‌ بودن کلاس‌های درس کودکان که به ۲۴ نفر می‌رسد، دختران ممنوع از تحصیل شدند و تعداد پسران هم، چون به حد‌نصاب نمی‌رسد، آموزش‌و‌پرورش گفته مدرسه باید تعطیل شود؛ بنابراین باید این کودکان برای تحصیل به روستای جابان در ۴۰ کیلومتری روستای خود بروند یا در مدرسه شبانه‌روزی کیلان در ۶۰ کیلومتری گرمابسرد درس بخوانند.
آمار شرکت رصد نفتکش ورتکسا نشان می دهد چین قرار است حدود دو میلیون بشکه نفت از ایران دریافت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ