رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را دنبال می‌کند و بنده نیز توضیحات تکمیلی را در این زمینه ارائه خواهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش سازنده مقاومت لبنان در قبال صهیونیست‌ها قابل توجه است و ایران بر موضع حمایتی خود از لبنان برای عبور از مشکلات تاکید دارد.
محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص پرونده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد گیلان گفت: ما پیش از منتشر شدن این فیلم، از روابط مدیر کل ارشاد استان گیلان اطلاع داشتیم و به وزیر تذکر داده بودیم. این موضوع ریشه‌ها و ابعاد پنهانی دارد که با صراحت نمی‌توان بیان کرد. هر کسی که این قضیه را بداند و لاپوشانی کند، از دید من خائن به این آب و خاک است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی به ما رسیده است، احتمالا به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این روزها موضوعی درباره دریافت خودرو توسط نمایندگان مطرح است که شایعه است و هیچ یک از نمایندگان امتیازی از هیچ وزیری نگرفتند.
رئیس مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس ماجرای تلخ کشته شدن دو تن از اهالی روستای دانیال سلمان شهر را پیگیری کند. البته رئیس قوه قضائیه به این موضوع ورود کرده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سفر شمخانی به امارات در جهت تقویت روابط میان ایران و کشورهای عربی و در ادامه موضوع توافق با عربستان است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سفر شمخانی به امارات در جهت تقویت روابط میان ایران و کشورهای عربی و در ادامه موضوع توافق با عربستان است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات مقامات کاخ سفید مبنی بر اینکه توافقی بین ایران و آمریکا در مورد تبادل زندانیان انجام نشده، گفت که این موضع غیر حرفه‌ای غافلگیری و عصبانیت کاخ سفید از توافق پکن و نادیده انگاشته شدن آمریکا را به نمایش گذاشت.
شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: مسمومیت دانش آموزان کاملاً یک حرکت سازمان‌یافته است و باید وزارتخانه‌های مختلف با توجه به شرح وظایف‌شان در شورای امنیت کشور که قابل تفکیک است، سریعا موضوع را بررسی کنند
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حمله به یک مرکز نظامی در اصفهان فاقد ارزش نظامی و اطلاعاتی ویژه ای بود، البته قرار است هیئتی از این کمیسیون جهت بررسی ابعاد این موضوع به اصفهان بروند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حمله به یک مرکز نظامی در اصفهان فاقد ارزش نظامی و اطلاعاتی ویژه ای بود، البته قرار است هیئتی از این کمیسیون جهت بررسی ابعاد این موضوع به اصفهان بروند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به دنبال انفجار در یکی از مراکز دفاعی اصفهان قرار است عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان قرار است عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کند.
ارومیه- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تعرض و حمله مسلحانه به سفارت کشور جمهوری آذربایجان در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره آخرین وضعیت طرح سربازی حرفه‌ای در مجلس، گفت: باید قانونی تصویب شود تا خدمت سربازی حرفه‌ای شود که این موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در کمیسیون امنیت ملی گفتیم باید بیانیه‌ای صادر شود و اگر کسی هم ورود نکند من مرتضی محمودوند به عنوان خدمتگزار مردم قطعا در مقابل چین موضوع تایوان را مطرح میکنم که به حق هم است.
رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از نگاه حاکم بر سیاست خارجی کشورمان به دیده‌بان ایران گفت: در جهانی که بسیاری از کشورها در تلاش هستند بر پایه منافع خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، شاهد هستیم هر روز دشمنان ایران بیشتر و بیشتر می‌شوند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی، گفت: موضوع ⁧‫مهسا امینی‬⁩ و حادثه رخ داده را باید ⁧‫مجلس‬⁩ به دقت مورد بررسی و هرگونه تخلف،قصور یا جنایت احتمالی را با قاطعیت پیگیری کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: در موضوع حق‌آبه هیرمند طالبان نیز رویه شبیه به اشرف غنی را در پیش گرفته و حق‌آبه ایران را به شوره‌زار جاری کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم گفت: اما نهایتا سران سه قوه، مصوب کردند که بنزین گران شود. در آن سه‌شنبه معروف که ۳ روز قبل از گرانی بنزین بود، علی لاریجانی باز هم به نمایندگان نگفتند که قرار است بنزین گران شود، تنها یک استمزاج جدی‌تر را در جلسه غیرعلنی مطرح کرد و دیگر به موضوع پرداخته نشد تا اینکه نهایتا موضوع اعلام عمومی شد و شوکی در جامعه به وجود آمد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که «شاهد شیطنت‌هایی در مسئله تخصیص حقابه از هیرمند هستیم»، گفت: برای دریافت حقابه کشورمان گرفتار تناقض‌ها و اختلافات داخلی طالبان هستیم.
ابوالفضل عمویی در توضیح نشست مشترک امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز جلسه ای با آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و با حضور وزیر امور خارجه، رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون سازمان در موضوع مذاکرات هسته‌ای برگزار کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ارتباط دادن موضوع بولتون به بحث مذاکرات و توافق احتمالی هم که خیلی به آن پرداخته می‌شود، خیلی جایگاهی ندارد.
عموئی گفت که نگاه مجلس به موضوع بررسی مذاکرات هسته‌ای مبنی بر انتفاع اقتصادی مردم و رفع موانع تجارت خارجی است. مذاکرات باید منجر به رفع تحریم‌ها شود به نحوی که انتفاع اقتصادی و فواید تجارت خارجی برای تجار کشور و اهالی اقتصاد فراهم شده و منفعت آن به مردم برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ