سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران گفت: مهسا امینی همراه ۳ خانم و ۲ آقا در پارک طالقانی در حال قدم‌زدن بوده که با گشت ما روبه‌رو می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توضیحات سردار مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا را در خصوص شرایط حضور مشمولان خدمت سربازی در مراسم اربعین امسال را مشاهده می‌کنید.
وحیدی وزیر کشور در خصوص حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) گفت: عکس‌العمل به موقع مردم در کنار نیروهای امنیتی باعث دستگیری تروریست شده است.
اولین تصاویر از محل حادثه که تا اکنون مسدود شده بود و توضیحات سردار بوعلی فرمانده سپاه استان شیراز درباره جزییات حمله تروریستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
استاندار فارس گفت: ۲ مجروح حمله تروریستی شاهچراغ در اتاق عمل هستند و حال عمومی سایرین نسبتا خوب است.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پی بروز برخی شایعات در خصوص هنرستان ماندگار سروش در ناحیه ۴ شهر اصفهان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سخنگوی قوه قضائیه درباره قطعیت حکم ابطال میثم لطیفی توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه درباره قطعیت حکم ابطال میثم لطیفی توضیحاتی ارائه داد.
علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت سردار آزمون گفت: آزمون ۲ روز پیش در یکی از جلسات تمرینی باشگاه لورکوزن دچار آسیب دیدگی شد و بلافاصله وارد پروسه درمانی شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با ازبکستان در تورنمنت کافا، در خصوص مصدومیت مهاجم تیمش توضیحاتی داد و گفت: کافا کمبودهایی دارد و امیدوارم در دوره‌های بعد با کیفیت‌تر بشود.
سایت بوندسلیگا گزارش جالبی درباره لورکوزن منتشر کرده که در بخشی از آن توضیحات جالبی درباره ستاره ایرانی این تیم داده است.
جزئیات حمله به سفارت جمهوری آذربایجان از زبان یکی از نیروهای حفاظت سفارت در حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره جشن گل عجیبش با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بعد از گل دوم مقابل ولز توضیحاتی داد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره جشن گل عجیبش با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بعد از گل دوم مقابل ولز توضیحاتی داد.
احسان اصولی در خصوص وضعیت تیم ملی و مصدومیت سردار آزمون توضیحاتی ارائه داد.
کارلوس کی‌روش در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی ارائه داد.
فدراسیون فوتبال در مورد روند درمانی سردار توضیحاتی را ارائه داد.
توضیحات سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی را در خصوص میزان حقوق سربازان در سال ١۴٠١ را مشاهده می‌کنید.
توضیحات سردار آزادی فرمانده انتظامی کردستان را در خصوص کشته شدن یک مرد جوان در خلال تجمع اغتشاشاگران در سنندج را مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: موسس داعش آمریکایی‌ها بودند و سردار سلیمانی دشمن داعش بود؛ آمریکا دشمن داعش را به شهادت رساند.
سردار نیلفروشان گفت: در عملیات موشکی اربیل تمام اسناد و مدارک ارتباطی و اطلاعاتی ما نشان می‌دهد، مرکز راهبردی صهیونیستی‌ها که در آن مبادرت به جاسوسی و هدایت ضدانقلاب و جمع آوری اطلاعات از نوار مرزی غربی کشور می‌کرد را مورد اصابت قرار دادیم.
سردار رحیمی با اشاره به مرحوم مهسا امینی گفت وی در پارک طالقانی در حال قدم زدن بوده است که با گشت امنیت اخلاقی پلیس روبرو می‌شود و از نظر تیم پلیس این چهار خانوم دارای وضعیت مناسبی نبوده‌اند به سه نفر تذکر داده شده که مشکلشان برطرف شده است.
توضیحات سردار سرتیپ حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران را در خصوص ماجرای گروگانگیری در آجودانیه تهران را مشاهده می کنید.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این‌که برقی‌سازی خودروها برنامه‌ریزی شده، خاطرنشان کرد: خودروی K125 اولین محصولی است که هم زمان مدل بنزینی آن، با طراحی مدل برقی در دستور کار قرار گرفته است، البته ورود خودرو با مدل بنزینی خواهد بود.
معاون جدید تجربیات گسترده‌ای در حوزه مسائلی سیاسی دارند، به گونه ای که در سال‌های گذشته مسئولیت‌های مختلفی را در سطح معاون وزیر داشته‌اند. همچنین هم‌نفس با سردار شهید سلیمانی بوده‌اند؛ بنابراین هم‌ ظرفیت‌های شخصی ایشان و هم تجربیات مدیریتی و عملیاتی ایشان گران‌سنگ و خوب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ