برخی افراد و جریانات به جای پیگیری حقوقی موضوع، تصور می‌کردند از طریق خبرسازی‌های جعلی و فعالیت‌های رسانه‌ای می‌توانند موضوع را جمع کنند. به همین دلیل است که دو بار اعلام کردند قاتلان دستگیر شده‌اند، اما در ادامه اطلاعات تکمیلی ارایه نشد. موضوع قتل کیان و زخمی شدن برادرم روشن است، در خیابان محل حادثه دوربین‌های متعددی وجود دارند و با بررسی دقیق دوربین‌ها به راحتی می‌شد موضوع را روشن کرد. اگر اراده‌ای برای نمایان کردن حقیقت باشد به راحتی می‌توان این روند را برنامه‌ریزی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار پستی به جدایی جلال علی‌محمدی واکنش نشان داد.
کیهان نوشت: پنهان شدن عبدالحمید پشت نام امام حسین علیه‌السلام و تظاهر به مخالفت با یزید، نشان از محبت بالای اهل سنت به امام حسین و انزجار آن‌ها از یزید دارد و همین، سند قاطعی بر شکست سیاست اموی و یزید و معاویه در مقابل منطق علوی و حسینی است که فرقه‌های دست‌ساز آمریکا و انگلیس (وهابیت و بهائیت) درصدد معارضه با آن بوده‌اند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: از منظر جمهوری اسلامی ایران، دولت دانمارک در جلوگیری از اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی و نیز پیگرد و مجازات اهانت کنندگان مسؤل بوده و در این زمینه افکار عمومی جهان اسلام منتظر اقدام عملی دولت دانمارک است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: از منظر جمهوری اسلامی ایران، دولت دانمارک در جلوگیری از اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی و نیز پیگرد و مجازات اهانت کنندگان مسؤل بوده و در این زمینه افکار عمومی جهان اسلام منتظر اقدام عملی دولت دانمارک است.
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور کذب محض است.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در یک توییت هرگونه معاوضه بازیکن با سرخابی‌ها را رد کرد.
یکی از مقامات ارشد وزارت خارجه روسیه از اعزام و استقرار گسترده نیروهای اوکراین در امتداد مرز این کشور با بلاروس خبر داد.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان نسبت به اظهارات مجری برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد.
روابط عمومی شبکه ورزش سیما درخصوص پایان برنامه فوتبال ۱۲۰ بیانیه صادر کرد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار جلب به دادرسی برای مدیرمسوول روزنامه همشهری خبر داد.
محمد عمری، وینگر پرسپولیس می‌گوید، حذف استقلال از آسیا واقعا حیف بوده و او واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شده است.
در مسمومیت دانش آموزان دختر مدارس، هریک از مسئولان نظراتی دادند که همگی متضاد یکدیگر بود.
ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به مصوبه ضدایرانی پارلمان اروپا گفت: اقدام امروز پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی بدون شک اقدامی مخرب بود.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که برخی از برنامه‌های بسیار حیاتی در افغانستان به‌طور موقت متوقف شده‌اند.
روابط عمومی سازمان زندان‌ها در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: در تمام زندان‌های کشور، زندانیان زن از زندانی‌های مرد تفکیک شده‌اند و علاوه بر اینکه مراقبت از زندانیان زن حاضر در زندان‌های کل کشور توسط کارکنان خانم صورت می‌گیرد، نحوه نگهداری این افراد نیز به صورت شبانه‌روزی مورد نظارت قرار دارد.
روابط عمومی صداوسیما در بیانیه‌ای خبر درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی شبکه سه از پخش جام جهانی را تکذیب کرد.
تیم ملی آرژانتین، مدعی شماره یک قهرمانی جهان، امروز با نتیجه 1-2 مغلوب عربستان شد تا با شکستی باورنکردنی کار خود را شروع کند.
روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا در کشور به ثبت رسیده است و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
آستان قدس علوی به اخبار منتشر شده درباره فوت برخی زائران در حرم امام علی(ع) بر اثر ازدحام و حالت خفگی واکنش نشان داد.
روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی به ادعای بازداشت برادر همسر وزیر جهادکشاورزی به اتهام رشوه واکنش نشان داد.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت دکتر حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
روابط عمومی شبکه سه سیما: در واکنش به این اقدام، امشب قطعه «الله اکبر خامنه‌ای رهبر» توسط شبکه سه سیما پخش می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ