آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت برخورد قاطع و انقلابی با عاملان و آمران حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ در شیراز تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد
دادستان کل کشور دستور رسیدگی ویژه به پرونده حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.
در پی دستور رئیس قوه قضایی مبنی بر پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شد.
در پی دستور رئیس قوه قضائی مبنی بر پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شد.
سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر برخورد با باندها و شبکه‌های ایجاد و گسترش فساد در جامعه گفت: برخورد شدید و قاطعی با هنجارشکنی‌ها صورت خواهد گرفت.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه با عوامل ناامنی و بی‌نظمی در استان، تصریح کرد: برخورد قاطع و بازدارنده با کسانی که امنیت مردم و جامعه را به مخاطره می‌اندازند و آسایش و آرامش آنان را به هم می‌زنند در دستور کار ویژه دادگستری استان است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی هرگونه تنش در مناطق مرزی را عاملی بازدارنده در توسعه شهرهای مرزی عنوان کرد و گفت: باید با هرگونه عوامل بحران آفرین با قاطعیت برخورد و ریشه آنان را خشکاند.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از برخورد قاطع با بی حجابی و جرایم منافی عفت عمومی خبر داد و گفت: رعایت نشدن حجاب «جرم مشهود» است و پلیس ملزم به برخورد با این افراد است.
منتظرالمهدی گفت: به همه هم‌میهنان به‌ویژه دختران عزیزمان، اطمینان داده که با همکاری دیگر دستگاه‌های کشور و به فضل و کرم الهی با عوامل این اقدامات مجرمانه برخورد قاطع و به این عمل مذبوحانه خاتمه بخشیده و امنیت و آرامش روانی را به جامعه باز می‌گردانیم.
قم- مراجع تقلید در دیدار با فرمانده فراجا و وزیر آموزش و پرورش بر لزوم شناسایی علل حوادث مسمومیت ها در مدارس و برخورد قاطعانه با عوامل احتمالی در این ماجراها تاکید کردند.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به موضوع مسمویت دانش‌آموزان در کشور، بر ضرورت شناسایی و برخورد با عوامل آن تاکید کرد و گفت: ضروری است با تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی زمینه آرامش خاطر دانش‌آموزان و والدین آن‌ها فراهم شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید هر چه زودتر عوامل مسمومیت دانش‌آموزان شناسایی شوند و لازم است قوه قضائیه با آنان برخورد قاطع کند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وجود سلاح‌های غیرمجاز همواره یک عامل ناامنی است و باید با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز برخورد قاطع و بازدارنده شود.
فدراسیون کشتی با توجه به اتفاقات حاشیه‌ای و درگیری در رقابتهای قهرمانی کشور و موارد مشابه در مسابقات قبلی، تصمیم قاطعی برای برخورد با متخلفین اتخاذ خواهد کرد.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با اغتشاشگران و عوامل اصلی اغتشاش اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است.
عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: دستگاه قضا باید با تجزیه‌طلبان و عوامل ناآرامی‌ها برخورد قاطع کند.
نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به اینکه برخورد قاطع قوه قضائیه با عوامل اغتشاشگر ضرورت دارد، گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پایانی بر تحرکات اغتشاشگران است.
جمعی از جامعه ستایشگران اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در محکومیت ناآرامی‌های اخیر بیانیه‌ای صادر کردند و اعلام داشتند: ضمن تفکیک اعتراض قانونی از اغتشاش، خواستار برخورد قاطع و بازدارنده‌ با عوامل اغتشاشات هستیم.
جمعی از جامعه ستایشگران اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در محکومیت ناآرامی‌های اخیر بیانیه‌ای صادر کردند و اعلام داشتند: ضمن تفکیک اعتراض قانونی از اغتشاش، خواستار برخورد قاطع و بازدارنده‌ با عوامل اغتشاشات هستیم.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
مسیح مهاجری نوشت: آنکس که بنا به مصلحت آنی، اغتشاش را محکوم می‌کند و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران می‌شود و ساعاتی بعد براساس برنامه‌ای که به او دیکته شده اقدام به تکذیب آن می‌کند و از تروریست‌های تجزیه‌طلب حمایت می‌نماید، روشن است که عامل چه کسانی است.
عبدالحمید افزود: از عوامل نیرو‌های امنیتی و انتظامی استان درخواست می‌کنیم که با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند.
رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: دستگاه قضایی همان‌گونه که در برخورد با سارقان به‌عنف و مسلح با قاطعیت و بدون اغماض در صحنه حاضر شد، در برخورد با عوامل ایجاد ناامنی در جامعه، عناصر اصلی اغتشاشات و ایادی بیگانگان قاطعانه و به‌جد در میدان عمل حضور دارد.
دادستان تهران گفت: در دادسرا‌های تخصصی، سرپرستان دادسرا‌ها تغییر کاربری املاک را با دقت رصد کنند و با عوامل اخلال در حقوق عامه و تضییع حقوق بیت المال در حوزه منابع طبیعی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها و یا خشکاندن و قطع درختان معابر و خیابان‌ها با قاطعیت برخورد کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ