نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: یقینا تمام دوربین‌های زندان اوین بازبینی خواهد شد و مجلس تمام آنچه که برای تکمیل اطلاعات و واقعیت حادثه لازم است را پیگیری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعیدی درباره تاثیر تورم بر زندگی نمایندگان مجلس گفت: به هر حال نمایندگان نیز از مردم هستند و جدا از آن‌ها زندگی نمی‌کنند. اینکه چرا باز هم با تمام این وضعیت علی رغم اینکه مجلس عنوان انقلابی دارد و دولت نیز عنوان محرومین را دارد، روز به روز مشکلات معیشتی مردم بیشتر می‌شود جای سوال است. الان مردم از ما هیچ توجهیی را نمی‌پذیرند. مردم به صراحت می‌گویند شما اگر واقعا منتقد یک موضوع بودید چرا از اختیارات نظارتی خود استفاده نکردید.
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس تاکید کرد: تمام این آمار‌ها نشان می‌دهد موضوع تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی تاثیر خود را با سرعتی بیش از تصور بر زندگی و حیات کشور و منطقه ما گذاشته است و اگر هرچه سریعتر اقدام موثری صورت نگیرد قطعا همه متضرر خواهند شد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تمام اقدامات اولیه تحقیق و تفحص از فیلترشکن‌های پولی صورت گرفته است و به‌زودی به کمیسیون مربوط ارسال خواهد شد تا بعد از تصویب در کمیسیون در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شود.
اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همه رزمندگان به فرمان حضرت امام و مقام معظم رهبری پای این انقلاب و اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند. به خاطر اینکه بعد از ۱۴ قرن، باید بگوییم یک حکومت اسلامی هنوز به آن صورتی که می‌خواهیم نشده است. چون اگر حکومت اسلامی به معنای واقعی باشد، دیگر رشوه و نامردی و امثال این‌ها نیست.
نماینده مردم گرگان در مجلس از ثبت اموال نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط قوه قضاییه خبر داد.
رحیمی جهان‌آبادی اظهار داشت: هر نظام سیاسی در هرکجای عالم هنگامی که یک طیف و یک جناح سیاسی بتواند ۱۰، ۲۰ و ۳۰ درصد مردم را پشت سر حکومت بیاورد، از آن جریان و طیف حمایت می‌کنند. حتی حمایت مالی و قانونی می‌کنند تا فعالیت کند، ولی ما با دست خودمان طیف‌هایی که ۷۰ الی ۸۰ درصد مردم را پای صندوق رأی می‌آوردند و آرای ۲۰ میلیونی و ۱۸ و ۱۹ میلیونی می‌آوردند همه را حذف کردیم و در حال حاضر چه کسانی به عنوان دایره خودی مانده‌اند؟
سعیدی: باید تمام توجه مسئولین اقتصادی، بحث مهار تورم و در اختیار قرار دادن کالا‌های اساسی در دست مردم باشد که متاسفانه عملا چنین چیزی دیده نمی‌شود. مشاهده می‌کنیم مواردی مطرح می‌شود که سوال پیش می‌آید آیا این‌ها اولویت اول ماست؟ که از نظر من نیستند. مثلا لایحه عفاف و حجابی و نظایر آن‌که عموما مطرح می‌شود؛ می‌شنویم یک مدیر اجرایی عنوان می‌کند ما ترک فعل‌ها را در موضوع حجاب تحمل نمی‌کنیم، کاش این ترک فعل‌ها در حوزه تورم لجام گسیخته و ترک فعل‌هایی که منجر به پدیده‌های زباله‌گردی و نظایر آن می‌شود هم تحمل نمی‌شد.
نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با تاکید بر این که وزارت کشور باید گزارش مستندی از نحوه پرداخت حقوق‌ها در شهرداری تهران ارائه کند، گفت: به هیچ وجه نباید خالص دریافتی کارکنان و مدیران نهاد‌های دولتی و عمومی که تمام یا بخشی از اعتبارات آن‌ها از بودجه عمومی کشور تامین می‌شود، بیش از سقف حقوق تعیین‌شده توسط مجلس باشد.
سیاهکلی، نماینده موافق استیضاح در ادامه جلسه استیضاح وزیر صمت گفت: دشمن تمام همت خود را صرف ناکارآمدی نظام کرده است و نظام باید مانند دیگر نقشه‌های دشمن این نقشه را نیز نقش برآب کند./ مجلس باید طرحی بیاورد تا کشور باید از شر اندرونی‌ها و گروهک‌ها نجات دهد./بنا بر نظر کارشناسان عرضه خودرو در بورس نیز چیزی در گران فروشی نداشته است.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مجلس تمام تلاش خود را می‌کند که با ریل‌گذاری و قانون‌گذاری برای مهار تورم به دولت کمک کند.
دنیامالی گفت: ما الان تمام فشار‌ها را روی مالیات می‌گذاریم. مالیات زمانی است که شما رونق اقتصادی داشته باشید. وقتی که تورم است و کشور با رکود مواجه است چرا ما اینقدر با مالیات بر مردم فشار وارد می‌کنیم؟
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون مالیات دانه درشت‌ها ۵.۵ برابر تمام کسبه کشور شامل چهار میلیون کسبه است.
ونیسلاوسکی با تاکید بر اینکه حمله اوکراین به خاک روسیه حتی با استفاده از سلاح‌های اهدایی کشور‌های غربی قانونی است، گفت: تمام تاسیسات نظامی روسیه که در جنگ علیه اوکراین نقش دارند، اهداف نظامی قانونی هستند.
محمد سرگزی نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور به وزارت امور خارجه تکلیف کرده که هر چه سریع‌تر با اتمام حجت به افغانستان حقابه هیرمند را بگیرند. در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به حوزه سیستان نیز به نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفته شد که به هیات حاکمه افغانستان اعلام کنند در صورتی که حقابه سیستان را ندهند تمام اتباعی را که در استان حضور دارند اخراج خواهند کرد.
محمودوند گفت: این اجماع جهانی علیه ایران که در حال گسترش است، به واسطه جریان‌های غربی است که می‌دانند جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت فوق العاده‌ای در حوزه هسته‌ای رسیده است. امروز تمام این تنش‌ها فقط به خاطر فعالیت‌های هسته‌ای در اراک، بوشهر و فردو نیست بلکه موضوع مهم بلکه رسیدن به نقطه اوج تکنولوژی است که دانشمندان جوان ما به آن رسیدند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اقتصاد کشور به نوعی است که گروهی از مردم پول ملی را به ارز تبدیل می‌کنند و منجر به خروج سرمایه از کشور می‌شوند.
فلاحی با بیان اینکه برخی از این زنان هم جو زده هستند، می‌گوید: آنها فکر می‌کنند همه چیز تمام شده است و هرطور که بخواهند می‌توانند بگردند و در حال سوء استفاده از این فضا هستند، این افراد پیش از این اتفاقات هم تقیدی به حجاب نداشتند. شیوه برخورد با این افراد مشخص است و قانون ملاک است.
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «باید صدای ملت خود را بشنویم»، عنوان کرد: باورم بر این است در قانون اساسی که ثمره خون ۲۴۰ هزار شهید است این ظرفیت وجود دارد که ما صدای ملت ایران را بشنویم؛ ملتی که ملی شدن صنعت نفت را پیشرو در خاورمیانه انجام داد، ملتی که جنبش مشروطه باقرخان، ستارخان و نهضت جنگل و تمامی آزادیخواهان از دادمحمد بلوچ در سیستان و بلوچستان تا تمام آزادیخواهانی که در سراسر این مملکت سال‌ها پیشروتر از خاورمیانه ایستادند. باید صدای زنان، جوانان، اقلیت‌ها، فعالان سیاسی، کانون‌های صنفی و... را بشنویم؛ چراکه این نظام متعلق به این مردم است و ما امانتدار آن‌ها به عنوان نماینده هستیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روز یکشنبه نماینده چابهار تذکری داد و فرصت تذکرش تمام شد و میکروفن وی قطع نشده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: منافقان که این روزها جنگ تمام عیار رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند باید از خشم ملت بترسند.
نماینده اصولگرای یزد گفت: تصمیم اول و آخر در خصوص طرح صیانت را شورایعالی فضای مجازی خواهد گرفت. این طرح، یک طرح تمام شده است؛ دنبال چه چیزی می‌گردید؟ به‌قول معروف، فلانی مُرد خاکش هم کردند شما دیگر به دنبال چه هستید؟
نماینده اصولگرای یزد گفت: تصمیم اول و آخر در خصوص طرح صیانت را شورایعالی فضای مجازی خواهد گرفت. این طرح، یک طرح تمام شده است؛ دنبال چه چیزی می‌گردید؟ به‌قول معروف، فلانی مُرد خاکش هم کردند شما دیگر به دنبال چه هستید؟
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال با کمک دانش‌بنیان‌ها اقدامات خیلی خاص و ویژه‌ای در کنکور انجام شد و تمام تقلب‌ها شناسایی شدند و اجازه ادامه آزمون به آنها داده نشد، گفت: اقدامات سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم درباره کنکور خوب و به جا بود، در آزمون گروه علوم پزشکی، سوالات تا یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد.
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ